• Goed. Ik ga weer is een serie maken met mensjes van Quizlet. Normaal maak ik namelijk series over 1 of 2 meisjes maar vandaag niet. Dit is mijn idee.
    In het warme mooie Griekenland staat een Grieks restaurant. In dat restaurant werken een oude man,oude vrouw en 2 meisjes. 1 van de 2 meisjes is prachtig en krijgt elke jongen achter zich aan maar de andere ziet eruit als een nerd en heeft niemand behalve haar BF. Wanneer Tokio Hotel een keer langs komt op vakantie in het restaurant word het 'nerd-meisje' gelijk verliefd op 1 van de jongens maar ze heeft een probleem. Ze is lelijk..maar ze MOET van haar vader met en Griek trouwen omdat die zogenaamd aardiger zijn. Hoe lost ze dit op?

    ROLLEN :
    Hoofdrol - SoccerQUEEN
    Verwende zus hoofdrol - BiLlSMuRf
    BF Hoofdrol -
    Moeder Hoofdrol - TwinceXLove
    Overdreven Tante -


    [INFO]
    Naam:
    Leeftijd (Pas ik misschien aan):
    Plaatje(ZWART HAAR! & NIET AL TÉ SCENE) :
    Textje:
    Tatoeages:
    Top 4 van TH :

    PS: Ik zoek nog Griekse jongens namen dus als je er een paar weet zeg het maar.

    (...)

    Is dit plaatje ook goed voor moeder? http://farm1.static.flickr.com/110/304291240_305d3ada76.jpg

    jha hoor :) ook goed :)

    Rol: bf
    Naam:Nickita
    Leeftijd (Pas ik misschien aan): 18
    Plaatje(ZWART HAAR! & NIET AL TÉ SCENE) :
    http://1.bp.blogspot.com/_NO2UOMMYKZ0/SKktd6129SI/AAAAAAAAA08/vPyZERyQ11g/s400/Long+Black+Emo+Hair.jpg
    Textje:
    Haay ik ben Nickita
    Ik ben een levens genieter en maak van mij leven altijd 1 grote pret
    Ik sta altijd klaar voor mijn bf en laat haar ook echt niet vallen
    Ik vind het gewoon belegelijk dat ze persee van haar vader moet trouwen met een griek kom op laat haar lekker haar zelf kiezen met wie ze wil trouwen of het nou een griek is of niet lekker belangrijk
    Ik ben verslaafd aan lolly`s en kauwgom en muziek mij zie je dan ook niet snel de deur uit gaan zonder mp3
    Ik vind het ook leuk om te tekenen maar dan wel Anime en Manga tekeningen
    shoppen is niet echt iest wat ik graag doe maar als iemand vraagt of ik meega ga ik altijd wel mee voor de gezzelighied
    maar ik ga nu mijn telefoon gaat af bye bye <3
    Tatoeages: een gothick kruis op linker pols
    Top 4 van TH :
    1.Tom
    2.Georg
    3.Bill
    4.Gustav









    You can't touch music but music touch you

    Naam:
    Rose (A)
    Leeftijd (Pas ik misschien aan):
    16
    Plaatje(ZWART HAAR! & NIET AL TÉ SCENE) :
    In myn FB
    Textje:
    Hello sweetypops. Myn naam is Rose en ik ben al 16 jaartjes jong. Myn hobby's zyn shoppen, basketballen & natuurlyk voetballen. Ik hou van myn friends, dus kom je aan hun, Dan wurg ik je! Ook heb ik 1 oudere broer die niet boeit. Ik haat Player'z Bitcha'z & Spinnen en meer heb ik niet te zeggen. Soo Bye!
    Tatoeages:
    Geen
    Top 4 van TH :
    Bill
    Tom
    Gustav
    Georg


    Movie hunter.