• Wat?
    Een filmavond op Quizlet! Zie hier de poll om te stemmen welke film je vanavond wilt kijken! Als je nog andere ideeën hebt, laat het me weten (:

    Wanneer?
    Elke vrijdag avond om 20.30

    Hoe?
    Ik kan uitleggen hoe je films kan downloaden of we kunnen sites zoeken waar de films online te zien zijn. Natuurlijk is het het beste als je de film op dvd hebt, haha.
    Films dowloaden met vuze:
    Stap 1.
    Download Vuze op je computer of laptop. De instructies wijzen zichzelf wel.

    Stap 2.
    Ga naar de site "Torrentz" en typ in wat je wilt hebben.
    Voorbeeld

    Stap 3.
    Kijk welke je wilt hebben en kijk aan de rechter kant hoeveel goede recensies/comments/likes deze heeft. Dat staat in de groene cijfertjes. Hoe meer, hoe beter. De blauwe zijn de dislikes laat maar zeggen.
    Voorbeeld

    Stap 4.
    Nu heb je geklikt op een van de keuzes en dan kom hier op uit, dit is een lijst met sites waar de torrents op staan die je kan downloaden. Het fijnste vind ik kickass/katproxy omdat hier de minste reclames op zitten en dit het duidelijkste is en het veiligste eruit ziet, deze staat er echter niet altijd bij, dus dan moet je even kijken welke het doet. Je moet zorgen dat je altijd op de "download torrent" button klikt en niet op gewoon download of iets anders.

    Stap 5.
    Je komt nu op de site "Kickass Torrents". Dan klik je op "dowload torrent" en dan zal je bestandje automatisch worden gedownload, daar klik je op om het te openen en dan wordt het geopend in vuze!
    Het zou er zo uit moeten zien.

    Stap 6.
    Nu download vuze het bestand en is het gewoon een kwestie van wachten.
    Voorbeeld
    Voor programma's
    Als deze gedownload is dan moet je op de rechter muisklop klikken en dan "openen". Dan ga je naar het bestand, vaak staat er een "read me" bij, die je verdere uitleg geeft over hoe je het moet installeren. Lukt het niet kan je meestal wel uitleg vinden op de pagina vanwaar je het gedownload hebt.
    Voor series/films
    Je kan gewoon dubbel klikken om deze te openen en dan opent je film/aflevering met vuze video/media player.
    Je bestanden kan je meestal vinden bij documenten en dan het mapje "vuze downloads" maar dat kan verschillen dus daar moet je even naar zoeken.


    Dus wie heeft er zin om vanavond een leuke film te gaan kijken met een aantal mensen hier op Quizlet? Het is altijd leuk om te fangirlen over knappe jongens, je mening te geven en het gewoon gezellig te hebben, right? (:

    Films ideeën

    [ bericht aangepast op 5 juni 2014 - 14:52 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 juni 2014 - 11:42 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bij mij is hij bijna gedaan. It's so fluffy and sweet and cute omg I'm almost crying.


    help

    Hij is gedaan. :c van mij mocht hij wel nog een uur langer duren.


    help

    Awhh, maar het is wel fijn dat een film eindelijk een keer een normale lengte heeft. Vaak duren ze meer dan twee uur of zo ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Waar zit je al? :3


    help

    Over de één uur. Hij is net bij de mensen ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Haha, ik heb de dvd en het boek :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lizor schreef:
    Over de één uur. Hij is net bij de mensen ^^


    Ooh, dan zit je aan dat geniale stuk met Nora. :3


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Ooh, dan zit je aan dat geniale stuk met Nora. :3

    Jup hahahah


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Afgelopen :3 Het was een leuke film, zeker een aanrader voor degene die 'm nog niet gezien hebben ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb nu echt zin om fluff te schrijven, maar ik weet totaal niet waarover. :c


    help

    Barst maar los met de ideeën voor een film van volgende week. We hebben al de nieuwe lego film.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Battle of the year volgende keer? ^^


    wat was dit ookalweer

    Eh .. daar moet ik over nadenken. Misschien kun je dan ook beter zeggen dat je alleen moet stemmen als je echt van plan bent om dan mee te kijken, want ik vond het gisteren vervelend dat jullie de enige twee waren die Warm Bodies keken terwijl er iets van 13 stemmen waren.


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Eh .. daar moet ik over nadenken. Misschien kun je dan ook beter zeggen dat je alleen moet stemmen als je echt van plan bent om dan mee te kijken, want ik vond het gisteren vervelend dat jullie de enige twee waren die Warm Bodies keken terwijl er iets van 13 stemmen waren.

    Ja klopt, maar ik kan mensen moeilijk ervan weerhouden om te stemmen :3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ja klopt, maar ik kan mensen moeilijk ervan weerhouden om te stemmen :3

    Dat begrijp ik, maar als je het even mededeelt bij die pol, dan zullen er vast wel mensen zijn die daar rekening mee houden. :Y)


    Pretty is just a pretty word.