• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:25 ]

    Ik ben in maart met de bus geweest, dat was via de haven van Calais. Maar je kan ook met de Eurostar vanuit Brussel. Meer mogelijkheden ken ik niet direct. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wat gaaf! Ik wou dat ik je helpen kon, maar daar weet ik helaas ook niets van af. Ga je trouwens ook een hotel/iets boeken?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Sciuto schreef:
    Wat gaaf! Ik wou dat ik je helpen kon, maar daar weet ik helaas ook niets van af. Ga je trouwens ook een hotel/iets boeken?


    Waar ik naartoe ga, daar zit gratis een camping bij. Het festival zelf is van een vrijdag tot zondag, maar de camping is van donderdag tot maandag. Dus ik ben van plan om ook donderdag te reizen en maandag terug, zodat ik er wel altijd bij ben en niet ergens anders hoef te overnachten.

    Het vliegtuig is vaak goedkoper, neem een reis waarbij je alleen handbagage meeneemt en dan is het lang niet zoveel.


    Your make-up is terrible

    Ik ben voor 15 euro heen en 15 euro terug naar Londen Stansted gevlogen. Misschien kun je zo'n goedkope vlucht boeken? Moet je wel echt geluk hebben maar je kunt het altijd proberen.
    Vanaf het vliegveld Stansted kun je ook met de bus naar allerlei plaatsen dus misschien is dat daarna nog een optie.
    Om alleen te mogen vliegen moet je trouwens wel 16+ zijn, maar ik neem aan dat je dat wel bent als je alleen naar Engeland mag/gaat.

    Eichen schreef:
    Ik ben voor 15 euro heen en 15 euro terug naar Londen Stansted gevlogen. Misschien kun je zo'n goedkope vlucht boeken? Moet je wel echt geluk hebben maar je kunt het altijd proberen.
    Vanaf het vliegveld Stansted kun je ook met de bus naar allerlei plaatsen dus misschien is dat daarna nog een optie.
    Om alleen te mogen vliegen moet je trouwens wel 16+ zijn, maar ik neem aan dat je dat wel bent als je alleen naar Engeland mag/gaat.


    Bij mij was naar Stansted vliegen ook het goedkoopste (vanuit Eindhoven dan, want Eindhoven is dichtbij voor mij) en dat is dan zo'n 80 euro. Alleen is het van Stansted naar Reading weer 40 dollar retour :') En ik ga sowieso vliegtickets in de gaten houden en misschien zijn mijn ouders wel zo aardig mij naar Amsterdam te brengen om daar te vliegen.

    Assassin schreef:
    Het vliegtuig is vaak goedkoper, neem een reis waarbij je alleen handbagage meeneemt en dan is het lang niet zoveel.


    ... Een tent zou ook handig zijn :') Volgens mij past dat niet in handbagage. Maar ik weet nog niet precies hoe ik het tent-gedeelte ga aanpakken, aangezien wij geen tent hebben, en dat is dan duurder want het past niet in de handbagage.