• Ik heb de toestemming van Tolkien

    Beste iDentityxArt

    Bij deze heb je toestemming om je fotobewerkwedstrijd te starten. Je krijgt een weken de tijd om een topic te openen.

    Met vriendelijke groeten,
    Tolkien,
    Moderator


    - Ik zoek:
    * 15 deelnemers
    * 1 jurylid

    - Wat kan je verwachten in deze wedstrijd:
    * Alles omtrent fotobewerking (Covers, Crossovers, …)
    * Er zijn 3 filmopdrachten en 3 boekopdrachten

    - Rondes:
    * Elke rond duurt ongeveer 10 dagen (afhankelijk van welke opdracht).
    * Er zijn 6 rondes. (Word veranderd naar 4)
    * Uitstel aan te vragen 1 à 2 dagen op voorhand.
    * Max. 3 à 4 dagen uitstel, tenzij ziekte, vakantie, examen enz. Dan valt er iets te regelen.

    - Joker:
    * Iedereen krijg 1 joker. Je krijgt dan geen punten maar verliest dan ook geen punten.

    - Punttelling:
    * Opdracht: -/5
    * Blendwerk: -/5
    * Originaliteit: -/3
    * Uitzicht: -/4
    * Tijd: -/3
    * Bonus: -/1

    - Prijzen:
    * Natuurlijk gaat het om de eer, en om het plezier.
    * De winnaar krijgt 6 credits of 1 spot naar keuze.
    * De runner-up krijgt 3 credits.
    * De derde plaats krijgt 1 credit.

    - Regels:
    * De algemene regels van Q.
    * Geen plagiaat (anders wordt je er onmiddellijk uitgegooid).
    * We kraken niemands werk af en niemand wordt voor getrokken!

    - Indienen:
    * Je stuurt een PB zowel naar mij als aan de andere jurylid met een directe link van je creatie en daar mag de nodig uitleg bij staan (uitleg NIET verplicht).
    * Tijdig inleveren! Alleen als je om een uitstel hebt gevraagd.

    - Overige:
    * Gelieve je naam (of schuilnaam) op te geven of verwarring met de usernames te voorkomen.
    * Usernameverandering dient gemeld te worden.
    * Niemand valt af.
    * Denk er goed over na om mee te doen. Zodat je niet de komende weken terug wilt uitschrijven.
    * Als er geen plaats meer is en je wilt absoluut meedoen kan dit onder een voorwaarden.



    - O P D R A C H T 1 :

    - O P D R A C H T 2 :

    - O P D R A C H T 3 :

    - O P D R A C H T 4 :

    FILMOPDRACHT: PERSONAGE - SWITCH

    Jullie mogen vandaag zelf bepalen wie de hoofdpersonages is in jouw favoriete film door het bewerken van een promo foto van jouw favoriete film.
    Hieronder kan je een voorbeeld vinden met wat ik precies bedoel met deze opdracht.

    Een voorbeeld dat ik zelf gemaakt hebt.
    Zoals jullie zien heb ik voor de film: The Twilight Saga Eclipse gekozen. Ik heb Kirsten, Robert en Taylor veranderen door Nina, Paul en Ian.

    Aandachtspunten:
    * De naam van de film MOET weergeven worden
    * Een film mag meerdere malen gebruikt worden
    * Meld in een reactie welke film je gaat nemen
    * Er mogen jokers gebruikt worden


    Deadline: 20 augustus
    Deadline uitstel aanvraag: 18 augustus
    Deadline uitstel: 23 augustus


    Jury:
    * iDentityxArt
    * Freljords

    Deelnemers:
    * Evi
    15.5

    Opdracht 1: Ingeleverd
    Opdracht 2: Niet ingediend
    Opdracht 3: Niet ingediend
    * Laura
    52.5

    Opdracht 1: Ingeleverd
    Opdracht 2: Ingeleverd
    Opdracht 3: Ingeleverd
    Opdracht 4: Joker
    * Michelle
    35.3

    Opdracht 1: Ingeleverd
    Opdracht 2: Ingeleverd
    Opdracht 3: Joker
    Opdracht 4:
    * Ari
    55.6

    Opdracht 1: Ingeleverd
    Opdracht 2: Ingeleverd
    Opdracht 3: Ingeleverd
    Opdracht 4: Ingeleverd
    * Leonie
    43.4

    Opdracht 1: Ingeleverd
    Opdracht 2 Ingeleverd
    Opdracht 3: Ingeleverd
    Opdracht 4: Joker
    * Elise
    54.2

    Opdracht 1: Ingeleverd
    Opdracht 2: Ingeleverd
    Opdracht 3: Ingeleverd
    Opdracht 4:

    Bonuspunten:
    Opdracht 1:
    *Ari: +2
    *Elise + 3
    *Laura +1

    [ bericht aangepast op 19 aug 2014 - 21:15 ]


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Is het trouwens de bedoeling dat je de twee personages afbeeld als een koppel, of mag je ze ook op een andere manier samenzetten?

    Dat hoeft niet perce in de vorm van een koppel maar mag ook in een andere vorm zijn zoals jij bedoeld.


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Avarosa schreef:
    Ik geef mijn bonuspunt aan Elise. Het heeft even geduurd voor ik wist aan wie ik hem ging geven, maar ik vind haar cover het meest origineel doordat ze de enige is die niet teruggrijpt naar vroeger en ook de mogelijkheid aan futuristische strijders weergeeft.

    Jipieeeeee. Dankje! (yeah)

    Ik ben benieuwd wat jullie er deze keer van zullen maken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik heb nog een vraagje: Moeten beide personages echt op de cover staan, samen bij elkaar enzo of mag je ook 1 personage weglaten door gebrek aan foto's?
    Moet je er trouwens ook een korte beschrijving bij schrijven, waar het verhaal zegmaar over zou gaan al wordt het uitgewerkt?


    take me back to the basics and the simple life

    Je moet echt wel twee personages uit een verschillende fandom combineren in je plaatje. Of is het dat niet wat je bedoelt?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik doe Cersei Lannister (GoT) en Lucius Malfoy (HP). Hehe.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Avarosa schreef:
    Je moet echt wel twee personages uit een verschillende fandom combineren in je plaatje. Of is het dat niet wat je bedoelt?


    Eigenlijk niet. Ik weet al welke personages ik wil gebruiken en heb deze ook al opgegeven maar ik kan, aangezien de film nog niet gemaakt is, niet echt goede plaatjes vinden van Uriah behalve die waar gewoon op staat door wie hij gespeeld kan worden. Mijn vraag is of je personages echt 'samen' op de cover moeten staan, dat ze bijvoorbeeld naar elkaar kijken ofzo. Ook wil ik weten of je er een beschrijving van het bijhorende bedachte verhaal bij moet schrijven..


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    (...)

    Eigenlijk niet. Ik weet al welke personages ik wil gebruiken en heb deze ook al opgegeven maar ik kan, aangezien de film nog niet gemaakt is, niet echt goede plaatjes vinden van Uriah behalve die waar gewoon op staat door wie hij gespeeld kan worden. Mijn vraag is of je personages echt 'samen' op de cover moeten staan, dat ze bijvoorbeeld naar elkaar kijken ofzo. Ook wil ik weten of je er een beschrijving van het bijhorende bedachte verhaal bij moet schrijven..
    Tgohja. Het is natuurlijk heel moeilijk om een karakter te nemen die nog niet is uitgewerkt. Anders moet je een andere karakter nemen? En ik heb niks tegen een verhaaltje er bij. Super leuk. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Tgohja. Het is natuurlijk heel moeilijk om een karakter te nemen die nog niet is uitgewerkt. Anders moet je een andere karakter nemen? En ik heb niks tegen een verhaaltje er bij. Super leuk. (:


    Okee,
    wouden jullie eigenlijk nog weten wanneer ik weg ben? zoja: vanaf 18 juli tot ongeveer 6 augustus en van 10t/m16 augustus.


    take me back to the basics and the simple life

    Aandachtspunten:
    ! Geen 2 dezelfde cross-overs
    ! Er mag geen tekst op de afbeelding
    ! Er mag een joker aangevraagd worden
    ! Je mag 1 keer van cross-over veranderen


    Je mag dus ook geen titel op de afbeelding zetten? of een copyright?


    take me back to the basics and the simple life

    ^ Tekst is tekst, neem ik aan. :W


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Op copyright titels heb ik nu niet echt iets op tegen want tegenwoordig wordt er veel plagiaat gedaan. Dus copyright mag maar het mag NIET storend zijn op de foto en hier bedoel ik mee kleur gebruiken bij je copyright gewoon standaard wit raad ik aan.
    Mee tekst bedoelde ik dat er geen zinnetjes moogt opstaan bijvoorbeeld. : i can live without you evt.
    Maar wel goed dat je het vraagt. Copyright mag maar mag niet storen. Titels mogen ook niet.

    Michelle zodra ik op de computer ben noteer ik het bij jou naam. :)

    Piaffe goed dat je het zegt. Zijn er nog mensen die op vakantie gaan? Dan kan ik het noteren.
    Piaffe om even op je vraag terug te komen. Avarosa heeft je heel goed geholpen heb ik gezien. Neem je nu een andere karakter of ga je het toch proberen met Uriah?
    Natuurlijk kan je het proberen met de foto's waar hij gewoon opstaat.
    En het is wel de bedoeling dat je twee verschillende personages uit twee fandoms combineert. Dus Avarosa dat is wel de bedoeling.

    Snappen jullie het een beetje?
    Zo niet wil ik altijd extra uitleg geven. Dat is helemaal geen probleem voor me.


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Ik ga van 18 juli tot 2 augustus op vakantie.

    Ik ga het nu gewoon proberen met Uriah en zet er dan onder waar het eventuele verhaal over kan gaan en de eventuele titel.


    take me back to the basics and the simple life