• Ik had dus een muziek app voor mijn iphone, maar deze heeft zichzelf bijgewerkt en die werkt nu niet meer offline. Eigenlijk zelf niet meer online (:
    Op de één of andere manier kan ik zelf geen muziekvideo's meer bekijken als ik online ben. Deze app heet 'Itube'
    Dus, deze werkt helemaal niet meer voor mij. Weten jullie misschien een app waar je offline muziek op kunt luisteren?


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Ik heb die app een keer gehad en toen verwijderd. Maar na een tijdje terug gedownload en had toen hetzelfde probleem. Toen ben ik op internet gaan zoeken en daar stond dat er twee Itubes zijn. En toen heb ik de andere gedownload en nu werkt het wel weer gewoon. Misschien eens kijken in de Appstore voor de andere en dan die eens uitproberen? En een andere app weet ik niet, sorry.

    Ik gebruikte eerst ook iTube, maar toen deed ie het niet goed meer. Nu download ik gewoon gratis muziek op mijn laptop en zet het dan via iTunes op mijn telefoon. Veel handiger, vind ik.


    The universal language of art.

    Ik gebruik Itube nog gewoon. Bij mij is er niets aan de hand o_o.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    1975AM schreef:
    Ik heb die app een keer gehad en toen verwijderd. Maar na een tijdje terug gedownload en had toen hetzelfde probleem. Toen ben ik op internet gaan zoeken en daar stond dat er twee Itubes zijn. En toen heb ik de andere gedownload en nu werkt het wel weer gewoon. Misschien eens kijken in de Appstore voor de andere en dan die eens uitproberen? En een andere app weet ik niet, sorry.
    Oh, goed om te weten :'D DAAROM ging het dus niet --'


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik gebruik altijd Spotify. Daar kun je gehele albums luisteren, maar ook zelf eigen afspeellijsten maken.

    Het is gratis, maar als je offline muziek wilt luisteren, moet je een klein bedrag per maand betalen. Dat doe ik en ik ben erg tevreden over Spotify


    ...