• Yo, mijn vriend en ik willen over ongeveer een half jaar op kamers gaan. Weten jullie een goede website hiervoor? Of hoe hebben jullie het opgezocht? (Als je op kamers woont)
    Alle websites die ik tegen kom zijn zo van ''Oh, wil je meer foto's bekijken? Schrijf je dan maar in! En ohja, 10 euro voor inschrijven, okdoei''.

    Het liefst willen mijn vriend en ik gewoon alleen wonen en niks delen met andere studenten, dusja.


    I live for the applause, you will die for it.

    Het beste wat ik je kan aanraden is studentenwoningweb. Maar daar moet je inschrijfgeld betalen en dat ik ook niet voor heel Nederland.
    Maar studentenwoningen zijn schaars, dus het lijkt me verstandig als je je wel inschrijft op een site. Hiermee maak je veel meer kans.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Facebook! Er zijn ontzettend veel groepen die dan 'kamers in 'stad'' heten.


    I am an idiot, I move.

    kamernet.nl is gratis (je kan inloggen via facebook). Ik heb nog geen kamer, maar ik kijk hier ook al een tijdje op.


    Alleen maar tranen van geluk

    als jullie het geld ervoor hebben en beiden stufi krijgen kunnen jullie ook misschien kijken voor een flatje of appartement. Zijn veel studenten die dat doen, though


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Inschrijven is vaak 10 euro voor een jaar en de kans dat je iets vindt is stukken groter, dus ik zie niet helemaal in waarom je je niet zou inschrijven. In welke regio zoek je overigens? Veel sites/groepen/etcetera zijn alleen in een of twee steden.


    quidquid excusatio prandium pro

    SSH. Ook inschrijvingsgeld, helaas, maar voor veel steden beschikbaar.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    SolidSnake schreef:
    Inschrijven is vaak 10 euro voor een jaar en de kans dat je iets vindt is stukken groter, dus ik zie niet helemaal in waarom je je niet zou inschrijven. In welke regio zoek je overigens? Veel sites/groepen/etcetera zijn alleen in een of twee steden.
    Eindhoven. En ehv is niet zon gek grote studentenstad en het is moeilijk iets te vinden, zónder dat het een studentenhuis is -_-

    Omdat ik dan niet weet bij welke website ik dat moet doen, betalen. :') Er zijn er zo veel.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 14:37 ]


    I live for the applause, you will die for it.