• Fail, 19 uur bus reizen heeft effect op mijn spelling I think... ik heb Barcelona verkeerd getypt.
    haha en voor het eerst ook echt verliefd!
    En nog wel op een jongen uit mijn klas, die best wel wat homotrekjes heeft (maar het zeker weten niet is)
    Neej, K is niet de knapste jongen op aarde en kan geen model worden of zo, maar hij is zo lief!
    En heeft een mooi sportief lijf ;p

    Het begon eigenlijk de tweede dag van de excursie, de avond ervoor had ik al twee Hypo's gehad, en de volgende ochtend weer.
    hij was toevallig bij mij samen met mijn BFF, mijn Bff heeft mij gekalmeerd maar ik werd vooral heel kalm van een warme hand die op mijn knie rusten en op mijn rug wreef.
    de rest van de dag vroeg hij de hele tijd hoe het met mij ging haha zo lief.
    Op donderdag gingen we naar Monserat, ik moest echt bij hem blijven, ik ben verslaafd en zijn gezelschap.

    voor de mensen die niet weten wat Monserat is:
    Het is een hele grote Berg, en erg stijl



    toen we naar beneden gingen smeerde ik mij in met zonnebrand maar deze is dus blauw haha.
    ik was bezig met mijn gezicht te ontblauwen en op eens voelde ik dus weer die hand. "Je lijkt wel een smurf" Hij smeerde het op mijn schouders even goed uit.
    Dus je weet nu wel waar mijn hart zat op dat moment:$

    Hmmm maar mijn probleem is dat ik gewoon echt denkt dat hij dit niet voor mij voelt (cat)
    Aan de andere kant, toen ik die donderdag nacht die woede, hyper en paniek aanval kreeg was hij de volgende dag echt heel bezorgd en ik meen het dat ik verlangde naar zijn borst en geur oeps.... zo ken ik mezelf niet. Maar hij knijpt mij altijd zo lief in mijn kniehieeee. Ik ben 20 jaar en voor het eerst echt verliefd(flower)

    [ bericht aangepast op 7 juni 2014 - 19:55 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Aww, wat leuk :3


    26 - 02 - '16

    Barcelona.* (cat)


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Barcelona.* (cat)


    omg... je hebt gelijk haha typ foutje(cat)
    fail, ik mijn andere topic heb ik dit ook fout getypt:Y)

    [ bericht aangepast op 7 juni 2014 - 19:45 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    ^ik heb je titel even aangepast ;)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Oh verliefdheid. Heerlijke tijden :Y)


    -

    Awh klinkt heerlijk! Hij geeft in ieder geval om je. Misschien nog eens iets samen afspreken?


    Hamartia

    Aah, klinkt leuk! Ik dacht eerst dat je verliefd was geworden op iemand van daar, maar als het iemand van je klas is, is het dus al een stuk haalbaarder. Succes er mee!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Barcelona, monserat , nu wil ik daar weer wonen. ):
    Maar dat is leuk. ^^


    •*• Lululu •*•

    Wat schattig. Het klinkt echt alsof je een enorm leuke tijd gehad hebt! Misschien kun je nog een keertje met hem afspreken, wie weet bloeit er voor hem ook iets moois op? ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.