• Yo, ik heb een cover nodig voor mijn nieuwe verhaal. Ik heb al wat foto's maar ik ben nog niet zo zeker van de titel.

    Foto's:



    [ik wil ook nog een foto van een meisje dat nogal wanhopig of chagrijnig kijkt.]


    Nog een foto:



    [Het liefst zou ik allebei de jongens erin willen maar dat hoeft niet per sé.]


    Je mag zelf ook nog foto's toevoegen. Ook wil ik graag dat mijn username er niet [!!] op staat aangezien ik toch wel verander van naam. Voor de rest mag je zelf bepalen hoe die eruit ziet. Als er nog vragen zijn mag je die gerust stellen!

    Verhaal:
    Isabel heeft een goed leventje. Goede cijfers, fijne familie, leuke vrienden en een populair vriendje. Hoewel haar vriendje haar al meerdere keren heeft bedrogen blijft Isabel van hem houden. Doordat haar vriendje erg populair is op school wordt zij dat al snel ook. Op een vrijdag spreekt het populaire groepje af in het bos. Daar blijkt dat Jackson, de "stoerste" van het groepje, de gepeste [Lucas/Isaac] mee heeft genomen. Er worden spelletjes gespeeld met hem en Isabel heeft medelijden. Ze doet pogingen om het groepje te laten stoppen met het pesten van [Lucas/Isaac] maar haar pogingen zijn tevergeefs. Voor [Lucas/Isaac] valt de druppel. De daaropvolgende maandag wordt het alarm geslagen op school als er een schutter zich in de school bevind. Vele leerlingen komen om het leven en zo ook het vriendje van Isabel. Isabel wordt ontvoerd door de schutter en later blijkt dit [Lucas/Isaac] te zijn.


    Ik wil graag de naam van de jongen als titel maar zoals je ziet twijfel ik. Daarom zou ik graag willen dat, als je een cover maakt, je er twee maakt met de namen erop. Dus op de eerste cover staat bijvoorbeeld Lucas en op de tweede cover staat Isaac als titel.

    Beloning voor de winnende cover is 3 credits.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2014 - 16:47 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik ga wel wat proberen (doeg)


    You can only love someone... If you first love yourself.

    MysteryLove schreef:
    Ik ga wel wat proberen (doeg)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Thanks. :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Heb je nog ideeën voor de achtergrond?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Jaaa, mag ik? Dat is een hele vette afbeelding voor een cover D:

    Isaac
    Lucas


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Hoodings schreef:
    Heb je nog ideeën voor de achtergrond?


    Een kraakpand, een schoolgang etc. Iets wat bij het vehaal past. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    P.S Ik vind de naam Lucas mooier, maar als je de naam ook als titel gaat gebruiken, (wat je dus gaat doen) zal ik voor Isaac gaan, want dat spreekt me wat meer aan.


    You can only love someone... If you first love yourself.

    MysteryLove schreef:
    Isaac
    Lucas


    Thanks! Die ogen erdoorheen zijn echt vet maar ik wacht nog even de andere covers af.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ladris schreef:

    Thanks! Die ogen erdoorheen zijn echt vet maar ik wacht nog even de andere covers af.


    Dank je! (H)


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Ik moet nu naar de tandarts. (die me waarschijnlijk gaat vermoorden, maar als ik nog leef: Ik hoor het wel! Reken er maar niet te veel op, want die man is echt de duivel!)


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Ladris schreef:
    (...)

    Een kraakpand, een schoolgang etc. Iets wat bij het vehaal past. (:




    Zoiets als achtergrond?

    Heb een poging voor je gewaagd maar het ging niet goed. Straks nog een keer proberen.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2014 - 15:42 ]


    Physics is awesome

    Welk formaat wil je graag hebben? Staand of liggend? :)

    Winhood schreef:
    (...)

    [IMG]

    Zoiets als achtergrond?

    Heb een poging voor je gewaagd maar het ging niet goed. Straks nog een keer proberen.


    Ja, perfect! Dankjewel dat je probeert. :Y)

    Iedereem bedankt trouwens. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Unwritable schreef:
    Welk formaat wil je graag hebben? Staand of liggend? :)


    Dat maakt helemaal niet uit! Wat voor jou het fijnste is. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "