• Helaas heb ik op vijf studiepunten mijn BSA niet gehaald. :/
    Erg zonde, maar wel mijn eigen schuld. Nu moet ik dus een nieuwe studie kiezen, of dezelfde doen op een andere universiteit (als dat überhaupt kan). Iets wat ik altijd al in mijn achterhoofd heb gehad is een studie Engelse taal en cultuur, dit omdat ik de taal erg leuk vind en ik dol ben op lezen. Alleen moet ik dit keer echt de juiste keuze maken dus hoopte ik dat een van jullie wat ervaring met deze studie heeft en dit even wil delen. Ook lijkt criminologie me leuk, misschien dat iemand hier ook iets over kan vertellen. Ik heb overigens Rechtsgeleerdheid niet gehaald, aan Universiteit Utrecht.
    Als iemand z'n eigen studie wil aanprijzen is dat ook goed, extra info kan nooit kwaad. Ik zal me ook snel weer opnieuw in moeten schrijven (als dat kan) (ik neem aan dat dat kan) dus ik probeer in een korte tijd een keuze te maken.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 17:42 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Zelf heb ik heel lang getwijfeld om Culturele Antropologie te gaan studeren (zodra ik mijn P zou hebben gehaald). Uiteindelijk niet gedaan, omdat ik eerst meer praktijkervaring op wilde doen. Nu wil ik over een paar jaar mijn master in Antropologie gaan doen. Dus... ik weet niet of het wat voor je is, maar mij lijkt die studie echt geweldig!

    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 17:53 ]


    | Reality is for people that lack imagination |