• HELLEUW.
    Aangezien ik mijn vorige story (Bloedrood) afgerond heb, wil ik later aan een nieuw concept te beginnen. Ik dacht aan het volgende.

    [naam1], [naam2], [naam3] en [naam4] zijn vriendinnen van elkaar sinds de kleuterklas. Ze zitten op een balletschool die in de eerste instantie alleen voor meiden bedoeld is. Op een dag besluit de directrice grondige veranderingen door te voeren. Zo komen er jongens op de school, worden de trainingen zwaarder en wordt er nagedacht over het feit om enkelen aan wedstrijden te laten deelnemen. [naam1], [naam2], [naam3] en [naam4] worden ieder verliefd op een jongen, maar alsof het nog niet moeilijk genoeg was mogen ze geen koppel vormen. [naam1] moet toekijken of [naam4] met haar crush danst enzovoorts. [Naam1] neemt het ballet zo serieus dat ze al haar tijd er in gaat stoppen en een eetstoornis ontwikkelt. Ze is immers erg onzeker over haar uiterlijk en wil super slank zijn. Zal dit allemaal teveel worden, of zal ze ooit kampioen worden?


    26 - 02 - '16

    Ik ben echt slecht in titels... ik heb totaal geen idee, sorry ;s


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    Ik ben echt slecht in titels... ik heb totaal geen idee, sorry ;s


    Toch bedankt dat je even hebt gekeken (:


    26 - 02 - '16

    Tainted love? Is tevens ook een titel van een lied geloof ik. Voor de rest kom ik op niets.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dit doet me denken aan het verhaal dat ik achter de schermen aan het schrijven ben, maar er helaas wel mee vastzit. Ik betwijfel of ik ermee doorga, maar de titel die ik voor mijn verhaal had gekozen was 'Dodendans', mocht je deze eventueel willen gebruiken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    Dit doet me denken aan het verhaal dat ik achter de schermen aan het schrijven ben, maar er helaas wel mee vastzit. Ik betwijfel of ik ermee doorga, maar de titel die ik voor mijn verhaal had gekozen was 'Dodendans', mocht je deze eventueel willen gebruiken.


    Het is mooi, maar niet helemaal wat ik zoek ;x


    26 - 02 - '16

    Dunbar schreef:
    Tainted love? Is tevens ook een titel van een lied geloof ik. Voor de rest kom ik op niets.


    Wat betekent Tainted love precies?


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)

    Het is mooi, maar niet helemaal wat ik zoek ;x


    Geen probleem, ik denk nog wel even na. :')

    Nederlands:
    Flinterdun
    Bloed, Zweet en Tranen.

    Engels:
    Dancing Queen
    Paper Thin.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    (...)

    Geen probleem, ik denk nog wel even na. :')

    Nederlands:
    Flinterdun
    Bloed, Zweet en Tranen.

    Engels:
    Dancing Queen
    Paper Thin.



    Bloed, zweet en tranen heb ik al eens voor een ander idee gebruikt dat ik nooit heb uitgewerkt. Het past goed en het is Nederlands. Voor mij dus perfect.


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)

    Wat betekent Tainted love precies?
    Bevuil(en)de liefde, is de vrije vertaling


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Misschien: Ballet Shoes


    =

    Dit topic kan dicht, ik had m'n titel namelijk al; Bloed, zweet en tranen.


    26 - 02 - '16

    Ballet.


    Firm believer of all that is magic