• Mijn nieuwe lamp:
    Jean kloot van ballenstein.
    Bijna alles in mijn huis krijgt een naam :')



    En mijn nieuwe gordijnen:



    Vond het leuk om even te laten zien ^^


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Wow dat is wel een coole lamp.

    Aanschouw:
    Marta Margareta Anieka Sophiah van China.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2014 - 16:44 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Orchideah schreef:
    Wow dat is wel een coole lamp.
    Ikea!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Haha, wat dacht je anders ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Orchideah schreef:
    Wow dat is wel een coole lamp.

    Aanschouw:
    Marta Margareta Anieka Sophiah van China.

    =') ik ben godzijdank niet de enige idioot die zijn spullen een naam geeft.
    Zo heet mn schapenvachtje: henk, mijn vossenvacht: Greg, Mijn stoel: Willenmien van kontensteun en zo kan ik nog even door gaan.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Die lamp heb ik ook gezien, hij is tof ;3


    Aan niets denken is ook denken.

    Die lamp is echt heel leuk. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Op school heet onze ivoren olifant Carlo, onze cactus Ronald, onze stoel met een blad dat een gezicht moet voorstellen, Bop en onze 'hond' die licht geeft Bernard.
    Dus nee, :') wij zijn niet de enige ^^

    [ bericht aangepast op 7 juni 2014 - 16:50 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Orchideah schreef:
    Op school heet onze ivoren olifant Carlo, onze cactus Ronald, onze stoel met een blad dat een gezicht moet voorstellen, Bop en onze 'hond' die licht geeft Bernard.
    Dus nee, :') wij zijn niet de enige ^^
    whoohoo! Val ik nu onder de categorie normaal?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Mijn broertje heeft exact dezelfde ^^ Awesome!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik. Wil. Die. Lamp ;o


    wat was dit ookalweer

    Valerious schreef:
    (...)whoohoo! Val ik nu onder de categorie normaal?


    *abnormaalnormaal.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ik lach me kapot om de naam: Jean Kloot van Ballenstein XD

    Maar hij heeft wel een nice licht effect!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Orchideah schreef:
    (...)

    *abnormaalnormaal.

    =D

    LoveLost schreef:
    ik lach me kapot om de naam: Jean Kloot van Ballenstein XD

    Maar hij heeft wel een nice licht effect!

    Hihi met die naam kwam mijn vriendje toen hij mij kwam vragen hoe hoog de bal moest hangen.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Die ziet er echt gaaf uit, of hij nou aan is of niet. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Die ziet er echt gaaf uit, of hij nou aan is of niet. :3
    We hebben echt 2 jaar geruzied over lampen. Op begeven moment kwamen we deze tegen op 9gag, als zijnde the deathstar lamp. Die zelfde avond heeft mijn vriend hem gehaald. We ruziën nu om de eetkamer lamp :')


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.