• Oké ik zal even vertellen hoe mijn Halloween was ten eerste mijn huis is op Halloween altijd behekst XD De deuren vliegen uit zichzelf open en dicht en als je internet afsluit strat ie het zelf wel 100 keer op. En nu is dit gek genoeg over. Owja en mijn zusje liet mij schrikken en me vriendin ook en als ik gil schrikken mensen daar weer van dus het was best wel cool XD

    xD Ik heb gisteren niets gemerkt.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    ik was alleen thuis en toen kwam een overleden vriendin van me gezellig naast me zitten soort van lol trappen, elk jaar op halloween das wel grappig want ze is 2.5 jaar geleden overleden,
    dus al 3 jaar zit ik elke halloween op me kamer,
    wel vet, maar soms wel freaky want ik zie zegmaar normaal gesproken altijd geesten

    ik was alleen thuis en toen kwam een overleden vriendin van me gezellig naast me zitten soort van lol trappen, elk jaar op halloween das wel grappig want ze is 2.5 jaar geleden overleden,
    dus al 3 jaar zit ik elke halloween op me kamer,
    wel vet, maar soms wel freaky want ik zie zegmaar normaal gesproken altijd geesten
    Dat is best wel hip ^^


    Life is hard and then we die

    op Halloween worden de doden wakker, denk ik

    Ik dacht gisteren opeens aan een eng huis waar ik langs ben geweest met Evi, (=Cookiejj hier op Q) en toen voelde ik me bekeken 8D
    Er zit ook iets in dat huis, maar ja.


    all I want for christmas is a girlfriend

    bij mij kwam een geest zonder pardon in me nest liggen.. :O.. en je zag de denken zo liggen als of der een mens lag alleen ik zie voel.hoor en praat met geeesten hun zijn echt chill. ik kan wel mensen goed bang maken


    Some angels have no wings.

    (...)Dat is best wel hip ^^


    juaa maar je schrikt je wel de tering als je zegt tegen een vriendin: kijk daar die zwerrie in die grasveld en zij antwoord: welke zwerrie ik zie niks, ik: WTF zij: whahaha, ist weer zover Nomy? ^^ xD
    das best wel raar hoor xD

    bij mij kwam een geest zonder pardon in me nest liggen.. :O.. en je zag de denken zo liggen als of der een mens lag alleen ik zie voel.hoor en praat met geeesten hun zijn echt chill. ik kan wel mensen goed bang maken

    Hip :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Deadline schreef:
    ik was alleen thuis en toen kwam een overleden vriendin van me gezellig naast me zitten soort van lol trappen, elk jaar op halloween das wel grappig want ze is 2.5 jaar geleden overleden,
    dus al 3 jaar zit ik elke halloween op me kamer,
    wel vet, maar soms wel freaky want ik zie zegmaar normaal gesproken altijd geesten

    tuurlijk


    i hate everyone

    Raveolution schreef:
    (...)
    tuurlijk


    Aha, echt hea? xd


    Never wait for perfection, just make it.

    Leuk :')


    Olive

    Waarom geloof ik toch zoveel van de verhalen die hier staan niet? : D
    btw; niks meegemaakt. :)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    topic is al twee jaar oud