• KLIK ONDERSTAANDDE LINK AAN, MEER INFO OVER DE DVD'S!!!!

    http://tokiohotelnederland.web-log.nl/tokio_hotel/2008/11/more-info-well.html

    Update:
    Ik heb het effe op hun site opgezocht en effe voor mezelf vertaald. Er staat, dat als je de DVD kijkt, het net is alsof je een 5e bandlid bent van ToHo.


    Dit is mijn mening...!?

    O, echt? Cool. :'DD
    Niet dat ik nog echt fan ben, maargoed.
    Mensen, stel je niet aan. Met 5e bandlid wordt bedoeld dat je als je die dvd kijkt zó in de dvd zit dat je je als een 5e bandlid voelt. Lees goed.


    -

    O, echt? Cool. :'DD
    Niet dat ik nog echt fan ben, maargoed.
    Mensen, stel je niet aan. Met 5e bandlid wordt bedoeld dat je als je die dvd kijkt zó in de dvd zit dat je je als een 5e bandlid voelt. Lees goed.


    Ik heb dat zinnetje nog eens herlezen en ze bedoelen echt wel dat er bijna een nieuw bandlid was hoor..

    Tevens scheen er bijna een 5e bandmember te zijn. Hoe en wat, dat zullen wel allemaal op de DVD moeten waarnemen!

    Dit staat er..


    Let the Night embrace you

    Ik hoop maar dat dat Jumbi wordt, want een echte lijkt me niks.


    blame the bully.

    WTF
    krijgen ze ee n5e bandlid ??O_o


    don't Worry...Be gay.

    miss is ut andreas die keyboard speelt Ö


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    miss is ut andreas die keyboard speelt Ö

    miss x3
    ste lhet word Die miley Cyrus :'''DD omg x3


    don't Worry...Be gay.

    neen miley is niet waar hebben ze gezegt in een intervieuw ze gaan geen nummer met haar opnemen ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    met dat 5e bandmember, ik heb ook een andere beschrijving vd dvd gelezen en daar stond:
    je reist met de jongens mee als een 5e bandmember.

    miss is dat na een aantal keer kopieeren naar andere sites door allerlei mensen per ongeluk een beetje verdraaid naar : "er was bijna een 5e bandmember"...
    maarja maybe i'm wrong I dont know :P


    Een reactie van Daar x3 Miss heeft ze/hij wel gelijk [og laten we op 'het' houden.]


    don't Worry...Be gay.

    neen miley is niet waar hebben ze gezegt in een intervieuw ze gaan geen nummer met haar opnemen ;)

    Beter =O


    don't Worry...Be gay.