• Ik moet, een sprookje schrijven voor Nederlands. Het sprookje moet niet bestaan. Weet iemand een leuk idee? Ben nogal inspiratieloos. :Y)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    DE KLEINE ZEEMEERMIN=D


    Music is the new sex

    Euhm, over effe denken :P


    What you see, is what you get.

    DE KLEINE ZEEMEERMIN=D
    Nee, het moet een niet bestaand sprookje zijn. Zelf verzonnen schat. x)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    over een lieveheersbeestje, die op zoek gaat naar zijn pappie ofzo en die dan een vlinder tegenkomt en een stoute bladluiz en een mier en euhm een hond... x'D


    What you see, is what you get.

    Zet dat er dan neer-_- xD


    Music is the new sex

    en ze helpen hem allemaal, behalve de bladluis. Die wil zijn plannen dwarsbomen! Ö


    What you see, is what you get.

    oww


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    over een lieveheersbeestje, die op zoek gaat naar zijn pappie ofzo en die dan een vlinder tegenkomt en een stoute bladluiz en een mier en euhm een hond... x'D
    Yeah, daar krijg ik vast een goed cijfer op. x'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Wij met Frans ik en mijn groepje hadden Picasso en de levende penselen x)
    Picasso was ziek en dan kwam al het schildergerief tot leven en schilderde iets voor hem.
    x)


    The soul needs autumn.

    Doe iets met een prinses ofzo? Werkt altijd ;)


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Wij met Frans ik en mijn groepje hadden Picasso en de levende penselen x)

    Picasso was ziek en dan kwam al het schildergerief tot leven en schilderde iets voor hem.
    Whaha, die vind ik grappig. :Y) Nog meer ideetjes?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    (...) Yeah, daar krijg ik vast een goed cijfer op. x'D

    hell yeah ><
    Ik ben goed in sprookjes verzinnen *ego* :P
    Had eens 9.5/10 voor een sprookje, en ik was de beste(yeah)Hij had nog nooit zoveel punten aan iemand gegeven *voelt zich goed* x'D


    What you see, is what you get.

    Doe iets met een prinses ofzo? Werkt altijd ;)

    Mijn leerkrachten vinden die afgezaagd en onorigineel o_O


    What you see, is what you get.

    Heb je nu al een ideetje? anders wil ik wel nog helpen zu ^^


    What you see, is what you get.

    Poepbruintje en de zeven reuzen/tuinkabouters :"D ["Nagedaan van wátte? Sneeuwwitje? Nooit van gehoord."]


    Mew <3