• Als jij een gave of een kracht uit zou mogen kiezen welke koos je dan?

    Ik denk ik elementen of telekinese.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Sabrina's magie of zo. Van Sabrina the teenage witch.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Elementen besturen. Dat heb ik altijd al gaaf gevonden.


    Take risks and conquer your fears.

    Vliegen of in een dier kunnen veranderen lijkt mij wel gaaf (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik bezit de gave telekinese!
    Ik strek m'n arm uit, DENK heel hard van kom hier, kom hier! wanneer ik iets wil hebben en nog geen paar tellen later komt het voorwerp (vaak de afstandsbediening die op tafel ligt, en ik te lui om van de bank te komen) naar me toe!
    Mijn vriend vroeg laatst nog van: wat ben jij nu belachelijk aan het doen? Zat ik ook weer zo idioot met uitgestrekte arm te proberen dat de afstandsbediening naar me toe kwam - heel kansloos, maar erg grappig :'D
    Ik terug van: Tja, soms komt die AB echt naar me toe als ik het zo probeer. Hij bekijkt me met opgetrokken wenkbrauw terwijl ik bloedserieus blijf. Komt de kleine niet veel later uit z'n kamer, terwijl ik nog steeds 'probeer' die AB te krijgen... en tja, de kleine pakt direct de AB en geeft hem me. Ik zo - met nog steeds een doodserieus gezicht: zie dat ik gelijk heb. De AB komt naar me toe, zonder dat ik erom moet vragen of het zelf moet pakken. Dat noemen ze nu telekinese, lieverd.
    Afin, je zou eventueel ook kunnen spreken van de gave van mensen je wil opleggen door middel van je gedachten, maar goed, telekinese is veel leuker om te zeggen want uiteindelijk, het voorwerp komt toch naar me toe, niet :'D

    Maar serieus nu... vliegen heb ik altijd een onwijs toffe gave gevonden - ondanks dat ik giga hoogtevrees heb en het voor mij dus gewoon niet praktisch is om te kunnen :'D
    En tja, telekinese blijft gewoon vet handig...


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik denk dat ik zou gaan voor teleportatie. Ik ben waarschijnlijk te bang om te vliegen. :'D


    :)

    Ik zou dolgraag op bepaalde momenten onzichtbaar (en onhoorbaar) willen zijn. Als iemand staat te roddelen en ik wil weten waarover ze het hebben bijvoorbeeld, of als ik een presentatie moet geven en het liefst zou willen verdwijnen. En teleportatie lijkt me anders ook verdomd handig.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 19:28 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Kawena schreef:
    De gave van probabiliteit en gelijk hebben :Y)
    "Er is honderd procent kans dat er nu honderd euro in mijn broekzak zit!"
    "Er is honderd procent kans dat ik geslaagd zal zijn."
    "Er is honderd procent kans dat ik er morgen stralend uit zal zien!"

    Hell yeah :Y)


    Dit zou wel een damn awesome gave zijn.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Preciado schreef:
    (...)

    Dit zou wel een damn awesome gave zijn.

    D'uh, dan kan je elke gave hebben die je maar wil :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    de gave om te krijgen wat ik wil, als ik me hard genoeg concentreer. En niet alleen qua geld, maar ook op vlak van bv politiek. Dat ik zo uitslagen, oorlogen en andere kan beïnvloeden. Stel je voor hoeveel mensen mij dan niet willen pleasen


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Kawena schreef:
    (...)
    D'uh, dan kan je elke gave hebben die je maar wil :'D


    Inderdaad. Wel handig, zo kan je elke loterij winnen ook al heb je geen lot.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Preciado schreef:
    (...)

    Inderdaad. Wel handig, zo kan je elke loterij winnen ook al heb je geen lot.


    Nou, ik zou wel eerlijk blijven, maar dan zeggen 'De kans is honderd procent dat dit het winnende lot is' :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik zou de gave willen bezitten om onzichtbaar te kunnen worden. Als je dan niet gezien wilt worden, dan hoeft dat ook niet. Lijkt me heerlijk!


    Hamartia

    Teleportatie, en anders wil ik Avatar worden en alle 4 elementen beheersen, muwhaha.

    Of mijn uiterlijk kunnen veranderen zoals Mystique

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 20:46 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Blitzcrank schreef:
    Praten met dieren.

    Ohh ja, sowieso!


    You are beautiful, you are love.

    Mensen kunnen manipuleren. Dat ik ze kan beinvloeden door mijn 'eisen' in hun hoofd te stoppen en ze dan precies doen wat ik wil. Heerlijk :')
    Of teleporteren, dan kan ik overal de wereld rond en als me iets dan niet aan staat ben ik zo weg. En ik kan banken beroven zonder ooit gepakt te worden, best handig.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.