• Yesss, me has new dressss.=3



    What do you guys think?c=


    You were born original, don't die as a copy.

    Leuk! Toffe kleur (:

    Leuk!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik vind hem leuk en ik zou hem zelf ook aantrekken, maar dan zonder mouwtjes en ceintuur. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Leuk! Ik heb dezelfde in het zwart en een zegmaar strakke onderkant :]


    El Diablo.

    Eichen schreef:
    Leuk! Toffe kleur (:


    Ja eh? Ik vind die iets donkerdere kleur rood echt chique.=D

    Sciuto schreef:
    Leuk!


    Thanks.=3

    Hartnett schreef:
    Ik vind hem leuk en ik zou hem zelf ook aantrekken, maar dan zonder mouwtjes en ceintuur. c:


    Oh ik vind de mouwtjes juist leuk en de ceintuur maakt hem voor mij helemaal af.c=

    campeon schreef:
    Leuk! Ik heb dezelfde in het zwart en een zegmaar strakke onderkant :]


    Ik heb het figuur niet voor heel nauwsluitende jurkjes, vandaar dat ik juist naar dit soort A-lijn jurkjes neig.=D

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 19:43 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind de mouwen en de ceintuur je ook heel leuk staan, maar ik heb hele dunne armen en een smal lijfje, waardoor alles bij mij zou gaan rafelen. Ceinturen die ik om mijn middel vastmaak, zakken ook altijd naar beneden, omdat ze nog te breed zijn als ik ze in het laatste gaatje bevestig. :')

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 19:45 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Leuk!


    16 - 09 - '17

    Ik heb het figuur niet voor heel nauwsluitende jurkjes, vandaar dat ik juist naar dit soort A-lijn jurkjes neig.=D


    Het is maar net waar je je fijn in voelt, hij staat je in elk geval goed! :]


    El Diablo.

    Hij's super leuk ^^!
    Ik heb altijd best wel veel moeite met jurkjes vinden die bij me passen en ook nog goed staan, maar deze staat je erg leuk (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    SPECS schreef:
    Ja eh? Ik vind die iets donkerdere kleur rood echt chique.=D


    Jaaa! Ik draag zelf ook heel graag kleding in die kleur.

    Hartnett schreef:
    Ik vind de mouwen en de ceintuur je ook heel leuk staan, maar ik heb hele dunne armen en een smal lijfje, waardoor alles bij mij zou gaan rafelen. Ceinturen die ik om mijn middel vastmaak, zakken ook altijd naar beneden, omdat ze nog te breed zijn als ik ze in het laatste gaatje bevestig. :')


    Haha thanks.c= En ja, dan snap ik het inderdaad wel.^^ Weet je wat je moet halen? Een gaatjes maker voor riemen! Mijn opa heeft zo eentje en als een riem me te groot is geworden dan maak ik gewoon een extra gaatje bij!=3

    Pabitel schreef:
    Leuk!


    Danku.=D

    campeon schreef:
    (...)

    Het is maar net waar je je fijn in voelt, hij staat je in elk geval goed! :]


    Klopt! Bedankt hihi.c=

    Lazet schreef:
    Hij's super leuk ^^!
    Ik heb altijd best wel veel moeite met jurkjes vinden die bij me passen en ook nog goed staan, maar deze staat je erg leuk (:


    Dankjewel!=D En ja ik ook inderdaad, maar een meisje in mijn klas had groene lippenstift die roze kleurde als je hem opdeed en toen wou ik de site hebben waar ze die vandaan had en toen bleken ze ook superleuke jurkjes te hebben! Onder andere deze dus.c=


    You were born original, don't die as a copy.

    Eichen schreef:
    (...)

    Jaaa! Ik draag zelf ook heel graag kleding in die kleur.


    Dit het eerste kledingstuk die ik in die kleur heb gehaald, maar ik vind het wel een mooie en passend kleur (voor dit jurkje).


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dankjewel!=D En ja ik ook inderdaad, maar een meisje in mijn klas had groene lippenstift die roze kleurde als je hem opdeed en toen wou ik de site hebben waar ze die vandaan had en toen bleken ze ook superleuke jurkjes te hebben! Onder andere deze dus.c=

    Wacht even, groene lippenstift die roze kleurt als je hem opdoet? Nu ben ik ook wel benieuwd haha:Y)


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    (...)
    Wacht even, groene lippenstift die roze kleurt als je hem opdoet? Nu ben ik ook wel benieuwd haha:Y)


    www.banggood.com, enjoy yourself.:Y) But be careful with your money, hehe.='D

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 19:51 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Super cute!


    Alleen maar tranen van geluk