• Ja, daar ben ik benieuwd naar.

    Misschien weet je zelfs wel op welke gebieden je wel goed bent in oplossingen bedenken, en op welke gebieden niet. Je kan hier ook denken aan dingen die je wel doet, maar die op een andere manier handiger zouden kunnen. Bedenk jij hoe het handiger kan, of niet?

    Ikzelf ben er echt niet goed in en dat is echt níet handig :(

    Voorbeelden:
    - Het heeft geregend en je fietstassen staan vol water. Hoe krijg je dat er het handigst uit?
    - Je wilt je hele kamer opnieuw inrichten, je hebt verschillende vakken/dozen/lades waar het in kan, maar wat leg je waar?
    - Je bent met iets creatiefs bezig en het gaat niet zoals jij het gewild had.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 21:35 ]

    Dat hangt eigenlijk heel erg af van wat het probleem nou precies is. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dat hangt heel erg af van het probleem, maar meestal lukt het wel aardig om één oplossing te verzinnen. Soms is het ook ongepland, want dan verzin ik iets wat totaal nergens op slaat, maar is het wel de oplossing.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    NinjaIrwin schreef:
    Dat hangt heel erg af van het probleem, maar meestal lukt het wel aardig om één oplossing te verzinnen. Soms is het ook ongepland, want dan verzin ik iets wat totaal nergens op slaat, maar is het wel de oplossing.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Heh schreef:
    Dat hangt eigenlijk heel erg af van wat het probleem nou precies is. c:


    26 - 02 - '16

    Heh schreef:
    Dat hangt eigenlijk heel erg af van wat het probleem nou precies is. c:


    Queer zijn is gewoon alles

    Misschien kunnen jullie voorbeelden noemen? ^^

    Ruzie: praten. School: ga leren. Leren: geef jezelf een schop.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Edd schreef:
    Ruzie: praten. School: ga leren. Leren: geef jezelf een schop.

    ^


    Some people are art and do art at the same time

    Nee. Gewoon niet. :3

    - Het heeft geregend en je fietstassen staan vol water. Hoe krijg je dat er het handigst uit?
    Ehm, niet?

    - Je wilt je hele kamer opnieuw inrichten, je hebt verschillende vakken/dozen/lades waar het in kan, maar wat leg je waar?
    Alles door elkaar?

    - Je bent met iets creatiefs bezig en het gaat niet zoals jij het gewild had.
    Huilen!


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb het met fases, naar mijn idee.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    - Het heeft geregend en je fietstassen staan vol water. Hoe krijg je dat er het handigst uit?
    Dit overkwam mij vroeger zo vaak. Meestal gaf ik dan een enorme dreun tegen mijn fietstas terwijl ik hem schuin onderste boven probeerde te halen, en dan ging het meeste tot bijna al het water er wel uit. Ja, je tas word wel nat als je die erin zet, maar niet zo nat dat het niet meer te drogen valt.

    - Je wilt je hele kamer opnieuw inrichten, je hebt verschillende vakken/dozen/lades waar het in kan, maar wat leg je waar?
    Ik sorteer. Bovenste la leg ik alles wat ik het snelst en meeste nodig heb en zo werk ik het af naar beneden. En ik kijk wat in welke la past qua groottes.

    - Je bent met iets creatiefs bezig en het gaat niet zoals jij het gewild had.
    Ik begin overnieuw of ik kap ermee. Hangt er een beetje vanaf. Met schrijven verzin ik wel iets, maar met tekenen o.i.d. geef ik snel de moed op.

    Dat hangt sterk van de situatie af. Soms bestaat mijn oplossing gewoon uit anderen vragen om het op te lossen :')


    -

    Dat eerste probleem lijkt mij vrij simpel: fietstassen open en fiets op de kop...


    ©1998

    Yes. Ik ben vrij oplossingsgericht en creatief, al zeg ik 't zelf. :'D


    "I shut my eyes in order to see.'