• Hoi allemaal!

    Hebben jullie dat ook? Van die guilty pleasures? Ik heb bijvoorbeeld dat ik nog steeds met knuffels slaap en heel graag naar kinderliedjes luister. Ook is er altijd doordeweeks om half 11 een Bijbelstudie op de radio, die ontzettend saai is, (alleen die stem van die man al!) maar ik kom er zo van tot rust, haha. Ik kijk er serieus elke avond naar uit. ^^

    Dus, vertel ze hier!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    - Ik slaap nog met m'n knuffels
    - Ik praat in mezelf (Ben blij dat ik niet de enige ben)
    - Stiekem vind ik kinderseries nog best leuk (zoals winx club enz.)
    - Ik bedenk scenes als ik naar muziek luister

    [ bericht aangepast op 21 juni 2014 - 22:20 ]


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    ArosBitch schreef:
    (...)

    Foto?


    Oké, oké, gênanter dan dit kan het niet meer worden!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik heb dingen die anderen mensen misschien als guilty pleasures zouden zien maar ik schreeuw die dingen meestal casual over het schoolplein.


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''

    Einmana schreef:
    (...)

    Oké, oké, gênanter dan dit kan het niet meer worden!



    Oke die is zo zo zo zo schattig


    Dit is de mijne

    Ik praat tegen mezelf en soms komt het zelfs zo ver dat ik een gesprek voer met mezelf en een denkbeeldig iemand :'D Oftewel in mijn hoofd, oftewel als ik alleen ben, want het is nogal een heel vreemde gewoonte ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    24601 schreef:
    Ik praat tegen mezelf en soms komt het zelfs zo ver dat ik een gesprek voer met mezelf en een denkbeeldig iemand :'D Oftewel in mijn hoofd, oftewel als ik alleen ben, want het is nogal een heel vreemde gewoonte ^^


    Accurate.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Oh en yaoi/shounen ai. :Y) Het is zelfs zo erg dat ik vergeet het als guilty pleasure te bestempelen. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Scrubb schreef:
    (...)

    Accurate.


    Ben blij dat ik niet de enige ben ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Jaha :Y)
    Ik slaap nog met een knuffel, haha ben blijkbaar niet de enigste ;)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 0:42 ]


    "Not my daughter, you bitch!"

    Als ik een leuke hond zie, lach ik naar die hond. Daar word ik altijd vrolijk van. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    24601 schreef:
    Ik praat tegen mezelf en soms komt het zelfs zo ver dat ik een gesprek voer met mezelf en een denkbeeldig iemand :'D Oftewel in mijn hoofd, oftewel als ik alleen ben, want het is nogal een heel vreemde gewoonte ^^

    Als je bedoelt dat je niet alleen in je hoofd, maar ook hardop gesprekken voert met denkbeeldige personen, kan ik je een high five geven. Dat doe ik namelijk ook, haha. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Capricious schreef:
    (...)
    Als je bedoelt dat je niet alleen in je hoofd, maar ook hardop gesprekken voert met denkbeeldige personen, kan ik je een high five geven. Dat doe ik namelijk ook, haha. :'D


    High-five!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried