• Hoi!

    Een tijdje geleden had ik een topic gemaakt dat ik Cambridge FCE Exam ging doen en vandaag was de uitslag er: een B! Ik heb 79 van de 100 punten, dus ik mis één punt voor een A. Dat is jammer, want dan zat ik op C1 i.p.v. B2 niveau en daar ik naar C2 wil werken, was het mooi meegenomen, als ik al op C1 zou zitten. Desalniettemin ben ik ontzettend blij, want ik heb deze droom al twee en een half jaar en ik heb 'm zojuist in vervulling zien gaan! Ik ben echt niet normaal blij en ik kan wel gillen, want dit betekent super, super veel voor mij.

    Zijn er hier meer mensen die dit jaar Cambridge examen hebben gedaan? Of al hebben gedaan? Hopelijk hebben jullie ook je examen gehaald!

    Liefs, Myke


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gefeliciteeeeerd!

    Ik heb die van mij ehm ik denk vorig jaar gedaan in Utrecht. Ik heb toen de CAE gedaan. En gehaald ^_^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Gefeliciteeerd!!


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Avus schreef:
    Gefeliciteeerd!!


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd! ;D
    Ik heb in 2011 CAE examen gedaan. Gelukkig gehaald. (:


    Caution first, always.

    Gefeliciteerd!! (:
    Ik zit met een of andere test (Anglia of zo iets) op B2 en daar ben ik zeker blij mee. Al zal dat wel weer wat anders zijn. :p


    wat was dit ookalweer

    Avus schreef:
    Gefeliciteeerd!!


    16 - 09 - '17

    Avus schreef:
    Gefeliciteeerd!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."