• De stelling van deze week luidt:
    Er moet een apart forum op Quizlet komen voor fanfics.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Why? Dat is nogal overbodig.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Why? Dat is nogal overbodig.


    16 - 09 - '17

    Huh wat een rare stelling xp


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Als het gaat over de topics ivm stories zoeken en promoten: graag. Ik word er een beetje gek van dat 20 mensen tegelijk stories zoeken en niet in andere topics kunnen kijken ofzo.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    waarom zou je hier een stelling voor maken heel overbodig en niet nodig vind ik

    [ bericht aangepast op 3 maart 2015 - 0:10 ]


    -

    Ik vind niet dat het 'moet', maar als het zou kunnen en een kleine moeite is, graag.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mij lijkt het nogal overbodig.


    -

    Ik snap deze stelling niet echt, bedoel je een forum speciaal voor fanfictions? Dat is toch heel erg overbodig.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vind dit eerder een suggestie, jammer dat de stelling hiervoor gebruikt is. Mij maakt dat eerlijk gezegd niet uit, want story promotie staat bij mij sowieso af. Maar ik kan me wel inbeelden dat er mensen zijn die enkel verhalen willen lezen met onbekende personen, dus op zich heb ik er niks op tegen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Net zoals een rpgforum? Dus dat je die topics niet meer in de actieve topics ziet verschijnen, mocht je dit willen?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Tegen. Fanfics zijn ook gewoon stories dus waarom moeten die ergens anders staan?


    wat was dit ookalweer

    Wat een rare stelling.


    26 - 02 - '16

    DAWSONS schreef:
    Tegen. Fanfics zijn ook gewoon stories dus waarom moeten die ergens anders staan?


    Queer zijn is gewoon alles

    Madden schreef:
    Net zoals een rpgforum? Dus dat je die topics niet meer in de actieve topics ziet verschijnen, mocht je dit willen?


    als dit het is: enorm graag.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Mee eens, want je ziet ze te vaak verschijnen, ook als je opzoek bent naar story's met onbekende personen. Zou wat georganiseerder staan.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.