• Ik vraag me af waarom iedereen die toch zo leuk vind =']?


    Life is hard and then we die

    Nouja, in ieder geval --> vraag <-- als ik een verhaal zou schrijven over hoe het leven eruit ziet als je met een kind zit opgescheept op je 15e, zouden er mensen zijn die dat lezen of zijn we alleen maar geinteresseerd op de goeie afloop =']?


    Life is hard and then we die

    (...)Nee gewoon op Q


    Bwa, jah; ik denk omdat wij nogal van Drama houden en dat zorgt meestal wel wat voor drama héa.

    [Ah Jah Ik ben Why héa]


    everything you imagined, and more...

    (...)Dan nog kloppen die verhalen niet, want zodra het kind is geboren lijkt alles opeens geweldig te zijn, en dat is het gewoon niet.


    Maar mijn verhaal klopt ook niet! En ik kan tientallen anderen verhalen opnoemen die ook niet kloppen en niet over TH, zwangerschap etc. gaan. x'D


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)

    Maar mijn verhaal klopt ook niet! En ik kan tientallen anderen verhalen opnoemen die ook niet kloppen en niet over TH, zwangerschap etc. gaan. x'D
    Ik weet, maar omdat er zoveel van die verhalen zijn krijgen meisjes hier een verkeerd beeld van zwangerschap op je 15e ='] ik ben ongerust erover. Djiezus, ik lijk wel een oud wijf van 40 ^.o Naja, het is gewoon, ikzelf heb al een jaar een vriendje, en ik was een keertje over tijd. Nou ik ben me kapot geschrokken. Sindsdien let ik veel beter op.


    Life is hard and then we die

    Nouja, in ieder geval --> vraag <-- als ik een verhaal zou schrijven over hoe het leven eruit ziet als je met een kind zit opgescheept op je 15e, zouden er mensen zijn die dat lezen of zijn we alleen maar geinteresseerd op de goeie afloop =']?


    Ik lezen! Ik hou van slechte afloop! *evil*


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik vind het wel leuk om te lezen,, maar idd nooit of de nimmer dat ik op me 16 een kind wil!! Zelf niet van onze o zo geweldige TH!


    wat nou geweldig,
    Billientje heeft amper een penis xD
    Jaa ik ben weer aanwezig ^^,
    maar ik ga nu ook hoor :P
    doeeeeeeeeeeei

    Hmmtja. Ik vind het nogal ernstig dat zodra ze is bevallen in de verhaaltjes alles opeens heel mooi en prachtig lijkt te zijn. Die meisjes hier hebben dan het idee dat een kindje hebben op jonge leeftijd prachtig is, maar dat is het absoluut niet. Dat maakt mij zo.. tja.. ongerust :')

    In mijn verhaal is het dan niet allemaal geluk en happyx'D


    Music is the new sex

    Ik weet Rachel ='] ik heb het ook over het prototype Zwangerschapsverhaal xD


    Life is hard and then we die

    Ik heb een hekel aan dat soort verhalen

    Ik weet Rachel ='] ik heb het ook over het prototype Zwangerschapsverhaal xD

    Gelukkig,ik dacht dat het al over die van mij ging^^


    Music is the new sex

    (...)

    wat nou geweldig,
    Billientje heeft amper een penis xD
    Jaa ik ben weer aanwezig ^^,
    maar ik ga nu ook hoor :P
    doeeeeeeeeeeei


    Bestaat th aleen maar uit Bill dan?!
    En laas nog is er staat. ''O Zo geweldige th''
    Je kan er duidelijk Secasme in lezen.


    Dunno ><