• Voor school heb ik een film gemaakt en nu zou ik graag een dvd hoes hebben. Ik had al iets geprobeerd, maar ik ben daar zo slecht in dat ik mijn actie gestaakt heb.
    Het zou er een beetje zo moeten uitzien, maar langer want een dvd hoes is 25,3 op 15,95 cm.
    Ik wou er nog een andere foto onder steken, het liefst met een kaartspel ofzo op, maar ik vond niet echt een foto dat mij interesseerde/dat ik goed vond.
    En daarom vraag ik nu jullie hulp. (:
    Ik heb wel een aantal voorwaarden:
    - Het lettertype moet Andes zijn
    - De namen moeten staan zoals in het voorbeeld
    - De afmetingen moeten gerespecteerd worden
    - Alle personen moeten op de foto staan
    - De titel 'Harten troef' moet op de cover staan. Bij het woord troef, mag de t niet in een hoofdletter staan bij het gebruik van het lettertype Andes.

    Je mag gerust ook met een banner werken tussen de twee foto's waar de titel opkomt, maar dit hoeft niet.
    Voor de rest mag je doen wat je wilt, als het er maar degelijk uitkomt. Degene die de cover maakt die het meest naar mijn smaak is, mag zich verwachten aan 5 credits als beloning. Alle download kan je hier vinden:
    Originele foto
    Foto bewerkt
    Lettertype Andes

    Lees hier meer uitleg over de verhaallijn van de film indien je dit nodig acht.

    Edit: Er zit nogal een tijdsdruk achter. Dus ik moet 't ten laatste vandaag hebben.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 16:26 ]

    Oh, ik denk dat ik vanavond eens ga zitten om wat te proberen. Lijkt me leuk om te doen. (bloos)


    Til hug og blod.

    Ik heb een leuke foto van een kaart gevonden die volgens mij bij je verhaal past. Ik stuur hem even in pdf op.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    I'm willing to try. ^^ Doesn't sound too hard...
    Wil je dat kaartspel bv er ook nog op? Je zegt dat je er niet echt een vond maar misschien kunnen wij er een vinden die wel in je smaak valt. :3 moet je alleen even zeggen hoe het er uit moet zijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    I'm willing to try. ^^ Doesn't sound too hard...
    Wil je dat kaartspel bv er ook nog op? Je zegt dat je er niet echt een vond maar misschien kunnen wij er een vinden die wel in je smaak valt. :3 moet je alleen even zeggen hoe het er uit moet zijn.

    Hoeft niet meteen, maar als je een leuke vindt, mag je dat gerust doen. Hou er dan wel rekening mee dat harten een motief van het verhaal is. :-)

    Marling schreef:
    (...)
    Hoeft niet meteen, maar als je een leuke vindt, mag je dat gerust doen. Hou er dan wel rekening mee dat harten een motief van het verhaal is. :-)


    so something like this:


    Without the quote?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    so something like this:


    Without the quote?

    Eventueel, maar het probleem is dat die foto enorm klein is, in vergelijking met de foto. Het zou dom/jammer zijn om die foto te verkleinen. Als ik dat dan straks moet afdrukken, zal de kwaliteit waarschijnlijk niet al te best zijn.


    Dit kan eventueel ook gebruikt worden.

    Ik wil er vanavond ook wel mee bezig :] (niet laat hoor, maar ik zou net van de computer af)
    Alleen heb ik niet echt een idee wat ik met de kaarten moet doen ;;

    'k Gebruik Photoshop btw.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 16:06 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Hmm, sorry. mijn GIMP crashed iedere keer dat ik zo'n grote file probeer te maken.
    Hopelijk lukt de rest het! :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Andante schreef:
    Ik wil er vanavond ook wel mee bezig :] (niet laat hoor, maar ik zou net van de computer af)
    Alleen heb ik niet echt een idee wat ik met de kaarten moet doen ;;

    'k Gebruik Photoshop btw.

    Je hoeft niet meteen de kaarten te gebruiken, het is maar een suggestie, je mag gerust iets anders doen ook. (:

    Kan je eens dat ene kader van in je filmpje sturen, dan probeer ik even iets voor de achterzijde.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oké, I see and I get it ^^
    Ik ga er vanavond zo snel mogelijk mee bezig, maar het kan laat worden voordat ik het opstuur :$
    Mocht ik dan te laat zijn ofzo: ik weet dat Andante prachtige creaties levert en iets sneller werkt dan ik ;o

    Nog een vraag: de afbeelding moet dus zowel voor als achter kan van de DVD-hoes beslaan. Ik had dus het idee om ook op de achterkant gewoon tekst te doen, misschien de tekst uit jouw blog?
    Persoonlijk vind ik dat het mooiste, maar als je dat graag de hele hoe zo wilt zal ik het wel zo doen ;]


    ~ KONNICHIWA.

    WINDSONG schreef:
    Oké, I see and I get it ^^
    Ik ga er vanavond zo snel mogelijk mee bezig, maar het kan laat worden voordat ik het opstuur :$
    Mocht ik dan te laat zijn ofzo: ik weet dat Andante prachtige creaties levert en iets sneller werkt dan ik ;o

    Nog een vraag: de afbeelding moet dus zowel voor als achter kan van de DVD-hoes beslaan. Ik had dus het idee om ook op de achterkant gewoon tekst te doen, misschien de tekst uit jouw blog?
    Persoonlijk vind ik dat het mooiste, maar als je dat graag de hele hoe zo wilt zal ik het wel zo doen ;]
    We zaten daar ook over te brainstormen, maar als je het wilt overnemen, mag je, want ik ben daar hopeloos in en als jij met een idee zit, zal het zeker goed zijn. Ik heb een klein dingetje gemaakt die op de achterzijde mag komen. Ik zal het anders hier posten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    http://i50.tinypic.com/izz0iu.png


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    WINDSONG schreef:
    Oké, I see and I get it ^^
    Ik ga er vanavond zo snel mogelijk mee bezig, maar het kan laat worden voordat ik het opstuur :$
    Mocht ik dan te laat zijn ofzo: ik weet dat Andante prachtige creaties levert en iets sneller werkt dan ik ;o

    Nog een vraag: de afbeelding moet dus zowel voor als achter kan van de DVD-hoes beslaan. Ik had dus het idee om ook op de achterkant gewoon tekst te doen, misschien de tekst uit jouw blog?
    Persoonlijk vind ik dat het mooiste, maar als je dat graag de hele hoe zo wilt zal ik het wel zo doen ;]

    Neen, dat hoeft niet per sé. Maar als je een idee hebt, mag je het gerust proberen (: