• Het is zaterdagochtend, zeven uur. Tien compleet verschillende leerlingen van de Shermer High School zitten samen in de bibliotheek waar ze de komende negen uur onder oog van de strenge conrector Richard Vernon door zullen brengen. Hoewel ze deze uren eigenlijk in stilte nadenkend over een opstel over de reden waarom ze daar zitten vol moeten maken, broeien de verschillende karakters. De meesten kennen elkaar niet tot amper, maar ze zullen al snel dieper in elkaars leven kruipen, soms iets té diep. De komende negen uur zullen uren van ontdekkingen en expirimenten zijn, uren waarin ze dingen zullen realiseren en leren, uren waarin nieuwe vriendschappen en relaties zullen ontstaan. Tien compleet verschillende persoonlijkheden dus met allen een heel andere achtergrond, en allen een heel andere reden tot hun straf. Hoe zullen zij de uren nablijven doorstaan?

    The Breakfast Club bestaat uit:
    - De prinses, rijk, populair en verwend, is van mening beter te zijn dan anderen.
    - Het brein, een nerd, onpopulair en altijd bezig met zijn cijfers.
    - De atleet, professioneel sporter, leeft onder de zware druk van de topsport.
    - De crimineel, onrustzaaier, brengt alles en iedereen in de problemen.
    - De psychisch gestoorde, een buitenbeetje met psychische problemen waaronder dwangmatig liegen.
    - De prostituee, de schoolhoer, gaat met mensen naar bed voor geld en aandacht.
    - De immigrant, komt uit het buitenland en is zwaargelovig.
    - De wielen, gehandicapt en onzeker.
    - De stuiterbal, extreme ADHD en weinig hersens.
    - Het kind van de baas, vader is het schoolhoofd, chanteur, staat graag in de spotlights en geniet van de macht.


    Rollen:

    Jongens:
    - Louis William Tomlinson • "De stuiterbal" • UnpredictabIe.
    - Zayn Javadd Malik • "De immigrant" • Gereserveerd door Beautifuq.
    - Liam James Payne • "De atleet" • Gereserveerd door Ashey.
    - Niall James Horan • "De wielen" • DaniellnTheDen.
    - Harry Edward Styles • "Het kind van de baas" • Shinohara.

    Meisjes:
    - Rhozelle "Delano" of "Delan" Neves-Noiva Delano • "De crimineel" • Quendolynn.
    - Delenci "Lincey" Zariah Chaice • "De psychisch gestoorde" • UnpredictabIe.
    - Malia Marilyn O'Conell • "De prinses" • Gereserveerd door Nemeton.
    - "De prostituee" • Gereserveerd door Mikaelsons.
    - Aerial Andriena Adams • "De nerd" • Nemeton
    .

    Wat moet je invullen:

    Rol (Mocht je heel ongelukkig zijn met het soort persoon van jouw rol, kan er in overleg gewisseld worden.) •
    Naam •
    Leeftijd •
    Nationaliteit •
    Innerlijk •
    Uiterlijk •
    Geschiedenis •
    Reden tot zijn/haar straf •
    Extra •


    Regels:
    • Minimaal 200 woorden.
    • Geen perfecte personages.
    • OOC tussen haakjes.
    • Geen bromance, natuurlijk is het hartstikke leuk, maar deze RPG is niet bedoeld als bromance. De onbekende personen mogen wel mannelijk zijn, zou je dit willen.
    • Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Dit geldt tot de rol volledig is ingevuld.
    • Probeer wel eens in de drie dagen te posten.
    • Naamsveranderingen en lange tijd afwezig graag doorgeven.
    • Alleen OhMyLashton en Quendolynn maken de nieuwe topics.
    • Lees de regels af en toe even opnieuw door, mocht ik iets aanpassen.
    • Als je iets niet begrijpt, kun je het natuurlijk altijd vragen.
    • Have fun!

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 11:20 ]


    Reality's overrated.

    Oh, ja ik zie het. Lijkt me heel leuk om mee te doen!

    Ik zal Noek vragen je erbij te zetten.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 14:31 ]


    "Family don’t end in blood”

    Thanks! Ik ga zo even de andere char's doorlezen en dan post ik mijne ergens vanavond!

    Aangezien Noek aka Quendolynn op vakantie is en geen wifi heeft, heb ik even met haar overlegd via sms en neem ik het tijdelijk over. Dit is dus de kloppende beginpost tot zij weer terug is en hier wordt dus tijdelijk alles steeds in aangepast.


    Het is zaterdagochtend, zeven uur. Tien compleet verschillende leerlingen van de Shermer High School zitten samen in de bibliotheek waar ze de komende negen uur onder oog van de strenge conrector Richard Vernon door zullen brengen. Hoewel ze deze uren eigenlijk in stilte nadenkend over een opstel over de reden waarom ze daar zitten vol moeten maken, broeien de verschillende karakters. De meesten kennen elkaar niet tot amper, maar ze zullen al snel dieper in elkaars leven kruipen, soms iets té diep. De komende negen uur zullen uren van ontdekkingen en experimenten zijn, uren waarin ze dingen zullen realiseren en leren, uren waarin nieuwe vriendschappen en relaties zullen ontstaan. Tien compleet verschillende persoonlijkheden dus met allen een heel andere achtergrond, en allen een heel andere reden tot hun straf. Hoe zullen zij de uren nablijven doorstaan?

    The Breakfast Club bestaat uit:
    - De prinses, rijk, populair en verwend, is van mening beter te zijn dan anderen.
    - Het brein, een nerd, onpopulair en altijd bezig met zijn cijfers.
    - De atleet, professioneel sporter, leeft onder de zware druk van de topsport.
    - De crimineel, onrustzaaier, brengt alles en iedereen in de problemen.
    - De psychisch gestoorde, een buitenbeetje met psychische problemen waaronder dwangmatig liegen.
    - De prostituee, de schoolhoer, gaat met mensen naar bed voor geld en aandacht.
    - De immigrant, komt uit het buitenland en is zwaargelovig.
    - De wielen, gehandicapt en onzeker.
    - De stuiterbal, extreme ADHD en weinig hersens.
    - Het kind van de baas, vader is het schoolhoofd, chanteur, staat graag in de spotlights en geniet van de macht.


    Rollen:

    Jongens:
    - Louis William Tomlinson • "De stuiterbal" • UnpredictabIe.
    - Zayn Javadd Malik • "De immigrant" • Gereserveerd door Beautifuq.
    - Liam James Payne • "De atleet" • Gereserveerd door Ashey.
    - Niall James Horan • "De wielen" • DanielInTheDen.
    - Harry Edward Styles • "Het kind van de baas" • Shinohara.

    Meisjes:
    - Rhozelle "Delano" of "Delan" Neves-Noiva Delano • "De crimineel" • Quendolynn.
    - Delenci "Lincey" Zariah Chaise • "De psychisch gestoorde" • UnpredictabIe.
    - Malia Marilyn O'Conell • "De prinses" • Gereserveerd door Nemeton.
    - "De prostituee" • Gereserveerd door Mikaelsons.
    - "De nerd" • Gereserveerd door Nemeton.


    Wat moet je invullen:

    Rol (Mocht je heel ongelukkig zijn met het soort persoon van jouw rol, kan er in overleg gewisseld worden.) •
    Naam •
    Leeftijd •
    Nationaliteit •
    Innerlijk •
    Uiterlijk •
    Geschiedenis •
    Reden tot zijn/haar straf •
    Extra •


    Regels:
    • Minimaal 200 woorden.
    • Geen perfecte personages.
    • OOC tussen haakjes.
    • Geen bromance, natuurlijk is het hartstikke leuk, maar deze RPG is niet bedoeld als bromance. De onbekende personen mogen wel mannelijk zijn, zou je dit willen.
    • Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Dit geldt tot de rol volledig is ingevuld.
    • Probeer wel eens in de drie dagen te posten.
    • Naamsveranderingen en lange tijd afwezig graag doorgeven.
    • Alleen UnpredictabIe en Quendolynn maken de nieuwe topics.
    • Lees de regels af en toe even opnieuw door, mocht ik iets aanpassen.
    • Als je iets niet begrijpt, kun je het natuurlijk altijd vragen.
    • Have fun!

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 23:14 ]


    "Family don’t end in blood”

    Nog even een vraagje tussen door: Moet ik per se zwaar gelovig zijn?

    Ja, ik neem de prostituee over, maar ik wist het niet zeker omdat het nog niet in de beginpost stond ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    @Beautifuq: Dit is in principe wel de bedoeling van het personage.

    @Mikaelsons: Oke, is goed c:

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 19:05 ]


    "Family don’t end in blood”

    Dus het moet?

    'Moeten' klinkt dan meteen weer zo dwingend, haha. Maar ja, eigenlijk wel.


    "Family don’t end in blood”

    Best wel haha. Maar oké, ben er al mee bezig




    Rol •
    De stuiterbal.
    Naam •
    Louis William Tomlinson.
    Leeftijd •
    18 jaar. Hij verjaart op 24 december.
    Nationaliteit •
    Brits.
    Innerlijk •
    Louis is iemand die een wat jongere geest heeft dan zijn eigenlijke leeftijd. Hij mag achttien zijn, hij kan zich af en toe gedragen als een kleuter van vier. Wel heeft de jongen een goed gevoel voor humor en is bijna altijd vrolijk. Chagrijnig is hij haast nooit en het zal niet vaak gebeuren dat je hem zonder lach op zijn gezicht ziet. Zijn vrolijkheid en enthousiasme werkt vaak aanstekelijk, maar werkt ook wel eens op de zenuwen in combinatie met zijn hyperactieve gedrag. Hij heeft namelijk last van een extreme vorm van ADHD. Hij heeft er wel pillen voor, maar weigert die in te nemen. Hierdoor stuitert hij de hele dag door en zit hij nooit stil. Hij praat veel en snel, met wilde gebaren erbij. Dit komt allemaal door de ADHD en zijn te grote hoeveelheid aan energie. Ook zorgt dat ervoor dat hij veel moeite heeft om zich ergens op te concentreren, vandaar dat zijn cijfers niet zo best zijn. Hij is inmiddels al twee keer blijven zitten, één keer op de basisschool en één keer op de middelbare. En zelfs als hij een jaar wel over ging, was dit nog maar net aan. Deze Britse jongen heeft af en toe wat gay trekjes, neem bijvoorbeeld het feit dat één van zijn hobby's shoppen is. Het zal dan ook niemand verbazen dat hij biseksueel is en dus op zowel jongens als meisjes valt. Als er iets is dat niet waar is over hem, dan is het dat hij snel opgeeft. Louis is een echte doorzetter en gaat meestal ver, soms te ver, tot het uiterste puntje om iets te bereiken. Dit kan dan ook als een goede en slechte eigenschap gezien worden, maar zeker is dat je Louis bijna nooit kunt verwijten dat hij ergens niet genoeg zijn best voor heeft gedaan, tenzij het iets was waar hij écht geen zin in had.
    Uiterlijk •
    Louis heeft bruin haar, voor een jongen gezien ongeveer halflang, misschien iets aan de lange kant. Lukt het hem niet zijn haar in model te krijgen, ook wel een bad hair day genoemd, dan trekt hij hier gewoon een beanie overheen, simpel zat. In de zomer wil dit ook nog wel eens een pet zijn, omdat een beanie dan wel eens warm kan zijn en een pet zijn gezicht bovendien voor de helft tegen de zon beschermt.
    Zijn ogen hebben de blauwe kleur van een oceaan met soms een wat groenige tint er doorheen, ogen waar je in verdrinkt. Zodra de jongen lacht, verschijnt er een twinkeling in zijn ogen, maar als hij verdrietig is kun je het ook aan blauwe kijkers zien; deze staan dan ietwat dof.
    Hij is voor een jongen niet heel groot, maar ook geen echte dwerg. Wel is hij redelijk gespierd, iets waar hij trots op is en waar dan ook wel de nodige training voor nodig is om dit te behouden, aangezien hij van zichzelf redelijk klein en fijn gebouwd is.
    Hij heeft een klein stoppelbaardje op zijn kin staan en een klein snorretje onder zijn neus. Verder heeft Louis heeft meerdere tattoo's waarvan sommige wel een betekenis hebben en sommige ook niet. Hij vindt deze er ook gewoon mooi uitzien, al vinden anderen het soms wat too much.
    Zijn kledingstijl is simpel en casual, maar hij heeft ook zeker wel een eigen stijl waardoor hij er toch altijd een eigen tintje aan weet te geven, al is het maar door een heel klein detail, en is wat dat betreft best modebewust. Het is ook niet voor niets dat shoppen één van zijn hobby's is.
    Geschiedenis •
    Louis is sinds hij zich kan herinneren nogal een kind dat gezien wordt als lastig en onhandelbaar, omdat hij zo druk is dat hij zijn omgeving continue op de zenuwen werkt. Zijn ouders zijn gescheiden en bij zijn moeder heeft hij het wel fijn, zij accepteert hem alsnog zoals hij is. Maar zodra weer een weekend naar zijn vader moet, barst de hel los. Het kost altijd heel veel moeite hem daar te krijgen, omdat hij er een absolute hekel aan heeft daar te zijn. Zijn vader is rijk, heeft een hoog beroep en heeft dan ook hoge ambities. Elke keer maakt hij zijn zoon weer pijnlijk duidelijk hoe teleurgesteld hij wel niet in hem is, omdat hij al twee keer is blijven zitten en zijn cijfers keer op keer weer laag zijn. Behalve sporten en zingen heeft Louis ook niet veel andere talenten, en die twee talenten die hij wel bezit zijn volgens zijn vader hartstikke nutteloos, want wat heb je daaraan in de toekomst? Beroemd worden met sport of zang lukt bijna niemand, dus waarom zou het Louis wel lukken? Nee, zijn vader heeft liever dat Louis één of andere hoogopgeleide advocaat wordt, maar beiden weten ze ook wel dat -dat er niet in zal zitten.
    Reden tot zijn/haar straf •
    Zoals gewoonlijk was Louis zijn pillen weer 'vergeten' in te nemen en kon dus absoluut niet stilzitten in de les. Na een aantal waarschuwingen vond de leraar het mooi geweest en gaf hem deze straf.
    Extra •
    Louis is biseksueel.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 15:55 ]


    "Family don’t end in blood”

    I like him


    Bowties were never Cooler

    DanielInTheDen schreef:
    I like him


    Thanks, ghehe :3


    "Family don’t end in blood”

    Mijn lapop is sinds gisterenavond overleden, nu heb ik de ipad, maar dat is irritant. Helaas moet ik me dus uitschrijven. :c


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Cliffles schreef:
    Mijn lapop is sinds gisterenavond overleden, nu heb ik de ipad, maar dat is irritant. Helaas moet ik me dus uitschrijven. :c


    Meh, okay :c


    "Family don’t end in blood”