• Waarom is hij overal. Serieus. Waarom. Hij speelt echt in een dozijn films per jaar fso. Dat plus hij is overal op het internet in reaction GIFS en andere plaatjes. Hell, hij heeft zijn eigen reddit page waarop hij aanbeden wordt.

    Ik moet toegeven dat hij soms amusant kan zijn, zoals in het filmpje hieronder, maar echt de meest awesome acteur ever is hij nou ook weer niet. Waarom heeft hij dan toch zo'n gevolg? Is het omdat hij zo herkenbaar is aan dat rare half-kale eihoofd?



    FFS, er is zelfs een Nicolas Cage mod voor Skyrim.

    Bovendien, het is duidelijk dat er een verband is tussen het aantal Nicolas Cage films dat uitkomt en het aantal mensen die verdrinken door in een zwembad te vallen. Nicolas Cage is evil in the flesh.



    [ bericht aangepast op 5 juni 2014 - 21:54 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Ligt aan zijn hoofd. :')


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tsja, daarom is hij ook een meme. Een vriend had een keer zijn facebook open laten staan toen ik bij hem was, en toen had ik ook allemaal foto's van Nicolas Cage op zijn profiel gedaan. (En zijn profielfoto veranderd in een foto van Dries Roelvink hahaha)


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik wist niet dat hij zo populair was? Hij is wel goede acteur, maar ik vind hem niet de beste.


    • Oh my lord •

    Tolstoy schreef:
    Ligt aan zijn hoofd. :')


    Dat zal het zijn ;)


    • Oh my lord •

    Tolstoy schreef:
    Ligt aan zijn hoofd. :')


    Nicolas Cage is de mona lisa van onze tijd



    Mads schreef:
    Tsja, daarom is hij ook een meme. Een vriend had een keer zijn facebook open laten staan toen ik bij hem was, en toen had ik ook allemaal foto's van Nicolas Cage op zijn profiel gedaan. (En zijn profielfoto veranderd in een foto van Dries Roelvink hahaha)


    Is hij een meme vanwege zijn hoofd?


    quidquid excusatio prandium pro

    Our lord and savior. :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Door zijn rare kop is ie een meme ja en het feit dat hij in zoveel films voorkomt. "hij duikt overal op" en daarom plakken mensen bijv. ook zijn hoofd op random plekken (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jep, Nicolas Cage is om een of andere reden onder acteurs wat Comic Sans is onder lettertypes, Nickelback onder muziek of Crocs onder schoeisel. Volgens het internet, tenminste, maar vraag me niet waarom. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik vond het filmpje wel leuk tbh en zijn hoofd ook :') Alleen ik zie hem nooit zoveel in films maar zoveel films kijk ik dan ook weer niet :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Aah. Ik ben in ieder geval blij dat er iemand is die een definitie heeft bedacht voor zijn hoofd. (:
    Ik dacht altijd dat ik de enige was die zijn hoofd weird of apart vond, maar gelukkig doet het internet je anders geloven.

    Ik vind hem op zich ook geen slechte acteur, maar hij komt me af en toe wel de neus uit (cat)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    door die memes kan ik zijn hoofd niet meer serieus nemen en lig ik in de slappe lach elke keer ik hem op tv zie. Al ligt dat ook deels dat ie echt een slechte acteur is.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik erger me zo erg aan hem, gvd.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Tholomew schreef:
    Aah. Ik ben in ieder geval blij dat er iemand is die een definitie heeft bedacht voor zijn hoofd. (:
    Ik dacht altijd dat ik de enige was die zijn hoofd weird of apart vond, maar gelukkig doet het internet je anders geloven.

    Ik vind hem op zich ook geen slechte acteur, maar hij komt me af en toe wel de neus uit (cat)


    hij is slecht in serieuze rollen. Hij kan wel heel goed een volkomen gestoorde persoon spelen


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    hij is slecht in serieuze rollen. Hij kan wel heel goed een volkomen gestoorde persoon spelen


    In Next vond ik hem wel oké spelen, maar City of Angels viel door hem wel tegen, al is dat verder wel een mooie film. Komt ook door de Goo Goo Dolls :'3


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Tholomew schreef:
    (...)

    In Next vond ik hem wel oké spelen, maar City of Angels viel door hem wel tegen, al is dat verder wel een mooie film. Komt ook door de Goo Goo Dolls :'3


    Ken ik niet en ken ik niet D:


    quidquid excusatio prandium pro