• Begrijpt me hierin niet verkeerd want ik vind mijn moeder verder heel lief. :'D Maar net was ze toch wel heel erg gemeen. Gewicht ligt hier nogal gevoelig, mijn ouders zijn beide best licht. Nu aten we spinazie met een speklapje, iets wat ik normaal erg lekker vind maar mijn moeder had andere spinazie meegenomen die ik dus erg vies vond. Ik at alleen het speklapje op dus had ik later weer honger. Ik vroeg of ik tosti's mocht maken, klopt mijn moeder meteen op mijn buik en zegt: "Tosti's? Pas je wel een beetje op, je moet wat meer bewegen." Ze vroeg hoeveel ik woog, ik weeg dus ongeveer 58/59 kilo, en ik ben 1,67 lang, ik heb een prima gemiddeld BMI dus. Maar toen ik zei hoeveel ik woog schrok ze helemaal en zei dat ik aan de zware kant was en dat ze zelf al zo geschrokken was dat ze 61 kilo woog.
    Dat vond ik echt gemeen, ik weeg helemaal niet teveel en zij trouwens ook niet. Maar ik heb in het verleden al problemen gehad met eten -te weinig- en dat weet ze wel.

    Jullie reacties zijn echt geweldig en jullie hebben helemaal gelijk. Ik heb er iets van gezegd maar ze luisteren niet.
    Nu kijken we een tv programma over te dikke mensen, er was een meisje die 10 centimeter kleiner was dan mij en bijna het dubbele woog, dus ik zeg dat, als een opsomming. Zegt mijn vader meteen: "Nou, jij bent ook zwaar hoor." en mijn moeder begint meteen over oefeningen die ik moet gaan doen dus ik heb gezegd: "Ik ben niet te zwaar."
    Mijn moeder en zusje doen nu behoorlijk wat oefeningen, volgens mij heeft mijn moeder een complex want ze is 1,73 en weegt 61 kilo en dat is een prachtig gewicht en ze ziet er ook heel goed uit, maar mijn zusje weegt een stuk meer en die is ook goed bezig met afvallen, die is nu 3 kilo afgevallen. Maar dan hoef ik het toch niet meteen ook te doen?

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 20:10 ]


    Your make-up is terrible

    Niet lief, moeder van Assassin (N)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Dat is inderdaad echt gemeen.
    Maar meid, met zo'n bmi ben je echt niet te dik.
    Kun je niet met haar gaan praten dat ze niet meer dat soort opmerkingen moet maken?


    I am an idiot, I move.

    Wacht, ligt 't aan mij of zegt ze dat expres een soort van sarcastisch? Misschien bracht ze 't zo gemeen, maar vindt ze je eigenlijk nog steeds te dun? Anders vind ik het gewoon een beetje flauw/raar, want je weegt echt niet te veel hoor 0.0 Misschien moet je er eens met d'r over praten, veel sterkte! <3


    “Love is a contradiction.”

    Dat is toch een heel normaal gewicht?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Mijn gezin maakt daar ook altijd grapjes over :'D. Als bijv. iets op tv is als help mijn kind is te dik gaan ze allemaal plagen met 'het wordt eens tijd om jou op te geven, sarah!'. Mijn moeder is er ook als de dood voor dat ik te zwaar word geloof ik, waar ik me niet veel van aantrek aangezien zij zelf te zwaar is :'3.


    i put the fun in funeral

    Dat is echt echt gemeen van haar.. -drukt je dicht tegen me aan-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MESSIBI schreef:
    Niet lief, moeder van Assassin (N)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    moeders zijn gemeen..


    I won't let you come close enough to hurt me.

    MisssReid schreef:
    moeders zijn gemeen..


    26 - 02 - '16

    Krach schreef:
    Dat is inderdaad echt gemeen.
    Maar meid, met zo'n bmi ben je echt niet te dik.
    Kun je niet met haar gaan praten dat ze niet meer dat soort opmerkingen moet maken?


    Tell me about it, stud.

    Omg, ik weeg 62/63 dus je moeder moet echt niet zeuren! :|


    Happy Birthday my Potter!

    Dat is inderdaad erg gemeen. Je hebt een mooi gewicht!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zit helaas in precies dezelfde situatie, dus ik weet hoe kut dat is. Sterkte! <3


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat is inderdaad echt gemeen, en vooral ook aangezien je verleden. Ik zou zeggen praat er eens met haar over. Ze zal je vast wel begrijpen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Dat is helemaal niet te zwaar! Je weegt goed en je mag ook nog zwaarder wegen, je hebt helemaal geen overgewicht


    | Reality is for people that lack imagination |