• de sery's die k tot nu toe heb erop gezet en waar nog geen deel 1 van is ga ik helaas ni make maar k heb een iedee en deze ga k wel make
    het iedee: de hoordpersoon is een meisje van 15 ze is een heel grote th fan ookal is dat niet altijd zo geweest ze is hater geweest heel lang zelfs ze stuurde haatmails en zo maar ze was eer rare hater vanaf haar 14 had ze de zelfde droom op haar 16 de verjaardag zou th streven toen vond ze da iedee geweldig maar nu ze fan is weet ze t ni meer en het rare is haar drome kome altijd uit maar ze wil helemaal ni meer da TH streft gaat ze het kunne tege houde
    rolen:
    hoofdpersoon SecretScene
    vriendin Tom BiLlSMuRf
    vriendin tom 2 gustavXjoe
    vriendin bill LindaRUINEDx
    vriendin gustav NoBullshit
    vriendin georg DarkAngelTom
    bitch VampierFreak
    bf hoofdrol Chocopotx3
    bf bill & tom BillxSilke

    dit wil ik wete
    naam
    bijnaam
    rol
    leeftijd
    karatkter
    styl klere
    tekstje
    foto
    zou je hem make


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    Vriendin tom!!
    naam
    Chantou
    bijnaam
    Chan
    rol
    Vriendin Tom
    leeftijd
    17
    karatkter
    Spontaan, Lief, Snel op haar tentjes getrapt, heeft altijd haar woordje klaar, en kan een Enorme Bitch zijn.
    styl klere
    Haarzelf
    tekstje
    Hoii, Hoii ik ben Chantou! en Huppel al 17 jaartjes ofer deze aarde rond,, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin! Ik lief mijn vriendjes en vriendinetjes, en kan niet zonder hun,, ik zal dan ook maar niet aan ze komen, als ik jou was!! Ik ben Lief, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk nooit na voordat ik iets doe of zeg, en Heb zoon mijn Ego momentjes,, maar wie niet. Ik laat snel merken als ik iemant niet mag, maar dan moet je wel iets goeds fout doen, Ik kan best vaak boos worden, en het gaat dan meestal nergens ofer. Uuh, Ik hou van zingen, en Dansen!! ,gitaarspelen, dat is mjin wereldje. Ik haat Spinnen, Insecte en het allesmeeste Clown's daar ben ik egt doodsbang voor!!
    Maar ik moet Gaan,, Spreek je
    Bye. Xx
    foto
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    zou je hem make
    Ja!


    Dunno ><

    naam; Jacqueline

    bijnaam; Jacq

    rol; Tom's vriendin

    leeftijd; 17 bijna 18.

    karatkter ; bitch en lief

    styl klere; Uhmm gewoon.

    tekstje; Hii.. oke ik ga het even kort houden.. "Ik ben dus Jacqueline bijna ben ik sweet 18, eindelijk zeg, van al dat gezeur van iedereen kwijt.. Maar veder speel ik gitaar en mijn grote voorbeeld is Tom Kaulitz, hij zal me echt wel eens gitaarles mogen geven, maar zal het daar bij blijven?? Veder woon ik nog thuis en heb ik een zusje van 11.. Veder hou ik van tekenen fotos maken.. k heb een piercing en geen tattoo's veder zeg ik niks.. Je komt er wel achter!! xx

    foto;

    1; http://media.profileheaven.com/images/profileImages/290/289851/3982693.jpg

    of

    2;
    http://img379.imageshack.us/img379/9423/babyfayce2su2.jpg

    zou je hem make; ja altijd ! <3

    laat je me het weten?(flower)(H)


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    naam Silke

    bijnaam Silli Willi

    rol bf tom&Bill

    leeftijd: 17

    karatkter ; lief, spontaan, snel jaloers, soms koppig, betrouwbaar, kwetsbaar

    styl klere: emo/scene

    tekstje: Haaaix lieverds



    mijn naam is dit Silke. Ik ben 16 jaartjes geleden op deze wereld gezet. Mijn grootste passie is dus muziek en ik zou graag later er iets mee willen doen. Ik heb spijtig genoeg een broer teveel. Nja ik doe dus ook judo en dat vind ik super leuwk! Ik ben verslaafd aan lolly's, music, shoppen, en Tokio Hotel. Als ik geld heb gekregen is het meestal al na een uur op. Zo verslaafd ben ik aan shoppen. Voor de rest ben ik lief, spontaan, snel jaloers, betrouwbaar en koppig. Maareuh ik moet nu gaan! BYE lieverds!!! <3

    foto: http://www.imageandstylenews.com/wp-content/uploads/2008/04/emo-girl-hair.jpg

    zou je hem make: ja waarom; het verhaal lijkt me super origineel, ookal doe ik er nie in mee ofzo ik ga em toch make!!!


    ChachaCore

    naam Ashley

    bijnaam ash

    rol vriendin gusi

    leeftijd 19

    karatkter lief,grappig,soms bitchie

    styl klere zigzelf

    tekstje Haaii ! ik ben ashley,19 jAartjus,en ze zeggen dat ik nogal grappig be en lief,soms kan ik ook wel is bitchie doen,voor de rest boeit myn leven niet écht ,bye (H)

    foto heb je

    zou je hem make jAah!! :D


    We were bOrn fOr Love! ^^

    ik hoop da julie blij zen me de rolle<3


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    naam: Karin

    bijnaam: Terrorkid!

    rol; Vriendin Georg

    leeftijd; 16 mag je veranderen hoor!:P

    karatkter; Lief,soms nogal kattig,niet zo snel kwaad zónder reden..

    styl klere; een mix tussen Hiphop en Rock

    tekstje;
    Heey!!
    Ik ben Karin en ik ben 16 jaar oud.
    Ik wordt door vrienden meestal; Terrorkid genoemd!Omdat ik vroeger nog al opstandig was als ik ergens niet mee eens ben..Maar ach..M'n vrienden kunnen er wel mee leven!:P
    Ik heb zo als je op de foto kunt zien; zwart haar en helder ogen.Meestal heb ik een keting aan met een sleuteltje er aan.Dat brengt geluk!:P Echt waar!Sins ik die ketting heb gaat het meestal wel goed!:P.Ik ben qua karater een aardige meid hoor!xD Zeggen vrienden toch!:P Ik lief; Mijn Vrienden,sleutelkettig![ga niet zonder weg!],Foto's maken en lol hebben!
    Ik haat; Huppels,Egotrippers,Wanabee's en players!!
    Sorry maar ik moet gaan!!

    See Ya!!;)

    xX

    foto; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=88587

    zou je hem make; jaah


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    naam: Linda

    bijnaam:Ruined

    rol: Vriendin van Billiebloemkool^^

    leeftijd: 16 Jaar

    karatkter: Lief,, Melig,, Veel Humor,, Wild,, Gek,, Behulpzaam,, Betrouwbaar,, Oversext!!

    styl klere: Myself!

    tekstje:

    Hii Kiddo's!! ik zal ff Coowl zijn en me ff Voorstellen,, Linda is de Naam,, Ookwel Ruined Genoemd <3
    Ik ben 16 Jaar en Ben half Nederlander half Duitser^^,, Mijn Karakter zit vol met Humor en ik ben Nogal Oversext dus Let er maar niet te veel op!!
    I Like Uitgaan met vrienden,, Graffiti Spuiten en Mijn Drumstel^^
    Graffiti spuiten is echt mijn Leven en niemand can change that!
    ik heb echt een hekel aan Huppelkuttjes,, want die zeiken de hele tijd,, wat ik ook haat is mijn Broer,, het is gewoon een stomme flikkerxD,,
    Maar anyway ik ga hierso Bullshit Lulle dus ga ik Move <3

    xx RUINED <3
    foto: http://i62.beon.ru/18/41/34118/51/4458251/x_84de4b54.jpeg

    zou je hem make: JAAAAA


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Dankje wel voor de rol!!!
    Maar nu Playt Tom heel erg, en heb ik met een Player!! O.O
    Maar snel beginnne!!!


    Dunno ><

    ik zal dwars ligge hij zal ni playe


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    bedankt voor de rol!!:D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Maar hij heeft wel 2 vriendinen?! Hoe kan da?!
    Of heeft hij eerst met de een en dan met de ander?! Ik wil uitleg! want ik snap het niet(baby)


    Dunno ><

    aaaaaah Danke voor de rol^^

    Te Quiero Mucho(K)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Thanx voor de overcole rol lieve schat!!!
    (K)


    ChachaCore

    naam: Skrolan

    bijnaam: Sunshine

    rol: hoofdrol

    leeftijd: 15

    karatkter: lief, soms bitchy, koppig, spontaan, betrouwbaar

    styl klere: emo/scene



    Tekstje;Haaaix poeperds van me. Ik ben dus Skrolan en ik ben ongeveer 17 jaartjes geleden op deze aardbol gezet. Wat je moet weten van mij is: Mijn grootste passie is dansen!!! Al sinds ik een kleutertje was danste ik overal en altijd. Sinds mijn 7 jaar dans ik dan ook in een dansclub. Mijn verslavingen zijn dus: DANSEN, music, Tokio Hotel, Lolly's, shoppen, nieuwe dans move's leren. Maar nu moet ik snel door want mijn gsm gaat af

    Bye!!!

    Foto: http://i281.photobucket.com/albums/kk223/drea_4200/jenn%20curbstomp/scene-hair.jpg

    zou je hem maken: Tuurlijk, hij is super origineel!!!

    Waneer ga je beginnen?!


    Dunno ><