• Heel veel!! ;D
    Want hier komt het verhaal. ^^
    Al 2 maanden lang ga ik keiveel langs bij de Free Record Shop en vraag ik naar Nothing Personal van All Time Low. En die gast waar ik dat altijd aan vraag, Dries, die kent mij al (ik moet zelf mijn bestelbonnen niet meer tonen) en ik begin 'm ookal te kennen, zo is hij fan van New Found Glory en ging hij ook naar een concert van hun, ehm, maar goed.
    Vandaag had ik tot 16.30 les en ik werd twee keer gebeld door een nummer dat ik niet kende, en toen ik naar huis reed, werd ik nog eens gebeld. Rara het was Dries die me kwam vertellen dat Nothing Personal gewoonweg in de winkel ligt! :o die gast heeft me gewoon persoonlijk gebeld, iets wat de FRS gewoon niet zou doen! ;o Ik vind het echt ontzettend sjiek en ik zit het aan ieder rond te vertellen en blabla, maar ik ben gewoon zo blij! ;D
    teehe.


    IK HEB 'M, IK HEB 'M
    Hijs keeeeimooi van uitzicht! :0 en van muziek natuuurlaaaak ;d

    [ bericht aangepast op 16 sep 2009 - 19:04 ]

    De frierekordsjop is vet cool.


    "I shut my eyes in order to see.'

    HugsEva schreef:
    De frierekordsjop is vet cool.

    nu wel, ja. _O_

    Ghaha, dat zei je dat je al zo lang moest wachten op die CD en eindelijk ligt die in de winkel. En misschien krijg je er nog wel een nieuwe vriend bij. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    hahahahaha


    So far away..

    Fortune schreef:
    Ghaha, dat zei je dat je al zo lang moest wachten op die CD en eindelijk ligt die in de winkel. En misschien krijg je er nog wel een nieuwe vriend bij. x'D

    Buahaha, dat denk ik niet ;D Maar echt, maaaah >:']

    [ bericht aangepast op 15 sep 2009 - 22:07 ]

    YAY COOOL hahah 8D

    dus nu heb je - bijna - np? o; -jaloeeers :3 ik wil hem ook nog kopen/op internet bestellen :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Jaman, FRS is ruig. Kevin, Gavin en David ook 8D en Axel ook, maar die werkt er niet meer -snik-


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    imaDINOSAUR schreef:
    YAY COOOL hahah 8D

    dus nu heb je - bijna - np? o; -jaloeeers :3 ik wil hem ook nog kopen/op internet bestellen :3

    Ik wou 'm via bol.com doen, maar die zend niet naar buitenland oô
    jaa, ik ga dur morgen achter na school ;D eindelijk :9~:9~

    Decadence schreef:
    (...)
    Buahaha, dat denk ik niet ;D Maar echt, maaaah >:']


    Waarom niet? Je kent hem nu toch al een beetje enzo?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    (...)

    Waarom niet? Je kent hem nu toch al een beetje enzo?

    Mah, ik weet niet >:'] Ik denk dat hij het soms op zn zenuwen van me krijgt :X omdat ik verschrikkelijk kan zagen, als ik iets wil hebben ;D

    Decadence schreef:
    (...)
    Mah, ik weet niet >:'] Ik denk dat hij het soms op zn zenuwen van me krijgt :X omdat ik verschrikkelijk kan zagen, als ik iets wil hebben ;D


    Ghaha, heb je dat dan veel gedaan toen je elke keer naar de FRS ging?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik moet ook nog naar de frierekordsjop voor zo'n nieuwe gedigitaliseerde cd van The Beatles!


    "I shut my eyes in order to see.'

    de free record shop is stom :p
    om een lang verhaal kort te maken , ik wou per se die dvd van TH hebben op de eerste dag dat ie uit kwam en die vent zei eerst dat ze hem pas over 3 weken gingen hebben xd een uur later stap ik terug binnen en staat hij daar xD
    like losaaaaah


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Fortune schreef:
    (...)

    Ghaha, heb je dat dan veel gedaan toen je elke keer naar de FRS ging?

    Altijd. (nerd)
    Elke week. (nerd)

    ik haat de frs op dit moment.. ik ben er al bij 3 geweest voor destine-stars.. en alle 3 hebben ze het niet o.O


    Nvt