• Hebben jullie nog leuke storie's voor me om te lezen? Het liefst OP (Onbekende Personen)^^


    May StarClan light your path.

    S O C I A L L Y - A W K W A R D



    "Speel jij ook League of Legends?" was mijn vraag aan de jongen. Een verbaasde frons verscheen op zijn gezicht. Gelijk begon ik te twijfelen over mijn vraag. Was het nou wel zo slim om zoiets directe te vragen? Nee, was het antwoord natuurlijk. Dat kon ik verwachten. Maar tot mijn grote verbazing antwoordde hij met "Ja, ik speelde het."


    Socially awkward, het humoristische verhaal over een autistisch en sociaal onhandig meisje die pogingen doet om sociale interacties te verkrijgen met haar medemens.


    × Ik schrijf wanneer ik wil
    × Kritiek graag via pb
    × Ik meld niet
    © Erieka


    26 - 02 - '16




    Calcanda semel via leti


    Iedereen is dood... iedereen. Het vuur greep razend snel om zich heen, huizen werden verzwolgen in de snijdende hitte. Ik dacht dat de duivel ons kwam halen, de duivel... Ergens had ik ook wel gelijk, ergens was het waar! Ja koning Hores en zijn mannen, waren de afkomstig van duivel ik wist het zeker! Zij waren in ieder geval elk bestoken met duivelse gedachtes, gevoed door zes van de zeven zondes.
    Ik ben maar een simpele vrouw, ik ben alleen... Maar ik ben gemaakt tot de zesde zonde en ik zal wreken wat deze mannen hebben gedaan. Ik zal hen elk op een passende manier naar de krochten van de hel sturen, daar waar zij thuis horen. Dan pas zal ik vrede kennen.



    Een verhaal dat je meesleept in het begrip naar een psychisch zieke vrouw die veel heeft gezien in een tijd van genadeloze oorlog. Een vrouw die leeft in het bijzijn van de mensen die haar hebben verziekt.


    Geschreven door Iris Huis in 't Veld
    Deze story doet mee aan Story of the year
    Hoofdstukken tussen de 800 en 2000 woorden
    Aantal hoofdstukken: 81
    Aantal woorden: 106762

    Gestart: 20-01-2014
    Eindigt: 20-10-2014







    Een aantal recensies:


    Klik voor groter
    De reacties zijn terug te vinden in de story


    Afgelopen

    [ bericht aangepast op 26 okt 2014 - 14:33 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.



    Oorlog tussen de enige twee landen op de wereld. Je hebt Arleoán, het land met democratie. Je hebt het andere land, Holaem, waar een dictator heerst. Beide landen hebben wel een ding gemeen: De vrouw moet zich bemoeien met het huishouden en de kinderen. Bowen woont met haar broertje en zusje in Arleoán, vlak bij de grens van de landen. Wanneer haar broertje op een dag wordt ontvoerd door de troepen van de Holaems, wil ze hem redden door in het leger te gaan. Maar het enige wat haar in de weg staat is: Ze is een vrouw.




    x Verhaal bedacht door mij. Laat me dit ook nergens anders zien.
    x Begint bij een paar Abo's.
    x Minstens 1 keer per week een hoofdstukje.
    x Neem abo, ik waarschuw niet!

    *Met*...
    Bowen Eastin: Bex Taylor-Klaus
    Clarck Greene: Chris Evans
    Roger Skyblue: Stephen Amell
    Anthony Wensson: Manu Bennett
    Ivorey Blacksson: Henry Cavill
    Xavier Blacksson: Sebastian Stan
    Dredd Phillips: Colin Donnell
    Gregory O'Donell: Michael Rowe


    *De cast*

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 20:46 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Who run the world?!... Girls!
    OP
    Wanneer het donker wordt in de straten komt een nieuwe wereld tevoorschijn. Jongens die opgeleid worden tot vechters, sommige schoppen het ver, andere overleven het niet. In de ring gaan ze tot de dood.
    Indra een meisje van 20 jaar oud staat niet alleen aan het hoofd van de beste groep ooit, ze is ook nog eens wereldkampioene. In deze mannenwereld vol geweld, succes, passie en vriendschap regeert er maar één persoon, een jonge vrouw.


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.



    “Er is maar één mogelijkheid…”
    De woorden trekken de aandacht weg van haar wervelende gedachtegang.
    “Slechts één kans waarmee je ze kunt redden. Misschien.”
    Bentley kijkt de jonge verpleegster aan.
    “En dat is?” daagt ze uit?
    Poshline kijkt terug naar de meisjesachtige, zieke Periocyd.
    “Je leven uitwissen. Zonder te bezwijken.”
    Ze glimlacht.



    [face=arial]
    + Nederlands geschreven en gesproken
    + Genre: Sci-fi Dystopian, Avontuur, Onbekende Personen
    + kan zowel fysiek als mentaal geweld bevatten en mogelijk grof taalgebruik




    The Definition of Insanity

    Forbidden Love

    De 16 jarige Marokkaanse Jara is sinds haar geboorte streng opgevoed. Er is altijd tegen haar gezegd dat ze absoluut geen relatie mag totdat ze is uitgehuwelijkt. Geen relatie, en al helemaal niet met een Nederlander. Maar dat verandert wanneer ze Thomas leert kennen. Dit brengt grote gevolgen met zich mee. Loopt dit wel goed af?



    Proloog:
    Luister, in onze cultuur is het niet normaal om met een niet-Marokkaanse jongen te trouwen. Je kunt dat de familie niet aandoen. Doe je dat wel? Dan zal dat gevolgen hebben voor je toekomst..

    Terwijl de tranen over m'n wangen rolden bleven de woorden van m'n moeder zich herhalen in m'n hoofd. Waarom lieten ze me niet verdomme gelukkig met hem zijn?! Denken ze dan alleen aan zichzelf?

    Ik moest weg hier! In m'n ooghoek zag ik een klein raampje. Door mijn slanke figuur kon ik er makkelijk door heen. Na wat geklungeld te hebben was ik eindelijk uit het gebouw. Gelukkig woonde Thomas niet ver weg. Nog met mijn trouwjurk aan rende ik over straat. Ik voelde ogen in m'n rug brandden maar ik negeerde het. In de verte zag ik Thomas zijn huis. Hijgend kwam ik eindelijk aan bij z'n huis. Ik drukte op de deurbel. Meteen nadat de deur openging stortte ik me in de armen van zijn moeder..

    Ik was niet veilig..

    Nog niet...


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.[/center]

    Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    Dit verhaal is al afgelopen, maar kent een vervolg.


    Het is het jaar 2289. De Aarde is al tweehonderd jaar onbewoond verklaard en dat wat er van de mensheid over is, leeft op het ruimtestation Pangea Nova. Het is er krap, oncomfortabel en er heersen voedseltekorten. Mensen worden gemiddeld niet veel ouder dan 55 door de droge lucht en de slechte medische verzorging.
    Daarom keert een speciaal team voor het eerst in tweehonderd jaar weer terug naar de Aarde. Geen van allen is daar ooit geweest en hoewel ze allen goed getraind en voorbereid zijn, hebben ze dit geen van allen in de praktijk kunnen brengen. Zijn ze opgewassen tegen de bloeddorstige wezens die moeder natuur tijdens hun afwezigheid gecreëerd heeft? Kunnen ze de mutaties van hun voorouders, veroorzaakt door de vrijgekomen stof Tiberium, terugdraaien of eindigen ze net zoals zij?


    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 11:25 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik hoop dat je mijn story een kans geeft!
    Veel leesplezier!
    x Nina


    The Ultimate Guide To Finding Love in a Bouncy Castle



    "Bijna had ik het hem verteld. Bíjna."

    Judy Maeson is zeventien jaar oud en is na het overlijden van haar zus nooit meer het vrolijke, spontane meisje dat ze eerder was, geworden.
    Haar moeder probeert haar terug open te doen bloeien door haar er zo vaak mogelijk op uit te sturen met haar zusje van vier, tot grote ergernis van Judy, die liever niet meer buiten komt. Dan ontmoet ze echter Zac, een jongen die haar voor het eerst in tijden aan het lachen maakt.
    De vraag is alleen of ze zelf wel open wil staan voor een nieuw begin... En kan ze hem ooit vertellen wat er met Anna gebeurd is?


    The Ultimate Guide To Finding Love in a Bouncy Castle is een romantische dramachicklit over liefde en verlies in de stijl van The Fault in Our Stars en Mijn Reis met Jake.


    "Echt super mooi geschreven! - TheBestDay
    "It's like a drug to me!" - xLenox
    "Je kan echt wel schrijven!" - Odyne
    "Ik word echt vrolijk als ik dit lees!" - Lovelyreads
    "Ik voel me helemaal gelukkig als ik jouw verhaal lees.. is dat normaal?!" - xLenox
    "Ik vind je verhaal heel mooi en leuk. De details die je beschrijft en de uitleg die je erbij geeft, vind ik geweldig." - Tuk

    "Je verhaal is echt prachtig!!" - xLenox

    • Geschreven door Niniwa1
    • In ontwikkeling
    • Onbekende personen || Romantiek || Drama
    • Copyright 2014 ©
    Klik hier voor de trailer!
    • Trailer gemaakt door Illwill
    • Mijn lezers zijn fantastisch! x


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    http://www.quizlet.nl/stories/139055/gebroken-vleugels/



    I fell because of love and lost my wings.

    I won't make the same mistake...


    Mhm?

    The loneliness of knowing reality



    Wat moet je doen als alles in je leven een leugen blijkt te zijn?
    Als je niet eens een mens blijkt te zijn...
    Welcome to Deerhaven.








    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    http://www.quizlet.nl/stories/140186/between-the-road--one-direction/

    One direction bestaat niet,




    I like storms, they let me know that even the sky screams sometimes.
    Its hard to leave, but when you're finally gone it feels like a ticket to heaven.




    I'm in love with cities I've never been to and people I've never met.
    But now I am starting to find them





    |One Direction bestaat niet|
    |Ïk waarschuw niet, dus neem een abo|
    |Kan 16+ bevatten|
    |Alles is in het Nederlands.|



    ''Niall''
    ''Yes''
    ''We will find him''


    =

    Broken || Perrie, Harry, Zayn
    http://www.quizlet.nl/stories/138390/broken---perrie-harry-zayn/

    * romantische thriller met af en toe drama
    * ik persoon
    * heden verteld
    * onverwachte wendingen
    *activeren twee keer per week
    * elk hoofdstuk minstens 800 woorden

    Love can last forever
    and it will lead you to your destiny.
    Well,
    it cán last forever,
    but that's quiet impossible,
    I don't believe that,
    it's just not the truth.
    Love is dangerous.



    Hope springs eternal,
    trust me,
    it's a lie.
    Hope is an even more dangerous murderer than love.



    Instead of hoping you should try to trust.
    The problem is,
    I can't trust anybody.



    If you don't know my story,
    You don't know me,
    You won't get me.

    You won't get me because I'm not just a thing,
    I'm a person.
    You can't control me,
    Unless I can't control myself.
    That's one of my biggest fears.

    ~ Perrie Edwards







    What you fear doesn't live inside the closet, it lives inside you.
    You know, we've always struggled to understand the darkness within us.
    Fears and anxieties buried so deeply that they're just too painfuI to face.
    Well, it's a common scapegoat.
    Our society will always find a way to externalize.
    Every culture around the world has a name for him.
    The words sound different, but they all describe the same being.
    We're all afraid of the same thing.
    The Boogeyman, germaphobia, they're all masks.
    Masks that we create to hide what we're truly afraid of.




    x Speelt zich af in Brazilië
    x Volledig in het Nederlands
    x Bevat grof taalgebruik
    x Thriller, drama, OP
    x Door Soe


    x Jill Cassia Oliveira
    x Hannah Fabiola Tavares
    x Kate Ashley Chiminazzo
    x Debby Louisa Barros
    x Zita Thalia Ambrosio
    x Nathan Erico Nakashima
    x Alex Reinaldo Fontana
    x Theo Valmir Lima
    x Joey Fabio Ferreira
    x Rex Leandro Santos
    x Geen nood, het wordt niet in zoveel POV's geschreven. Het zijn gewoon alle belangrijke personages in het verhaal.


    16 - 09 - '17

    Aah, zou je misschien alsjeblieft een kijkje willenemen nemen bij mijn Observaties van een Muurbloem? Dat zou echt heel erg veel voor me betekenen. ^.^

    Titanium



    “Het experiment is over, Clio.”
    Mijn ogen werden wijd. “Dat kun je niet doen!”
    Ze knikte kalm. “Dat moet ik zelfs doen. Je moet het begrijpen, Clio. En ik weet dat je je toch zult los vechten als ik het je niet uitleg. Je zult dan weten wat het is dat je moet doen. Ik weet dat je het juiste zal doen.”


    Clio heeft door een chip in haar hoofd vreemde krachten, die naar boven komen bij heftige emoties. Al sinds haar geboorte wordt ze gevangen gehouden en in het geheim getraind, totdat ze op haar 20'ste verjaardag van haar bed wordt gelicht. Het experiment is over en mislukt. Er is geen nut meer voor haar, en de mensen daar willen een einde aan haar leven maken, tenzij ze vecht. Als door een wonder weet ze zich vrij te vechten en zwaargewond valt ze in de handen van Kathryn, een journaliste die langsliep op weg naar haar werk. Of zit er meer achter?

    Zal Clio leren wennen aan het leven in de echte wereld en uit de handen weten te blijven van de mensen die nog steeds achter haar aan zitten? Wat zal Kathryn doen met de schokkende informatie die Clio haar geeft? En wat is het potentieel van Clio's krachten?


    -Nederlands geschreven en gesproken
    -Lesbische relaties
    -Eigentijdse Fantasy
    -Cover door C0BAIN


    Rest in Peace, Son of Gondor