• Okééj :P


    Wie wilt er meedoen met een ruzievrij quizlet?
    ( Wil eens weten wat dat jullie er van vinden van al die ruzies hier )

    Mensen die me gelyk geven ^^ ( stiekem iedereen x'D )

    4 names and more : Check This : http://www.quizlet.nl/log.php?id=2123


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    (...)
    Jha, maar ze maakten gisteren allemaal topics aan over die ruzie van Siham en Patricia en de hele bende erachteraan. Laat ze het gewoon op MSN uitvechten, zo worden er geen mensen gedwongen een kant te kiezen en dan is er minder last op Quizlet.

    Dat zeggen wij ze dus ook. We zijn hier op strenger tegen op gaan treden. Iedereen die er een topic over maalt krijgt meteen een ban. Waarschuwen helpt in zo´n geval gewoon niet.
    Maar goed, vechten via msn? Dat zullen sommige nooit doen omdat ze dan niet de steun van hun vriendinnetjes kunnen krijgen.
    Het is een goed initiatief, maar ik weet eigenlijk wel zeker dat dit niets gaat veranderen zolang de ruziemakers niet van Quizlet zijn.


    Bored.

    Hmmmm, sorry dat ik het zeg, maar dit gaat volgens mij dus mooi niet werken [/pessimistisch is op het moment]
    Er gaat toch waarschijnlijk ruzie blijven komen, hoe mooi deze 'gedachte' dan ook kan zijn.
    Klein (eigenlijk groot voorbeeldje x'D)
    mensen spreken toch altijd over 'wereldvrede' is er nu echt iemand die daar in gelooft? o.O

    Ik bedoel maar het kan mooi zijn, helemaal zonder ruzie, maar volgens mij zullen er altijd wel strubbelingen zijn :/
    Ja dat is waar, maar hoe meer mensen zich hier aansluiten, hoe minder ruzie er is toch ^^?


    Life is hard and then we die

    (...)Ja dat is waar, maar hoe meer mensen zich hier aansluiten, hoe minder ruzie er is toch ^^?


    en ik had deze topic eigenlijk aangemaakt omdat er tegenwoordig toch alleen maar ruzie op Q. is. Topics zoals deze zijn eens iets anders dan altijd pessimistisch te zijn. Het is niet voor een vrede op Quizlet, omdat er toch altijd enkele ruziestokers gaan zijn, ik wilde deels ook weten wie dat die ruzies hier ook beu zijn


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Precies ^^


    Life is hard and then we die

    Precies ^^

    wij begrijpen elkaar (H)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    (...)
    wij begrijpen elkaar (H)
    Yeah baby (cool)


    Life is hard and then we die

    (...)Yeah baby (cool)


    Ruzie bracht ons samen, hoe hilarisch >.<


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    JaJAJA!!! Ik doe mee!


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Ik denk niet dat het te voorkomen is.


    blame the bully.

    (...)

    Ruzie bracht ons samen, hoe hilarisch >.<
    In ruzie leert men zijn vrienden kennen ^^


    Life is hard and then we die

    Ik denk niet dat het te voorkomen is.
    Het is wel te verminderen ^^


    Life is hard and then we die

    Terug naar actieve topics, wnt k dnk dat er weer ruzie gaat komen
    *Hup*


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Ik ben al altijd voor een ruzievrij Q?


    Moof

    Tuurlijk moet Q ruzievrij zijn, maar, dat lukt nooit. Echt niet.
    Ken jij 1 profielsite/forum waar geen ruzie is? Waar iedereen gewoon altijd dikke vriendjes is? Dan mag je me de link sturen en meld ik me daar meteen aan.


    One man's fun is another's hell.

    er zijn echt wel veel ruzie's meestal gwn om kleine dinge, k die mee x'D


    You're a star in heaven.