• Hee =D

    Een dag als vandaag, is weer eens een dag waarop ik mij sierlijk verveel :S Ik mag niet lang meer op de computer, en tv zit er ook niet echt in. Heb trouwens ook geen zin om de rest van de middag naar reclames te kijken..
    Moest mijn kamer opruimen, en door de verveling heb ik dat maar even gedaan. Maar dat duurde maar iets van 10 minuten en toen was ik klaar met opruimen. Dus niet echt bepaald iets wat mijn tijd gedood heeft.

    Mensen gesms't en gevraagd of ze konden afspreken. Ze konden niet. Stad, feestje, volleybalwedstrijd.. En anders wonen ze te ver weg, dus aan diegenen vragen heeft ook geen zin :(

    Ik weet echt niets te doen, en verveel me hier echt zowat dood (puh) Heb geen inspiratie om door te gaan met mijn verhalen, dus dat wordt het ook niet =O

    Vervelen jullie je ook zo (A)? Zo niet, zeg dan ff wat je aan het doen bent (A) of wat ik kan gaan doen.

    Reacties Bitte =O

    xx

    (Ik heb dit bericht in meetings geplaats, niet zozeer omdat ik wil afspreken ofzoo.. maar ik wist ook niet waar het anders moest (A))


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Uhm zijn dit soort topics niet verboden?


    Why don't you break my heart

    Uhm zijn dit soort topics niet verboden?


    geeeeen idee..


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Uhm zijn dit soort topics niet verboden?
    Klopt. :']
    Ik zou het reglement nog maar eens doorlezen. Wel de geupdate versie he.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik verveell,, me dooooooood.. btw je kan quizjes gaaan maken. ;P

    > 'ik-verveel-me'-topcs zijn inderdaad verboden
    > slotje


    If you had never come out of the blue, I would've stay