• Wie is daar weleens geweest?
    Het is een groot 'huis' in Amsterdam, waar ze de geschiedenis van Amsterdam naspelen..
    Ik en een paar vriendinnen van mij willen daar binnenkort naartoe, maar ik heb verhalen gehoord:|
    Ik had verhalen gehoord dat het daar echt eng is:X Dat ze geesten in spiegels nadoen, en dat soort dingen..
    En dat er in die van London een paar mensen dood waren gegaan van schrik:O
    maar volgens mij is dat bullshit(cat)
    Maar wie is daar weleens geweest? Is het daar echt heel eng of valt het mee?

    de site

    [ bericht aangepast op 21 mei 2010 - 16:29 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik kan je niet helpen, sorry.
    Want ik durf er niet eens heen._O_


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Ik kan je niet helpen, sorry.
    Want ik durf er niet eens heen._O_


    haha, ik ook niet..
    Ik ga waarschijnlijk daar janken van angst, want ik ben echt een schijtbroek.
    Ik durf niet eens de trailer te kijken, vanwege 1 verhaal dat ik gehoord had xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik ben naar de Amsterdam dungeon & the London dungeon geweest, dus ik kan je wel wat vertellen.
    Je loopt met een groepje van 15(ongeveer)verschillende kamers binnen.
    In die kamers is een acteur die een historisch verhaal verteld over een gebeurtenis in Amsterdam.
    Bijvoorbeeld; de Pest.
    Het klinkt zo heel sáai.
    maar die acteurs zijn verkleed, de ruimtes zijn helemaal verbouwd waardoor het echt oud lijkt.
    Er word gebruik gemaakt van geluiden.
    Soms kiezen ze iemand uit het publiek, bij de rechtzaal bv.

    Ik vond het totaal niet eng, ik was 14 toen ik erheen ging.

    Oh, dat is echt leuk!
    Een gouden tip: Loop NIET vooraan! Ik liep daar toen 1x vooraan... Springt er zo'n mens voor me. En ook niet op een afstand, maar echt op 2 cm afstand! Ik gilde het uit x')
    Maar het is echt heel gaaf! En soms heel grappig. Die acteurs zijn geweldig, je moet er echt heengaan. Het is inderdaad weleens eng, maar wel onwijs leuk.


    To live would be an awfully big adventure

    HeyItsMe schreef:
    Oh, dat is echt leuk!
    Een gouden tip: Loop NIET vooraan! Ik liep daar toen 1x vooraan... Springt er zo'n mens voor me. En ook niet op een afstand, maar echt op 2 cm afstand! Ik gilde het uit x')
    Maar het is echt heel gaaf! En soms heel grappig. Die acteurs zijn geweldig, je moet er echt heengaan. Het is inderdaad weleens eng, maar wel onwijs leuk.


    Nou, ik ga ook niet achteraan;)
    Ik hoorde van een vriendin van mij, dat er ergens ook zo'n vrouw was, die op de grudge lijkt, en je opeens van achteren pakt en je helemaal de gang meesleurt 0_0
    dus als ik ga, loop ik in het midden;)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    k ben maar 1xtje in amsterdam geweest en dat was naar een oncert dus k heb geen flauw benul :'x maar volgens mij is het gewoon bullshit hoor ;)dat er mensen dood zijn gegaan bedoel k dan :'x

    [ bericht aangepast op 21 mei 2010 - 16:18 ]


    If you believe in yourself anything is possible

    Desolate schreef:
    Ik kan je niet helpen, sorry.
    Want ik durf er niet eens heen._O_

    Desolate schreef:
    Ik kan je niet helpen, sorry.
    Want ik durf er niet eens heen._O_


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Het is mn thuishaven! Gekgenoeg ben ik er nog nooit geweest :8 Shame on me (N)
    (flower)


    One of the hardest things in life is watching the person you love, love someone else...