• nu dnken jullie vast ,weer zon topic maar ik moet egt even wat kwijt..
    iedereen sit nu wel met vingers te wijzen,
    maar weetje , Als je met 1 vinger naar een ander wijst ,wijzen er 3 naar jou!
    ik hoop dat jullie hem snappen ,
    Ik hb er niet veel mee te maken zelf ,maar heb het verhaal van verschillende personen gehoort en iedereen heeft schuld ,Dus in plaatst van beginnen te gillen met de 2 meest beroemde kinderen van nederland ,namelijk ja maar zei ,en ja maar hij Kun je ook beseffen dat JIJ zelf ook iets fout hebt gedaan,
    en dat bewijst maar weer dat je mens bnt ,wnt fouten maken is menselijk^^
    En ik zeg het nog 1 keer ,,
    als je met 1 vinger naar een ander wijst ,wijzen der 3 naar jou ^^

    Ash heeft gesproken xD


    voor de mensen die de vingers niet snappen:
    Wijs naar de comp en kijk dan naar je hand.
    je wijsvinger is op de comp gericht . je ringvinger,pink en middelvinger sijn op JOU gericht ^^ probeer het maar eens<33


    Crack a bottle

    Haha ik ook XD


    Life is hard and then we die

    (...)

    dat snap ik ookwel lieffie :P

    noudan [a] dus daar heb ik gwn moeite mee >,<

    (...)
    noudan [a] dus daar heb ik gwn moeite mee >,<


    Gheghe xD als iemand mij uitsgeld sla ik der gwn op ,maar aangezien dit via internet is .. maar ik zou ook kwaad worden haor ,, But , dit topic is gwn dat iedereen telkes iemand anders zat aantewijzen ,net of ze zelf nixx hbben gedaan..
    En nog een keer . Ik sta aan niemands kant .. ik vind jjullie allemal lief(A)


    Crack a bottle

    (...)
    Dan hb jij rare handen ,wnt bij normale mensen gebeurt dat wel!

    Nietus ik heb geen rare hand(baby)
    mijn beeldscherm is gewoon niet doorschitig >.<


    Dunno ><

    (...)

    Gheghe xD als iemand mij uitsgeld sla ik der gwn op ,maar aangezien dit via internet is .. maar ik zou ook kwaad worden haor ,, But , dit topic is gwn dat iedereen telkes iemand anders zat aantewijzen ,net of ze zelf nixx hbben gedaan..
    En nog een keer . Ik sta aan niemands kant .. ik vind jjullie allemal lief(A)

    XD jah nou dat topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=16473 zei betrekt zichzelf&roxy erbij >,<

    (...)
    Nietus ik heb geen rare hand(baby)
    mijn beeldscherm is gewoon niet doorschitig >.<

    xD lieffie ,vertrouw me maar ,als jij naar iemand anders wijst met je wijzvinger ,wijzen de ring- middel vinger en pink naar jezelf :P


    Crack a bottle

    (...)
    XD jah nou dat topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=16473 zei betrekt zichzelf&roxy erbij >,<


    tjaa xD ik hb dat topic ok gezien maar maar tot de helft gelezen wnt ik vond het teveel text een aangezien alles tog op hetzelfde neer komt xD


    Crack a bottle