• Nou, iemand haat mij naar het schijnt dus, volgens een vriendin van mij. Ze zei zo plotseling heel droog via Whatsapp; "Wat vind je van [naam meisje]? Want zij mag jou niet, ze vindt je saai." Oké dan lol, dat is dan haar probleem :'), antwoordde ik heel gewoon, maar iets in me knapte. Als reactie kreeg ik: Ben je nu boos op haar? Let op je woorden want ze is wel mijn beste vriendin hè.
    Ik ben altijd al een héél onzeker meisje geweest en ik ben constant bezig met hoe mensen naar me kijken: vinden ze me een trut? Vinden ze me onhandig? Raar misschien? Saai? Vinden ze dat ik te weinig vrienden heb? Hebben ze een hekel aan mij? Ergeren ze zich aan me of vinden ze me maar een dom kind dat niks kan?
    Ik ben overgevoelig als het om dat soort dingen gaat. Ik ben in het lager ook zwaar gepest geweest en daar heb ik emotionele littekens aan overgehouden. Iedere opmerking die insinueert dat ik iets fouts doe, iedere keer dat ik iemand zie fluisteren, telkens denk ik weer dat mensen mij haten. En het is nog erger als ik daar een bevestiging van krijg: hé, die daar, die mag jou niet. Ik voel me echt rot nu, gewoon om één simpel zinnetje. Ik weet ook wel dat niet iedereen mij even aardig kan vinden, maar op dat vlak zijn mijn hersenen echt heel erg dom. Ik heb even echt het gevoel dat iedereen me haat en ik kan dat maar niet van me afzetten.

    Sorry als jullie vinden dat ik me aanstel of butthurt doe, maar ja. Ik ben gewoon teleurgesteld.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 20:02 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik snap de onzekerheid, maar trek het je niet aan, hoe moeilijk dat soms ook kan zijn. Je kan niet vrienden zijn met iedereen, jij hebt vast net zo'n mening over iemand anders als zij over jou. Laat ze belachelijk doen en dat via via gedoe is ook al zoiets belachelijk. Van jezelf weet je hoe je bent en er zijn genoeg mensen die je een geweldig meisje vinden, zoals ik. Mensen hebben mij ook al dingen naar het hoofd gegooid, soms kon ik er niet goed tegen, maar ik hield me sterk omdat ik wel beter wist.


    16 - 09 - '17

    Echt heel vervelend voor je. Persoonlijk snap ik niet dat een vriendin van je je in deze situatie brengt en vind ik het ook niet echt aardig van haar.
    Ik maak deze situaties ook wel eens mee, alleen krijg ik vaak het verwijt dat ik te druk of te wild ben. Dat laat maar eens zien dat mensen je hoe dan ook kunnen afkeuren, als je niet precies hetzelfde bent als zij. Ik heb erg lang gedacht dat ik me dan maar moest aanpassen: niet zo vaak en hard lachen, proberen niet zo hard te praten of te veel te bewegen. Dat werkt uiteindelijk toch niet en ik hoor ook van veel mensen dat ze het leuk vinden dat ik altijd zo enthousiast en anders ben en zelf merk ik dat ik daardoor ook vaak in leuke situaties beland. Voor jou zal ongetwijfeld hetzelfde gelden: waarschijnlijk vinden veel mensen jouw karakter hartstikke leuk en zal jij door je karakter ook dingen bereiken die iemand met een ander karakter misschien niet kan.
    Laat je vooral niet uitlokken en probeer te onthouden dat je goed bent zoals je bent.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ahw Lotta :c

    Ik weet even niet wat ik moet zeggen...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Eh, ze vraagt wel om jouw mening over dat meisje, maar je moet wel op je woorden letten omdat het háár vriendin is. Wat ben jij dan van Novoselic, trien?
    Even heel serieus, ik vind haar niet echt een vriendin - dan zetten we terzijde dat ik haar verder niet ken. Neem het voorbeeld dat jij niet zo over haar vriendin mag praten, terwijl zij wel zo over jou praatte. Sorry hoor, maar ik kan er niet tegen als mensen schijnheilig gaan doen. (En ik heb nog geen koffie gehad, maar dat terzijde :').)

    Ik vind jou in ieder geval een heel lief meisje voor zover ik je ken.
    Mensen hebben altijd een mening over je klaar. De een vind je niks vanwege je kledingstyle en de ander vind je muzieksmaak kut. Later kwam ik er ook achter dat het eigenlijk geen fuck boeit en je met een middelvinger (niet letterlijk natuurlijk) in de lucht moet lopen. Zijn ze niet blij met jou? Jammer dan. So, fuck that.

    Zo en nu ga ik aan mn koffie.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mensen doen de laatste tijd niks anders meer dan haten (cat)
    Kop op meid! Laat je leven niet zo verpesten door iemand! Ik weet wat je voelt en het is hartstikke moeilijk je er over te zetten maar hey! Je bent een fantastische meid en ik geloof zeker dat je super veel vriendinnen hebt waar je dan wel op kan steunen!

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 16:39 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Edd schreef:
    Die vriendin van jou is dan ook een lekkere, zeg. Zoals iedereen hierboven al zegt, niets van aantrekken. Je kan toch nooit iedereen tevreden stellen, dus beter concentreer je je op jezelf.


    26 - 02 - '16

    Wo, wat voor vriendin is die vriendin dan. Als ik tegen mijn vrienden zeg dat ik iemand niet mag, vertellen ze dat ook niet meteen aan degene.
    Niet te druk maken hoor, ik ken je niet goed, maar ik denk dat je een heel aardig meisje bent. Mensen die het blijkbaar nodig vinden om anderen mensen af te kraken zijn zelf vaak het onzekerst.


    Alleen maar tranen van geluk