• Nynke had een diepgaand gesprek met Annabethus over jurken. Wat resulteerde in een groots dilemma! Want Nynke moest kiezen tussen twee jurken en is er tot op de dag van vandaag nog niet in geslaagd om die kritieke beslissing te maken! Stippen? Of zwaluwtjes? Stippen? Of zwaluwtjes? Het maken van deze keuze woog zo zwaar op haar schouders dat ze er bijna door bezweken is. Vandaar dat zij haar laatste redmiddel inzet, Quizlet!

    Choose wisely *O*

    1.


    |||| ||

    of

    2.


    ||||

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 17:11 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    De eerste :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zwaluwtjes *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    1 met de riem van 2? ;d ghehe en anders gewoon 2


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    De eerste! (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    De tweede IKHOUVANDIEJURK


    "Ignite, my love. Ignite."

    De eerste vind ik wel wat hebben. =)

    OMFG IK MOET NYNKJELIEF REDDEN.D:

    Ik stem op jurk twee, omdat dat echt een Nynkjejurk is!(bloos)


    everything, in time

    MiyaviFreak schreef:
    De eerste vind ik wel wat hebben. =)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Die eerste. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Één (:


    Destroy what destroys you.

    LordSarita schreef:
    De tweede IKHOUVANDIEJURK


    Full of envy behind that anonymous mask

    Numero 2 ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik stem op twee!
    Ik ook, ik niet, jawel, jij ook, vooruit dan. Dat zijn dus al vier stemmen op twee, inclusief die van Marleen. En ik dan, mag ik niet meer stemmen? Vooruit, deze keer dan. Ik stem op twee. Yes, dat zijn 5 stemmen!


    everything, in time

    Humble schreef:
    Ik stem op twee!
    Ik ook, ik niet, jawel, jij ook, vooruit dan. Dat zijn dus al vier stemmen op twee, inclusief die van Marleen. En ik dan, mag ik niet meer stemmen? Vooruit, deze keer dan. Ik stem op twee. Yes, dat zijn 5 stemmen!

    Dus.. dan neemt nummer twee de leiding (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zwaluwtjes, zeker weten! _O_


    wth.