• in de joepie mijn favo weekblad stond dat bill en tom allebij een vriendin hebben, het moesten twee franstalige meisjes zijn van 19 en 26, volgens een of andere site was het al aan sinds december 2007,
    maar een paar weken terug stond er nog in dat ze hun liefjes nooit zouden verborgen houden, ma dat hebben ze eigelijk wel gedaan, ik weet eigelijk niet wat ik moet gaan geloven, weten jullie meer? vertel dan plies.

    Neen!
    Roddels en leugens!
    niets van waar!


    I need you like a heart needs a beat

    RODDEL
    was al topic over

    niet waar.


    AAP

    niet waar want op de offichele chat hadden we het ook aan alle 4 de jongens gevraagt en ze waren allemaal nog single ;)

    xx

    Leuk toch xD? Alhoewel Bill+Meisje? No way.


    Life is hard and then we die

    Franstalig dan nog wel ... xD
    Zou Bill dan zo constant hetzelfde zinnetje tegen haar zeggen . ??
    zo de hele tijd tegen haar van : "Malheureusement, je ne parle pas le français..." x'D

    >.<


    /

    punt 1: WTH moeten de jongens met franse meisjes...
    punt 2: Ze Spreken nognniet eens goed Engels dus hoe de hell gaan ze frans proberen te praten??
    punt 3: WTH moeten T&B met een VROUW van 26

    ok dat was het

    het is dus een roddel :D


    As If You'll Ever Love Me

    stond dat in de joepie?? van welke week dan XD


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ja dat stond in de joepie van 3 weken terug denk ik op de 3de blz.

    Nee isniet zo er zijn woorden verdraait op een site waren het als het goed is twee moddelen die naar Coldplay waren in Berlijn en zeiden dat ze Tom en Bill daar zagen!


    We gonna start a fight >,<

    Nee isniet zo er zijn woorden verdraait op een site waren het als het goed is twee moddelen die naar Coldplay waren in Berlijn en zeiden dat ze Tom en Bill daar zagen!


    ja dat dacht ik ook, en trouwens ze hebben ze dus wel echt gezien er is een filmpje over op youtube ;)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Leuk toch xD? Alhoewel Bill+Meisje? No way.

    Komt zij weer hoor, met haar, Bill is gewoon hartstike Gay verhaaal.. XD
    Nee ik vind wel dat je gelijk hebt :D
    Maar ik zie bill ook niet snel met een ander jongen,, allen met ze broer.. XD
    Maar ik weet niet wat er van waar is. en eigenlijk boeit het me niet. Zo wat als ze een vriedin hebben, is hun probleem tog


    Dunno ><

    Nou, ik denk dat dat een roddel is Ö
    & joepie is ook mijn favo weekblad, maar dat doet er nu niet toe x'D


    Listen to what we're not saying..

    (...)
    Komt zij weer hoor, met haar, Bill is gewoon hartstike Gay verhaaal.. XD
    Nee ik vind wel dat je gelijk hebt :D
    Maar ik zie bill ook niet snel met een ander jongen,, allen met ze broer.. XD
    Maar ik weet niet wat er van waar is. en eigenlijk boeit het me niet. Zo wat als ze een vriedin hebben, is hun probleem tog
    I know, vervelend ben ik he =']


    Life is hard and then we die

    Nee isniet zo er zijn woorden verdraait op een site waren het als het goed is twee moddelen die naar Coldplay waren in Berlijn en zeiden dat ze Tom en Bill daar zagen!


    oow ; da's een nieuwe . x'P
    Lijkt me trouwens ook al iets realistischer .. =]


    /