• een afgeronde story te lezen?
    Ik heb al een hele tijd een afgeronde story, die ik een jaar of twee geleden geschreven heb. Ik ben heel benieuwd wat mensen er van vinden, omdat ik het misschien wil herschrijven, aangezien ik het verhaal best goed vind maar de schrijfstijl niet echt.
    Wie wil? (:

    De Wens

    Als Sophie op een dag wakker wordt in een andere wereld, weet ze niet wat haar overkomt. Ze ontmoet een jongen die haar naar een plaats brengt die hij 'de strijders' noemt. Sophie ontdekt dat deze wereld haar nodig heeft om de strijd tegen de drie duistere broers die de hele wereld bedreigen, te winnen. Maar dit zal haar niet lukken in haar eentje.

    'De legende die ik nu ga vertellen is oeroud, bijna net zo oud als deze wereld, luister goed. De prachtige wereld waarin wij leven, zal niet zo prachtig blijven. Hoe meer eeuwen er verstrijken, hoe gevaarlijker deze wereld wordt. Er zal een wezen zijn die deze wereld koste wat kost wil vernietigen en er een grote, donkere wereld van maken waar hij heerst. Maar er is hoop, er zal op een prachtige morgen, een zondag, een meisje verschijnen uit de andere wereld, die wereld draagt de naam Aarde. Het meisje is dertien jaar oud en heeft hemelsblauwe ogen. Dit meisje zal onze wereld redden. Ze zal de sterkste kracht dragen die er is; Liefde. Als de Dim verslagen is verschijnt er een fel blauw licht, in de buurt van het meisje. Ze moet daar in gaan staan en dan keert ze terug naar haar eigen wereld. Is ze hier niet op tijd, zal haar geheugen van haar eigen wereld gewist worden. Ze zal dan leven op onze wereld alsof ze er geboren is. Maar, alleen ware Liefde kan de kracht van dit blauwe licht weerstaan.'

    ~ Onbekende personen, liefde, fantasie.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik zou het wel willen lezen, maar het is niet mijn genre, sorry.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Fantasie is ook helemaal niet mijn genre, maar ik vind het heel mooi geschreven, ik zou niet herschrijven. (:


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik ga het lezen, het is echt wel mijn stijl!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov