• Het begon bij een vriendin van de judo die genomineerd werd via facebook om twee emmers koud water over zichzelf heen te gooien. Zij nomineerde weer iemand anders van judo en het resultaat is dat mijn hele tl vol staat met judoka's die emmers water over zichzelf heen krijgen,inclusief mij. Maar dan bedoel ik ook serieus iedereen, van normale wedstrijd judoka's tot de mensen die afgelopen keer nog op de olympische spelen hebben gestaan.
    Dus, wat hebben jullie gedaan op deze best wel warme dag?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Met mijn beste vriendin afgesproken en op een enge schommel gezeten, gegeten, haar mobiel afpakken en haar in de meest perv groep ever doen -was niet echt een goed plan ghehe- en blij geweest dat de vriend van mijn moeder en zijn zoon eindelijk weg waren. (bloos)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Goede vriendin van is 18 geworden vandaag, dus we hebben haar verjaardag gevierd. ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wut?

    Waarom zou je in vredesnaam twee emmers water over jezelf heengooirn?

    Lijkt me vreselijk koud D:


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Eeehm, ik heb voor de duizendste keer weer The Nightmare Before Christmas gekeken omdat hij zo mooi blijft, ik heb wat liedjes op m'n gitaar en piano gespeeld, en me verveeld c:

    [ bericht aangepast op 2 juni 2014 - 0:43 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Gisteren probeerde mijn vader me te leren hoe je auto moest rijden.. Ik reed bijna de bosjes in (:
    Verder nog even langs mijn vriendin geweest

    Ik heb uhm... mijn kamer opgeruimd :') Haha, hard nodig hoor, we zijn vrijdag verhuisd en er stonden allemaal dozen! En nu is 'ie nog schoner dan mijn kamer ooit geweest is! :Y)

    Ik heb gepuzzeld en gegamed.


    26 - 02 - '16

    Ik heb de hele dag moeten leren. :')


    •*• Lululu •*•

    Het was mijn laatste dagje bij Mezzanotte en Mayne waar het hopen was dat de tijd niet zo snel zou gaan. Verder heb ik de rest van de tijd in de metro, bus en trein gezeten.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2014 - 10:22 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Vinception schreef:
    Wut?

    Waarom zou je in vredesnaam twee emmers water over jezelf heengooirn?

    Lijkt me vreselijk koud D:

    Was het ook. Maar het was lekker weer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb in de tuin zitten lezen, daarna ben ik naar mijn opa&oma gegaan voor mijn opa's verjaardag en toen heb ik afscheid genomen van mijn vader die 5 weken gaat zeilen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Eerlijk? In het donker, op bed gelegen. Heb voorhoofdsholte ontsteking, dus kon geen geluid of licht hebben. Nu nog niet overigens.


    To infinity and beyond •

    Huf schreef:
    Eerlijk? In het donker, op bed gelegen. Heb voorhoofdsholte ontsteking, dus kon geen geluid of licht hebben. Nu nog niet overigens.


    Ah. Lijkt me verschrikkelijk. Beterschap!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb gisteren de hele dag gewerkt, Toen ik pas klaar was, was het aardig fris buiten dus ik kon niet geniet :(


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik mocht lekker werken gisteren, net als eergisteren en vrijdag en donderdag. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)