• Hallo :D

    Ik had het idee gekregen om een PB berichtje te ontvangen wanneer er een vriend zijn profiel naam heeft verandert. Meestal als een van mijn vrienden zijn naam verandert, gaat dat gepaard met het hele profiel, dus kan ik niet uit vinden wie dit nu was xD
    En niet iedereen op Q laat zien welke namen zij/ hij ooit heeft gehad, dus zo kan ik het ook niet uit vinden.
    Je kan misschien iedereen een berichtje sturen om het te vragen, maar dat zie ik niet zitten eerlijk gezegd omdat ik best veel vrienden op Q heb die regelmatig hun naam veranderen.

    Wat vinden jullie er van? :Y)


    "Not my daughter, you bitch!"

    Als je dat ook weer uit kan zetten.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb zo veel vrienden op mijn vriendenlijst staan, en meestal kijk ik gewoon naar de naam en ontdek ik vanzelf wel wie zijn of haar username heeft veranderd. c:
    Stiekem vind ik het onnodig, maar vooral vervelend als ik die berichtjes allemaal in mijn inbox zou krijgen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hmmmm. Ik vind het op zich niet onlogisch en soms weet ik ook even niet wie iemand is, maar of het écht nodig is... Misschien - en ja, dat is alleen voor GM - moet het tussen je vriendenactiviteit staan. Daar past het dan beter. Niet dat ik daar heeel vaak kijk.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Is dit niet al eerder voorgesteld? :')
    In ieder geval, ik ben voor.


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    Is dit niet al eerder voorgesteld? :')
    In ieder geval, ik ben voor.


    I've got no idea, ik had wel gekeken of het tussen de afgewezen suggesties stond, maar ik kon het niet vinden, dus ik dacht, laat ik het maar openen :D


    "Not my daughter, you bitch!"

    Sounds good!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ja graag! Ik vind het een goed idee! :D


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Als je met je muis boven "lijst" zweeft kan je alsnog de oude namen zien. Beetje zinloos, vind ik persoonlijk


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Als je met je muis boven "lijst" zweeft kan je alsnog de oude namen zien. Beetje zinloos, vind ik persoonlijk


    Ik niet, ik heb geen laptop.
    Voor dus.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik vind het overbodig.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Ik vind het overbodig.


    26 - 02 - '16

    Lijkt me best wel handig maar ik zou het is wel een idee om dan de mogelijkheid te krijgen het uit te schakelen.
    Dus ik ben voor.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Hartnett schreef:
    Ik heb zo veel vrienden op mijn vriendenlijst staan, en meestal kijk ik gewoon naar de naam en ontdek ik vanzelf wel wie zijn of haar username heeft veranderd. c:
    Stiekem vind ik het onnodig, maar vooral vervelend als ik die berichtjes allemaal in mijn inbox zou krijgen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou het enorm irritant vinden om daar steeds een pb van te krijgen.


    Take me to wonderland

    Macabre schreef:
    Ik vind het overbodig.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury