• Heeeelloooooo,

    Dit moet ik even kwijt want ik zit er al dagen mee, en het irriteert me mateloos.
    Goed, hier is het dan;

    M'n vriendin belde me maandag op met de vraag of ik haar wilde helpen met het inpakken van haar spullen aangezien ze gaat verhuizen.
    Ik zei dat ik haar wel ging helpen, geen probleem enzo. En ik had er ook zin in om naar haar toe te gaan aangezien ik een week niks van haar had gehoord.
    De volgende dag, werd ik ineens wakker met een dik oog. Ik kon daardoor ook minder zien, waarschijnlijk ontstoken. Dus ik smste haar dat ik niet zeker wist of ik wel kon komen omdat m'n oog echt dik was en t deed ook pijn+ik was heel erg misselijk en kon wel kotsen. En ik wilde niet dat t erger werd. Dus ik heb dat uitgelegd en ook daarbij m'n excuses aangeboden want ik vond het echt lullig! En ik verheugde me erop om naar haar toe te gaan. Ze smste; Oke maakt niet uit ;)
    De dag daarop voelde ik me nog schuldig dus ik stuurde een lang berichtje met daarin dat t me speet
    Even later belde ze me op.
    Vriendin; Hoe gaat t met je oog
    Ik; Nou t is nog steeds dik en ik zie nog steeds wel minder dan normaal
    Vriendin was stil*
    Ik: Hallo, ben je er nog?
    Vriendin; Ik geloof je niet
    Ik; Waarom niet?
    Vriendin; Omdat je dit elke keer doet, vorig jaar ook al er is altijd wel iets met jou blablabla
    Ik; Alsof ik het leuk vind dat dit soort dingen gebeuren

    Vorig jaar vroeg ze me of ik meeging naar de stad. Op dat moment liep ik op krukken en kon ik gewoon niet op een normale manier genieten van het shoppen. Ik heb ooit ook afgezegd omdat ik echt heel last had van m'n benen. Ik heb namelijk een botziekte waarbij ik snel pijn krijg aan m'n benen, en als ik dan ga fietsen of wat dan ook, dan kan ik op een gegeven moment niet meer lopen omdat het zo'n pijn doet, en natuurlijk kies ik voor m'n gezondheid want wil geen operatie's. In ieder geval vorig jaar waren we vaak pas om kwart over 4 klaar met school, dan wilde ze de stad in met een andere vriendin, ik wilde heel graag,echt waar,maar van m'n ouders moest ik stipt om 5 uur thuis zijn en we hadden huiswerk dat ik graag af wilde maken en ik moest er veel voor leren. Zij is niet zo van t leren dus ze snapte niet waarom ik goede cijfers wilde..Het duurde een kwartier totdat ze klaar waren bij hun kluisje/mensen gedag zeggen, dan was t al half 5. En ik doe er 20 minuten over om thuis te komen. En ik wilde niet telaat komen.

    Nu denken zij en een andere vriendin dat ik dus lieg. Haar antwoord was op een gegeven moment; Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt maar doe t niet zo.
    Maar ik heb genoeg gezondheidsproblemen waarmee ik met ALLES rekening moet houden, dat snappen zij gewoon niet.
    Aankomende dinsdag en donderdag heb ik diploma uitreiking+bbq met de klas, maar door haar heb ik er helemaal geen zin meer in!

    Sorry dat t zolang is, maar wat moet ik doen?


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Echte klote vervelend dat je vriendinnen je niet geloven. Vooral als ze weet hoe jouw medische situatie is.
    Misschien moet je er met hun over praten? Waarschijnlijk zien hun niet goed wat met jou doet.

    Ik zou als ik jou was naar die BBQ/Uitreiking gaan. Als het echt niet leuk is kun je vast wel weer gewoon naar huis gaan.

    In ieder geval, veel succes! (:


    wat was dit ookalweer

    Dat vind ik eigenlijk heel gemeen. Weten ze van die ziekte?
    Anders kun je eventueel een foto van je oog sturen als bewijs. Het klinkt een beetje raar, maar dan weten ze dat het zo is.
    Verder vind ik dat ze je gewoon moeten geloven als je zoiets zegt. Dat hoort zo als vriendinnen namelijk.
    Ik zou gewoon kijken hoe het gaat. Misschien is het wel heel leuk.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Post een Snapchat/foto op fb dat je een dik oog hebt en dat niet leuk vindt? :'3
    Ach, anders praat je gewoon met haar?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Alsof jij er iets aan kunt doen dat je ziek wordt! Sorry, maar ik vind het ehct onzin dat ze je niet geloven.
    Ik neem aan dat je het al hebt proberen uit te leggen aan ze?

    geweldige reactie dit


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik denk dat je niet echt iets anders kan doen dan gewoon eerlijk zijn. Het is heel flauw dat ze zo reageert. Misschien kun je het allemaal nog eens uitleggen, maar ik denk niet dat ze het dan wel snapt.

    Ga in ieder geval wel gewoon naar die bbq. Er komen vast meer mensen en dat kan ook harstikke leuk zijn.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Kawena schreef:
    Post een Snapchat/foto op fb dat je een dik oog hebt en dat niet leuk vindt? :'3
    Ach, anders praat je gewoon met haar?


    Die foto zou ik niet doen. Dan laat je juist zien dat je je wilt bewijzen, terwijl dat helemaal niet hoeft. Daarmee laat je volgens mij ook meer zien dat je wilt zeggen dat je niets te verbergen hebt, wat onnodig is omdat zij je gewoon moet vertrouwen.
    En ergens zou het bij mij argwaan opwekken, want je schiet toch niet zonder reden helemaal in de verdediging? ;x


    wat was dit ookalweer

    Redrosex schreef:
    Dat vind ik eigenlijk heel gemeen. Weten ze van die ziekte?
    Anders kun je eventueel een foto van je oog sturen als bewijs. Het klinkt een beetje raar, maar dan weten ze dat het zo is.
    Verder vind ik dat ze je gewoon moeten geloven als je zoiets zegt. Dat hoort zo als vriendinnen namelijk.
    Ik zou gewoon kijken hoe het gaat. Misschien is het wel heel leuk.


    Ze weten van die ziekte ja, en ik heb het ze uitgelegd maar ze geloven me echt niet -.-
    En helaas kan ik er geen foto meer van maken omdat het al is weggezakt, waar ik heel blij mee ben, maar ik weet zeker dat ze me gaat uitbitchen, sorry voor m'n taalgebruik


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Ze weten van die ziekte ja, en ik heb het ze uitgelegd maar ze geloven me echt niet -.-
    En helaas kan ik er geen foto meer van maken omdat het al is weggezakt, waar ik heel blij mee ben, maar ik weet zeker dat ze me gaat uitbitchen, sorry voor m'n taalgebruik


    Ik vind het echt héél gemeen. Misschien geloven ze het als je beter uitlegt wat de ziekte inhoud?

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 17:01 ]


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Wat kinderachtig :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Redrosex schreef:
    (...)

    Ik vind het echt héél gemeen. Misschien geloven ze het als je beter uitlegt wat de ziekte inhoud?


    Geloof me, ze weten er echt alles over :/
    Ik moest afgelopen donderdag ook naar t ziekenhuis daarvoor, en dat had ik verteld
    En toen zei ze; En niet voor je oog? Je kan beter voor je oog gaan
    Tuurlijk wilde ik voor m'n oog naar de dokter alleen m'n dokterafspraak voor m'n been was veel belangrijker voor me omdat ik misschien een operatie krijg die ik heel graag wil. Ik weet het, het klinkt heel apart als je een operatie wil, maar voor mij is t belangrijk :/

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 17:16 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Tenace schreef:
    (...)

    Die foto zou ik niet doen. Dan laat je juist zien dat je je wilt bewijzen, terwijl dat helemaal niet hoeft. Daarmee laat je volgens mij ook meer zien dat je wilt zeggen dat je niets te verbergen hebt, wat onnodig is omdat zij je gewoon moet vertrouwen.
    En ergens zou het bij mij argwaan opwekken, want je schiet toch niet zonder reden helemaal in de verdediging? ;x


    Maar niet persoonlijk naar hen gericht. Gewoon algemeen op fb posten of naar iedereen in je Snapchat sturen ofzo, en dan beseffen ze erna wel dat ze gelijk had ofzo.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat is dat bitch. Werkelijk waar. Ik zou dat geen vrienden meer noemen, sorry..


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Stuur dr een foto van je dikke oog, dan gelooft ze je (hopelijk) wel.

    En ga gewoon naar die bbq. Misschien valt het allemaal wel mee en wordt het hartstikke gezellig! Beterschap met je oog!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jovantos schreef:
    Wat is dat bitch. Werkelijk waar. Ik zou dat geen vrienden meer noemen, sorry..


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Triestige vrienden heb jij.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?