• You only want me when I'm bacon.

    Larry is real.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Oh, ik had niet verwacht dat er nog een nieuw topic zou komen bij het vullen van het vorige.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Omdat de optie niet in de poll staat: Nee, gewoon nee.


    26 - 02 - '16

    Waarom nee? Ik begrijp dat je niks met One Direction hebt, als ik niet dom was geweest, vond ik ze nu ook niks, maar de ship heeft niks met hun muziek te maken tbh. Ik bedoel dit niet aanvallend of zo, maar ik ben gewoon nieuwsgierig. Slechte eigenschap, maar ik ga er niks tegen doen, sorry.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Natuulijk wel. Als ze geen muziek maakten samen, was er geen kat geweest die ze shipte.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ja, dat is waar, maar dan hadden ze elkaar ook niet gekend haha. Maar een ship staat apart van de muziek, denk ik. Het is gewoon, ik denk dat Larry real is als romance, niet bromance, en ik heb te veel proof en van die momenten dat je denkt, kom op, hoe kunnen zij nou beste vrienden zijn, om dat niet te geloven.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik kan mijn gedachten niet goed onder woorden brengen.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Larents schreef:
    Ja, dat is waar, maar dan hadden ze elkaar ook niet gekend haha. Maar een ship staat apart van de muziek, denk ik. Het is gewoon, ik denk dat Larry real is als romance, niet bromance, en ik heb te veel proof en van die momenten dat je denkt, kom op, hoe kunnen zij nou beste vrienden zijn, om dat niet te geloven.


    Ah nee? Je profielfoto bewijst het omgekeerde. ^^ Ik begrijp je wel, maar het is gewoon zo dat niet iedereen ze shipt.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Insouciant schreef:
    Omdat de optie niet in de poll staat: Nee, gewoon nee.


    En als de lijst terug in de beginpost komt, haal mij er dan maar uit, ik snap het nut van dit topic niet meer eerlijk gezegd.


    16 - 09 - '17

    Het nut ervan is het nut van elk praattopic. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ship zelf Larry, dus dit word vaag en raar.

    Ik snap persoonlijk wel dat je als niet-larry-shipper ook denkt van, ja leuk, dus? Larry is nou eenmaal een ding dat mensen of wel, of niet leuk vinden. En nu zijn er genoeg mensen op Q die het niet shippen. ;x


    wat was dit ookalweer

    Nenya schreef:
    Het nut ervan is het nut van elk praattopic. (:


    Er kwam geen kat meer.


    16 - 09 - '17

    Haal mij er ook maar uit (:


    26 - 02 - '16