• Haay,

    Ik weet niet of dit al eens eerder gevraagd is hij stond niet op het sticky dus ja..

    Mijn idee was om je abo's te kunnen indelen op genre, bijv, alle one direction verhalen in een mapje, en alle THG in een mapje. etc. zou dat handig zijn?


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Het zou handig zijn ja, maar een beetje overbodig.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 13:53 ]

    Ik vind het wel een goed idee, alleen denk ik niet dat het mogelijk is.


    26 - 02 - '16

    15612 schreef:
    Het zou handig zijn ja, maar een beetje overbodig.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Handig, maar overbodig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb maar 4 abonnementen, 1 daarvan is m'n eigen verhaal. Dus overbodig.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Handig zou het wel zijn, maar zeker niet voor iedereen van toepassing. Dus overbodig.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik vind het eigenlijk nutteloos.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Het zou wel handig kunnen zijn, maar ik volg mijn abo's vooral via mail. Voor mij persoonlijk is het dus wel wat overbodig.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Het zou wel handig kunnen zijn, maar ik volg mijn abo's vooral via mail. Voor mij persoonlijk is het dus wel wat overbodig.


    okay, ik zie in waarom jullie het nutteloos vinden, :3 Ik zou het zelf namelijk wel handig vinden.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Rembrandt schreef:
    Ik vind het eigenlijk nutteloos.


    + Weetje hoeveel mapjes je dan zou hebben?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Feline schreef:
    Ik vind het wel een goed idee, alleen denk ik niet dat het mogelijk is.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Spotgaai schreef:
    (...)

    + Weetje hoeveel mapjes je dan zou hebben?


    well, je kunt het net als bij je foto's doen, dat je het zelf kan aanmaken en indelen...


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    hoeveel abo's moet je hebben omdat de te willen btw, dan kun je dat toch eerder bij bladwijzers doen, bij een abo krijg je namelijk een mailtje als er een nieuw stuk word geschreven, ik weet niet waar voor jij je abo's gebruikt....


    ©1998

    15612 schreef:
    Het zou handig zijn ja, maar een beetje overbodig.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Het zou handig zijn, maar denk dat het niet veel zin heeft


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."