• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.

    Mede doordat Gilinsky en ilovelashton te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!







    Members:
    Gabs // Gilinsky // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Mashton
    Eva // AIterego // 14 | Luke
    Crystal // Sciathan // 12 | Lashton
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Merel // Hanaemi // 68 | Cake
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // Ashtonlrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Cliffoconda | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // xlrwin | Ashton
    Esmee // OhMyLashton | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    Simone // MrFluke / Luke
    Marie // Eighteen // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Avena // 17 | All
    Yu // Alesia // 13
    Demi // Amarela
    Britt // Hecuba / Ashton
    Laura // KilAsh



    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 18:35 ]

    AshtonIsCute schreef:
    (...)
    Spring in me koffer !!! Ik ga dit jaar naar Spanje

    JAAAAAAAAAAAAH! Mhaha, zou leuk zijn als het mogelijk was.


    One day I'll be in Middle Earth

    Unsullied schreef:
    (...)

    Lol.
    Ik wil de journalistiek in. Of Archeologie studeren. Een van de twee. Het liefste allebei.
    En daarvoor moet je veel reizen, so yeah ;D


    Dat zijn ook zeker reis-banen ja !!
    Journalistiek lijkt me niet zo leuk, zelf. Maar archeologie wauw dat lijkt me wel leuk !

    Hi


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    KilAsh schreef:
    (...)
    JAAAAAAAAAAAAH! Mhaha, zou leuk zijn als het mogelijk was.


    We slapen in een 4 persoons huisje , en we zijn met ze tweeën .... Dus het is mogelijk xD whahaha

    OhMyLashton schreef:
    (...)

    Spanje lijkt me leuk, mijn oma gaat daar ieder jaar heen omdat haar broer daar een huis heeft. En ik ga met school naar Rome, maar dat is pas over 1,5 - 2 jaar ;p


    In de vierde gaan we met school naar Parijs, Barcelona, Berlijn, Rome of Londen.
    Hangt er van af welke taal je kiest. Ik wil voor extra Engels gaan denk ik. Dus dan mag ik naar Loooonndeenn :3
    En dan kan ik eindelijk Engeland ook op mijn lijstje zetten!
    Alhoewel ik dan alleen nog maar ik Londen ben geweest. Achja, we gaan dat jaar of dat jaar daarna ook twee weekjes op vakantie naar Engeland.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ashtonlrwin schreef:
    Hi


    Hii


    "Family don’t end in blood”

    Ashtonlrwin schreef:
    Hi


    Olaaa

    Unsullied schreef:
    (...)

    Nou, mijn vader is niet echt heel rijk. Hij krijgt ook veel dingen van zijn werk. Al zijn computers, ipads, iphones...
    En niet te vergeten; Benzine!

    Verder krijgt hij ook "punten" van zijn werk die hij mag opmaken aan restaurantkosten. Maar ook vliegreizen! Dus sommige tickets naar het buitenland worden ook betaald door zijn werk!
    En soms krijgen we invalidenkorting bij kleine uitjes naar musea enzo doordat mijn moeder invalide is.


    Dat is wel heel nice eigenlijk.
    Hopelijk krijg ik later ook zo'n goede baan, ik ga nu studie ICT-Applicatieontwikkelaar doen, dus zal wel denk ik hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AshtonIsCute schreef:
    (...)

    Dat zijn ook zeker reis-banen ja !!
    Journalistiek lijkt me niet zo leuk, zelf. Maar archeologie wauw dat lijkt me wel leuk !


    Tja. En beiden kan ik met hetzelfde vakkenpakket dat ik volgend jaar ga kiezen! Yay!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    (...)

    In de vierde gaan we met school naar Parijs, Barcelona, Berlijn, Rome of Londen.
    Hangt er van af welke taal je kiest. Ik wil voor extra Engels gaan denk ik. Dus dan mag ik naar Loooonndeenn :3
    En dan kan ik eindelijk Engeland ook op mijn lijstje zetten!
    Alhoewel ik dan alleen nog maar ik Londen ben geweest. Achja, we gaan dat jaar of dat jaar daarna ook twee weekjes op vakantie naar Engeland.


    London is keileuk. Ik ben in de 3e van het VMBO naar Engeland geweest en toen zijn we naar Canterbury, Folkestone en London geweest ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    (...)

    Dat is wel heel nice eigenlijk.
    Hopelijk krijg ik later ook zo'n goede baan, ik ga nu studie ICT-Applicatieontwikkelaar doen, dus zal wel denk ik hahah


    Wat voor studie? o.Ô


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    OhMyLashton schreef:
    (...)

    Spanje lijkt me leuk, mijn oma gaat daar ieder jaar heen omdat haar broer daar een huis heeft. En ik ga met school naar Rome, maar dat is pas over 1,5 - 2 jaar ;p


    Leuk! Maar die vakantie is nu al minder leuk, omdat mijn moeder het de hele tijd heeft over ''leuke spaanse jongens waarvoor ik wel even Spaans moet leren.''
    Echt, serieus? Ik kom niet voor de jongens (Leuke jongens zijn heust niet erg, maar anders kan communiceren ook wel zonder praten.) maar voor het strand en de cultuur en gewoon lekker vakantie vieren.


    One day I'll be in Middle Earth

    Unsullied schreef:
    (...)

    In de vierde gaan we met school naar Parijs, Barcelona, Berlijn, Rome of Londen.
    Hangt er van af welke taal je kiest. Ik wil voor extra Engels gaan denk ik. Dus dan mag ik naar Loooonndeenn :3
    En dan kan ik eindelijk Engeland ook op mijn lijstje zetten!
    Alhoewel ik dan alleen nog maar ik Londen ben geweest. Achja, we gaan dat jaar of dat jaar daarna ook twee weekjes op vakantie naar Engeland.


    Wij doen dat dus in de 5e. Bij ons kun je uit diezelfde steden kiezen + Praag, en Rome kan alleen als je gymnasium doet bij ons. Sterker nog, als je gymnasium doet mag je niet eens kiezen, dan is Rome verplicht x)
    Ik wil ook heel graag een keer naar Engeland.


    "Family don’t end in blood”

    Avena schreef:
    (...)

    London is keileuk. Ik ben in de 3e van het VMBO naar Engeland geweest en toen zijn we naar Canterbury, Folkestone en London geweest ;3


    Ik besef me pas net dat als ik extra VWO er bij ga doen, ik nog een keer op buitenlandse schooltrip ga!
    Dus dan ga ik twee keer!

    PS. Mijn school is rijk man. Je wilt niet weten.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ben er weer. Ik had niet verwacht dat jullie al het 20e topic hadden vol gespamt.


    Physics is awesome