• Jelly shoes gekocht!!



    1 juli betekent meestal het begin van de solden (in België ) , en ik trok dus vandaag zoals zo velen naar Antwerpen om me los te laten gaan op de Meir.
    Buiten Jelly Shoes heb ik ook nog een bodysuit van Keith Haring gekocht


    en uiteraard nog vele dingen, maar van deze twee ben ik het meest trots op :Y)

    Hebben jullie al gewinkeld in de solden? Of laatst andere leuke kleren gekocht? En what's your opinion on jelly shoes? *O*

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 21:18 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Leuk! ^^


    26 - 02 - '16

    Ik zou zulke dingen nooit dragen, vooral omdat ik de schoenen niet zo mooi uit vind zien. Maar ik draag graag hele andere dingen, en er zullen ook wel Quizletters zijn die mijn kledingsmaak vreemd vinden. :')
    Maar als jij er blij mee bent, vind ik het leuk voor je. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    Ik zou zulke dingen nooit dragen, vooral omdat ik de schoenen niet zo mooi uit vind zien. Maar ik draag graag hele andere dingen, en er zullen ook wel Quizletters zijn die mijn kledingsmaak vreemd vinden. :')
    Maar als jij er blij mee bent, vind ik het leuk voor je. ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Tigresse schreef:
    Ik zou zulke dingen nooit dragen, vooral omdat ik de schoenen niet zo mooi uit vind zien. Maar ik draag graag hele andere dingen, en er zullen ook wel Quizletters zijn die mijn kledingsmaak vreemd vinden. :')
    Maar als jij er blij mee bent, vind ik het leuk voor je. ^^


    16 - 09 - '17

    Waterschoentjes? o.o

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 21:31 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind ze echt geinig. 8D Het zijn gewoon waterschoenen voor volwassenen, hahaha.


    Your make-up is terrible

    Ik zou ze nooit dragen maar stiekem vind ik ze er echt geweldig uit zien.

    Ik vind die schoenen verschrikkelijk, haha.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 21:51 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vind ze best leuk, maar het is niet echt iets wat ik zal dragen. Ik vind die bodysuit wel geweldig!
    Wij hebben in Nederland geen Solden (of wel en ik weet er niks van af)


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vraag me af of het erg lastig is naar de wc te gaan met zo'n bodysuit :3haha


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Hoe draag je zo'n bodysuit? Als top of..?
    I bought this *.*


    No growth of the heart is ever a waste

    Persoonlijk zou ik zoiets niet dragen, maar als je ze leuk vindt, vind ik het leuk voor jou. Ik heb drie shirts, drie broeken, een sjaal, een beanie en een zonnenbril gekocht. En deze leuke espadrilles.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Kassiopeia schreef:
    Persoonlijk zou ik zoiets niet dragen, maar als je ze leuk vindt, vind ik het leuk voor jou. Ik heb drie shirts, drie broeken, een sjaal, een beanie en een zonnenbril gekocht. En deze leuke espadrilles.


    wat was dit ookalweer

    Zitten die niet ongemakkelijk?

    Rowling schreef:
    Ik vind ze best leuk, maar het is niet echt iets wat ik zal dragen. Ik vind die bodysuit wel geweldig!
    Wij hebben in Nederland geen Solden (of wel en ik weet er niks van af)

    't Is overal sale hoor. ^^

    Ik heb afgelopen zondag in DB de rechter rugzak bij de Sasha gekocht:


    Ook in de sale. Ik wilde er altijd al zo een hebben, maar normaal vind ik ze te duur.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Die Jelly Shoes zien er echt uit als waterschoentjes, haha. Ik vind ze wel grappig. En Keith Haring is ook gaaf. ^^
    De laatste keer dat ik heb gewinkeld was afgelopen zaterdag in Hoogezand, maar dat was omdat ik kleren nodig had voor een begrafenis, dus die gelegenheid was niet heel vrolijk. Maar ik heb ook een nieuwe spijkerbroek en een paar leuke schoenen waar ik ook nog eens goed op kan lopen gekocht. Vooral met dat laatste ben ik heel blij, want ik heb maat 42 en draag liever geen hakken omdat ik sowieso al heel lang ben, dus het is behoorlijk lastig om fijne schoenen te vinden. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan