• Quiz van de maand.


    Hoe gaat het in zijn werk:
    De bedoeling is dat je een quiz maakt aan de hand van het gegeven thema. Je post de quiz in dit topic voor de deadline en door middel van een poll zal er uitgemaakt worden wie het thema wint.

    Regels:
    * Je mag maar één quiz inleveren. Het is niet mogelijk om deze te veranderen. Ingeleverd is ingeleverd. Dit om te voorkomen dat je het nog gaat veranderen terwijl er door users gestemd wordt.
    * Je quiz moet te maken hebben met het gegeven thema.
    * Je quiz moet minstens 8 vragen en 2 uitkomsten bevatten + rekening houden met de voorwaarden van de winnaar.
    * Je mag in je quiz niet om kudo’s of reacties vragen. Je quiz mag tevens geen reclame maken voor een andere creatie op Quizlet. (Voor de rest gelden de huisregels van quizlet.)
    * Je quiz moet in de Nederlandse taal geschreven zijn.
    * Het is verboden om een quiz in te leveren dat al bestaat (of het nu gaat om een quiz van jezelf of een quiz van iemand anders (plagiaat)). Het is dus de bedoeling dat je iets nieuws inlevert en het je eigen werk is!
    * De winnaar mag het volgende thema kiezen.
    * De winnaar mag eveneens enkele voorwaarden voor de nieuwe quizronde bedenken (soort vragen/uitkomsten + minimum aantal). De opgegeven voorwaarden worden eerst door de moderators goedgekeurd zodat er geen creaties bestaan tegen de huisregels in en om de haalbaarheid van de voorwaarden te bepalen.
    * Indien er maar één inzending is, dan krijgt deze user een troostprijs van 10 credits voor zijn moeite en mag hij/zij een nieuw thema uitkiezen.
    * Indien er geen inzendingen zijn, dan zal de volgende maand de wedstrijd opnieuw beginnen met een door de mods gekozen thema. De prijzenpot wordt niet verhoogd met de niet gewonnen credits.
    * Als je met verschillende accounts op jezelf/iemand stemt, riskeer je een QOTM-ban. Zo'n ban houdt in dat je 3 maanden niet meer mee mag doen aan de wedstrijd en niet meer mag stemmen. Daarbij ben je ook gediskwalificeerd voor de huidige editie.

    Inleverdatum:
    * Je quiz moet ingezonden worden vóór de 21ste van de maand (dus tot en met de 20e van de maand). Dit betekent dat de 20e de laatste inleverdag is. Stemmen kan dan nog tot het eind van de maand. Bij de start van een nieuwe maand komt het nieuwe thema online.

    Bij wie kan ik terecht als ik een vraag heb?
    *Hier in het topic, bij Scandal, Rudolf, Rudolph, Hazy, Scully, Scribe & Ledecky

    Daarnaast vragen wij jullie:
    * Je hoeft niet te zeggen dat je meedoet, als je je quiz ingeleverd hebt, komt je quiz in een lijst en wordt je automatisch in de poll gezet.
    * Je nieuwe username door te geven als je deze veranderd hebt, zo kunnen wij de polls ook up to date houden.
    * Andermans werk niet af te kraken, geen onrust/haat zaaien of het topic vol te spammen.
    * Het stemmen eerlijk te laten verlopen. Stem één keer en niet op meerdere accounts. Ook zouden we het appreciëren als men ook daadwerkelijk de quizzen maakt en er niet aan vriendjespolitiek wordt gedaan.
    * Je levert op deze manier in: Username: [url=*link*]Titel[/url]. Gebruik hierbij geen extra codes (bv cursief, ander lettertype, andere kleur, etc)!
    * Als niet op deze manier ingeleverd wordt, zul je niet in het topic worden gezet en zal je quiz dus niet meedoen.

    Wat kun je winnen:
    * De winnaar van het thema krijgt 25 credits en mag een nieuw thema kiezen.
    Weet je als winnaar echt geen nieuw thema? Dan hebben wij altijd nog een paar thema’s liggen en maken wij een keuze.

    Het thema van de maand:
    Technologie

    Inzendingen:
    Imago: Welke bizarre technologische gadget moet jij zeker eens proberen?

    De winnaar van de maand december: MaIfoys met Wat zal jij zien in de Spiegel van Neregeb?
    Gefeliciteerd!

    Het Archief

    Wij wensen jullie heel veel plezier & succes!
    Groetjes,
    De mods.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2015 - 21:26 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 jan 2016 - 15:12 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Het thema was erg moeilijk, maar ik heb het toch geprobeerd. :3


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Omdat er maar één inzending was, is Flowering de winnaar! Congratz *O*


    -

    Aldea schreef:
    Omdat er maar één inzending was, is Flowering de winnaar! Congratz *O*


    Telt de inzending van Stefanie dan niet? Of voldoet het niet aan de normen?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Aldea schreef:
    Omdat er maar één inzending was, is Flowering de winnaar! Congratz *O*


    Is er iets mis aan mijn quiz dan? Ik hoopte dat die toch goed zou zijn om mee te doen?
    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Ik denk dat ze die over het hoofd hebben gezien.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hij is op de verkeerde wijze ingediend.

    * Je levert op deze manier in: Username: Titel[/url]. Gebruik hierbij geen extra codes (bv cursief, ander lettertype, andere kleur, etc)!
    * Als niet op deze manier ingeleverd wordt, zul je niet in het topic worden gezet en zal je quiz dus niet meedoen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bij mij ziet het er normaal uit. Gewoon lettertype en gewone kleur :o


    Every villain is a hero in his own mind.

    Murtagh schreef:
    Bij mij ziet het er normaal uit. Gewoon lettertype en gewone kleur :o


    Zelfde gevoel ;o


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mja idk. Door de tekst valt het niet zo heel erg op, ik keek er in ieder geval over. Er zal wel verduidelijking komen.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 10:36 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Mja idk. Door de tekst valt het niet zo heel erg op, ik keek er in ieder geval over. Er zal wel verduidelijking komen.


    Dat wel. Waarschijnlijk is het gewoon over het hoofd gezien.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    (...)

    Dat wel. Waarschijnlijk is het gewoon over het hoofd gezien.


    Spijtig :( :p Maar ik vond het allesinds leuk om het te maken ^^
    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Ik dacht hier al iets gepost was. Blijkbaar over gekeken toen we achter de schermen aan het discussiëren waren.

    Voorlopig trekken we onze post in. De inzending zat verborgen achter een hele hoop tekst waardoor daar helemeaal over gekeken is. We zijn momenteel achter de schemen de twee inzendingen aan het bespreken. We hopen zo snel mogelijk een 'uitpraak' te hebben. Alvast bedankt voor jullie geduld.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Okidoki :)
    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Hopelijk kan Stefanie meedoen en wordt dit snel opgelost. ^^

    [ bericht aangepast op 25 dec 2014 - 13:02 ]


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Ja. Een poll en klaar, haha. :'P


    Every villain is a hero in his own mind.