• http://www.girlscene.nl/celebs/gezien/2008/november/paris_for_president


    kijk xD Mevrouwtje wil president worden - proest uit -


    Pictures fade away, but memories are forever

    aaaaaah doe niet zo gemeen over haar joh.Das echt een super lief mens,ik zweer het!echt geen slet.Ze is super lief(A)


    Ken je dr dan;P


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Kom op zeg, denkt ze nou écht serieus dat ze president zal worden?
    Niemand is zo dom -Zelfs niet in Amerika- om op haar te gaan stemmen! behalve al die huppels dan >.<
    Wil ze iedereen dood hebben ofz?!
    I mean it, als zy ooit president zal worden, Pleeg ik zelfmoord!

    En aangezien ze nóóít president zál worden heb ik nog een heel lang leven tegenmoet (A) xD


    Movie hunter.

    Als Amerika ten onder wil gaan moeten ze vooral op paris hilton gaan stemmen x] omg Amerika wordt gewoon roze ;P


    sexy toch?x]dan ga ik gelijk emigreren naar Amerika n__n


    Lalalalalalalala.

    aaaaaah doe niet zo gemeen over haar joh.Das echt een super lief mens,ik zweer het!echt geen slet.Ze is super lief(A)
    Nooouu
    Paris Hilton is wél een slet hoor!
    Maar Parisjuuu niet =D


    Movie hunter.

    aaaaaah doe niet zo gemeen over haar joh.Das echt een super lief mens,ik zweer het!echt geen slet.Ze is super lief(A)

    Mwhaha ze kan best aardig en lief zijn enzo,Maar zij is gewoon absolúut niet geschikt om een land te besturen Like,Goshh O.o


    Pictures fade away, but memories are forever

    Kom op zeg, denkt ze nou écht serieus dat ze president zal worden?
    Niemand is zo dom -Zelfs niet in Amerika- om op haar te gaan stemmen! behalve al die huppels dan >.<
    Wil ze iedereen dood hebben ofz?!
    I mean it, als zy ooit president zal worden, Pleeg ik zelfmoord!

    En aangezien ze nóóít president zál worden heb ik nog een heel lang leven tegenmoet (A) xD

    Gelukkig,want anders moesten we zonder jou leven(huil)


    The soul needs autumn.

    Als Amerika ten onder wil gaan moeten ze vooral op paris hilton gaan stemmen x] omg Amerika wordt gewoon roze ;P

    Idd

    Amen_O_

    (...)
    Gelukkig,want anders moesten we zonder jou leven(huil)

    Nóuuuuu, als ik zelfmoord zou plegen dan zou myn geest op aarde moeten blyven om by jou te blyven =D
    Dus dan heb je gewoon nog een leven mét my(n geest xD)


    Movie hunter.

    Weetje wat ik me atijd al afvroeg xD Waarom heeft paris hilton zo'n raar oog? Mwhaha ;P


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)

    Ken je dr dan;P


    ach ga jij alsjeblieft aan je vriendinnen vertellen hoe je hebt geneukt met je vriend >.< dat vind je toch zo leuk om in geuren en kleuren aan mensen te vertellen hoe hij in je kwam en blabla???


    Lalalalalalalala.

    (...)

    ach ga jij alsjeblieft aan je vriendinnen vertellen hoe je hebt geneukt met je vriend >.< dat vind je toch zo leuk om in geuren en kleuren aan mensen te vertellen hoe hij in je kwam en blabla???

    Schaat(H) Ze bedoelt het vast niet gemeen ofz ;)
    Maar ff serieus, eigenlyk, als je er goed over na denkt is Paris Hilton wel degelyk een slet,
    Ze heeft al met zoveel mannen geneukt!


    Movie hunter.

    (...)
    Schaat(H) Ze bedoelt het vast niet gemeen ofz ;)
    Maar ff serieus, eigenlyk, als je er goed over na denkt is Paris Hilton wel degelyk een slet,
    Ze heeft al met zoveel mannen geneukt!


    nee ze bedoelt het ook niet kwaad,maar ik wel >.< het is toch niet normaal als je ana iemand gaat vertellen hoe je hebt geneukt? >.< wij weten zelf ook wel dat het lul in kut is pfff hoeft zij echt niet te vertellen hoor...


    Lalalalalalalala.

    Siham even sociaal blijven Graag ;P - schijnheilig -


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)

    nee ze bedoelt het ook niet kwaad,maar ik wel >.< het is toch niet normaal als je ana iemand gaat vertellen hoe je hebt geneukt? >.< wij weten zelf ook wel dat het lul in kut is pfff hoeft zij echt niet te vertellen hoor...

    Mehh:| Heeft ze dat verteld?


    Pictures fade away, but memories are forever

    wahahahaha
    Zij president?xDxD
    Wa zal da wel ni worden?
    Heel Amerika in het roos en iedereen is verplicht om en chiwawa in huis te nemen.
    Oké paris Hilton presiden..
    Neeh sorry hoor maar daar is zij véééééél te dom voor


    I need you like a heart needs a beat