• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    26 - 02 - '16

    Ja, ik ben moe, maar ik wil nog niet gaan slapen....

    En zodra ik in bed lig, kan ik toch niet slapen. [-.-]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2014 - 21:42 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik voel me bijzonder energiek na het hardlopen, zeg. En hongerig.


    Your make-up is terrible

    Kyle en Nancy:
    Dat zou ik ook niet van jou verwachten nee, dus what's the problem dear?


    Ik ben laatst dus op een feest geweest, alles ging gewoon goed en shit, niets bijzonders. (Oke, 2 dudes deden een poging tot schuren, lol.) Een paar mensen uit mijn klas waren daar ook en hebben nu dus verzonnen dat ik met ze heb gezoend en zo. Dit hebben ze dus ook aan mijn vriend verteld en ik ben gewoon bang dat hij het nu gelooft.
    En mijn moeder heeft dus gesprekken gehoord van mij en vriendinnen en heeft het woord 'spijt' gehoord en nu denkt zij dat dus ook en ze wilt me maar niet geloven. D:


    wat was dit ookalweer

    I will always remember you.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik mag gaatjes in mijn oren en zelfs een tweede gaatje in mijn linkeroor - wat óók piercings zijn- maar een neuspiercing: neeeuh, dat is marginaal. In Amerika mogen ze rijden vanaf hun zestiende en ik mag niet eens een neuspiercing voor mijn zestiende. Jezus. Ik word hier zo gefrustreerd van.


    kindness is never a burden.

    A Jurrasic Park RPG would be so awesome...

    [ bericht aangepast op 15 okt 2014 - 22:15 ]


    Your make-up is terrible

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Ik ben laatst dus op een feest geweest, alles ging gewoon goed en shit, niets bijzonders. (Oke, 2 dudes deden een poging tot schuren, lol.) Een paar mensen uit mijn klas waren daar ook en hebben nu dus verzonnen dat ik met ze heb gezoend en zo. Dit hebben ze dus ook aan mijn vriend verteld en ik ben gewoon bang dat hij het nu gelooft.
    En mijn moeder heeft dus gesprekken gehoord van mij en vriendinnen en heeft het woord 'spijt' gehoord en nu denkt zij dat dus ook en ze wilt me maar niet geloven. D:
    Ohnoooo!!!!
    Tell him(hem?) the truth. ^^
    (Of hun?)

    Ik snap van mezelf niet eens dat ik zonet een Tumblr account heb aangemaakt, snap niets van Tumblr. :W

    [ bericht aangepast op 15 okt 2014 - 22:25 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Hall schreef:
    Ik mag gaatjes in mijn oren en zelfs een tweede gaatje in mijn linkeroor - wat óók piercings zijn- maar een neuspiercing: neeeuh, dat is marginaal. In Amerika mogen ze rijden vanaf hun zestiende en ik mag niet eens een neuspiercing voor mijn zestiende. Jezus. Ik word hier zo gefrustreerd van.
    Zeventiende mogen ze toch pas rijden?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Mooi dat ik die weddebschap gewonnen heb :D


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Eauton schreef:
    (...)Zeventiende mogen ze toch pas rijden?


    Dat is het punt niet xd


    kindness is never a burden.

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Ik ben laatst dus op een feest geweest, alles ging gewoon goed en shit, niets bijzonders. (Oke, 2 dudes deden een poging tot schuren, lol.) Een paar mensen uit mijn klas waren daar ook en hebben nu dus verzonnen dat ik met ze heb gezoend en zo. Dit hebben ze dus ook aan mijn vriend verteld en ik ben gewoon bang dat hij het nu gelooft.
    En mijn moeder heeft dus gesprekken gehoord van mij en vriendinnen en heeft het woord 'spijt' gehoord en nu denkt zij dat dus ook en ze wilt me maar niet geloven. D:


    Wel, een ding is zeker dat het dan geen echte vriendinnen zijn als ze zo iets verzinnen. En als jouw vriend vertrouwen in je heeft zou hij moeten geloven dat er daadwerkelijk niets gebeurd is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    A Jurrasic Park RPG would be so awesome...

    Dan zou ik (als het woordenminimaal 200 is) heel graag mee doen, hahah. Ik kan de laatste tijd niet zulke lange teksten meer schrijven ):


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KillianHook schreef:
    (...)
    Dan zou ik (als het woordenminimaal 200 is) heel graag mee doen, hahah. Ik kan de laatste tijd niet zulke lange teksten meer schrijven ):


    Ik heb geen zin om er eentje aan te maken, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb geen zin om er eentje aan te maken, haha.

    Oh hahah, jammer p:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kutmuizen, hou verdomme eens op met dat geknaag! Dankzij jullie ben ik vannacht maar op de bank wezen slapen met de katten naar boven, maar het houdt maar niet op. AARGH! IK WIL GEWOON IN RUST KUNNEN SLAPEN!!!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •