• hallotjes <123

    weet ge, vanavond isser in mijn dorp zo'n halloweentochtje door de chiro georganiseerd & ik ben bijna 15 & mag niet eens gaan. Mijn ouders zijn helemaal op hu kop gevallen zeker ?
    Halloo, die willen zeker dat ik een non ofzo wordt ? Sorry, maar hiervan wordt ik echt serieus pissed.


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !


    Hmm! Helemaal mee eens!
    Vanavond isser bij ons een helloweeeentocht! En ik mag dus ook niét gaan! Terwijl mijn tweelingszus wél mag! Om van te flippen! --'


    ' Yes, music is the new religion_


    Hmm! Helemaal mee eens!
    Vanavond isser bij ons een helloweeeentocht! En ik mag dus ook niét gaan! Terwijl mijn tweelingszus wél mag! Om van te flippen! --'

    Ik zou gewoon gaan. Als iemand mij zoiets zou flikken zou ik echt nijdig worden. Niemand behandelt mij onrechtvaardig.


    No growth of the heart is ever a waste

    dat is eigenlijk wl stom; ik bedoel, het is toch georganiseerd door de chiro & dan kan er toch niet echt iets 'mislopen' ofzo Ö


    Listen to what we're not saying..

    ik zou mogen, ik mag zelfs met een vriendin ALLEEN naar Leuven wat 2u. op de trein zitten betekend.
    Und, ik begrijp dat je pist bent

    Hmm! Helemaal mee eens!

    Vanavond isser bij ons een helloweeeentocht! En ik mag dus ook niét gaan! Terwijl mijn tweelingszus wél mag! Om van te flippen! --'
    Wtf, je tweelingzus wél? Jullie zin éven oud, en jij mag niet? GEWOON GAAN --' Jezus he, dat je ze dat durven te flikken. Ö


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    (...)
    Ik zou gewoon gaan. Als iemand mij zoiets zou flikken zou ik echt nijdig worden. Niemand behandelt mij onrechtvaardig.


    Pff, ben ik ook! Ik heb hier haat aan iedereen! Aaarrrggghh! Mijn tweelingzus wél, en ik niét! Zo hekel aan! ö Kzit al hele dag op mijn kamer en heb nog niets gzegd of gegeten! En dat ben ik niét van plan ook ! *LekkerKoppigDoen*


    ' Yes, music is the new religion_

    (...) Wtf, je tweelingzus wél? Jullie zin éven oud, en jij mag niet? GEWOON GAAN --' Jezus he, dat je ze dat durven te flikken. Ö


    Nja, ik kan hier niet weg ... :( ! Nja, ze vinden mn tweelingszus volwassener! Foooock, ze geven me de kans niet om me te bewijzen! Haat aan ze!


    ' Yes, music is the new religion_

    (...)

    Nja, ik kan hier niet weg ... :( ! Nja, ze vinden mn tweelingszus volwassener! Foooock, ze geven me de kans niet om me te bewijzen! Haat aan ze!


    Dat is totaal belachelijk en discriminerend. ö


    " I'm not your boyfriend, baby. "