• Ja Hallo! Ik heb een nieuw shirt waar ik heel blij mee ben, maar ik heb even jullie hulp nodig, want ik weet niet precies wat het leukste eronder staat:

    Met een rokje: (zoiets hadden ze de paspop aangedaan)



    Met een korte broek:



    Met een lange broek:



    AUB niet op mijn natte haar(Ik had net gedouched), de rommelkamer met barbiebehang of mijn hoofd letten, dankuwel xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Met korte en lange broek. Mooi T-shirt. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    C0BAIN schreef:
    Met korte en lange broek. Mooi T-shirt. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik vind eigenlijk alles wel leuk; Degene met een rok geeft wel een verfrissende nieuwe kijk op je t-shirt. Ik vind dat speciaal, maar wel mooi. Met de lange broek is het minst passend, maar een t-shirt met een jeans kan nooit slecht zijn. ^^


    Let the Night embrace you

    Rokje, of anders korte broek.


    El Diablo.

    Ik vind het rokje en de korte broek het leukst. De lange broek oogt simpel, maar je kan nooit voor gek lopen als je een t-shirt met een jeans combineert.
    EDIT: Waar heb jij dat rokje trouwens gekocht? Ik zoek al tijden naar zo'n rokje.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 13:36 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Korte broek :D


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Alles kan goed! Ik vind het met het rokje en de korte broek het leukst (:


    Hamartia

    Okay^^ Thanks everyone(;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Tigresse schreef:
    Ik vind het rokje en de korte broek het leukst. De lange broek oogt simpel, maar je kan nooit voor gek lopen als je een t-shirt met een jeans combineert.
    EDIT: Waar heb jij dat rokje trouwens gekocht? Ik zoek al tijden naar zo'n rokje.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Jinxed schreef:
    Ik vind eigenlijk alles wel leuk; Degene met een rok geeft wel een verfrissende nieuwe kijk op je t-shirt. Ik vind dat speciaal, maar wel mooi. Met de lange broek is het minst passend, maar een t-shirt met een jeans kan nooit slecht zijn. ^^


    wat was dit ookalweer

    Tigresse schreef:
    Ik vind het rokje en de korte broek het leukst. De lange broek oogt simpel, maar je kan nooit voor gek lopen als je een t-shirt met een jeans combineert.
    EDIT: Waar heb jij dat rokje trouwens gekocht? Ik zoek al tijden naar zo'n rokje.


    Uhm even zoeken hoor. Ik heb die denk ik al ergens in april gekocht...
    Dit is hem! Ikzelf heb hem in het zwart en in het roze wat ze beschrijven als Koraalrood, maar eigenlijk gewoon roze is xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik vind allemaal leuk! Met lange broek en jasje is leuk in de winter. En de andere twee voor in de zomer en lente.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wait, nu zie ik het rokje beter. Ik heb bijna dezelfde ook in het zwart. :3 (van de only, heb hem nu aan x) )


    wat was dit ookalweer

    Korte broek.
    Maar ik vind het veeeeeeeel te basic en saai. Soz.


    I live for the applause, you will die for it.

    Atrian schreef:
    Alles kan goed! Ik vind het met het rokje en de korte broek het leukst (:


    26 - 02 - '16