• Heet ik nu 'Skrivbar' D: (Skrievbaor)

    (Ik dacht laat ik het maar even melden, want dadelijk is iemand in paniek omdat Unwritable niet meer bestaat! Haha)

    Het betekent: 'Beschrijfbaar' in het Zweeds en je spreekt het heel leuk uit. Momenteel is Zweeds echt mijn favoriete taal (spreek er geen moer van, maar toch).

    Wat is jullie favoriete taal & heeft je username er iets mee te maken?

    Oke, dat wordt erg wennen! Maar wel leuk! (:

    Mijn favoriete taal is Engels, maar ik zou ook graag Italiaans en Frans willen leren, dat vind ik ook erg mooie talen. Maar mijn username heeft daar niets mee te maken. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ^DiNozzo is dat van... NCIS?

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 12:37 ]

    Skrivbar schreef:
    ^DiNozzo is dat van... NCIS?


    Jaaaaaaaaaaaaa! :3 Bekijk mijn profiel maar, ghehe. Kijk jij NCIS? _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eerlijk gezegd vind ik Nederlands een hele mooi taal. Heel aards, direct en een soort lompheid waar dan wel weer schoonheid in zit. Engels behoort ook wel tot mijn favoriete talen en gelinkt aan mijn naam; ik vind 'moth' een erg mooi woord en daarnaast vind ik motten gewoon mooie en onderschatte wezentjes. Eigenlijk heeft elke taal wel zijn eigen schoonheid.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind 'm mooi! :3


    26 - 02 - '16

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Jaaaaaaaaaaaaa! :3 Bekijk mijn profiel maar, ghehe. Kijk jij NCIS? _O_


    Soms, dan kom ik het tegen net zoals ik wel eens CSI, Bones en meestal Criminal Minds kijk. Ik vind NCIS altijd een beetje een aparte, maar ik ken de verhaallijnen van de serie dan ook gewoon niet. Kijk momenteel Under the Dome. Seizoen twee vind ik geweldig <3

    Moth schreef:
    Eerlijk gezegd vind ik Nederlands een hele mooi taal. Heel aards, direct en een soort lompheid waar dan wel weer schoonheid in zit. Engels behoort ook wel tot mijn favoriete talen en gelinkt aan mijn naam; ik vind 'moth' een erg mooi woord en daarnaast vind ik motten gewoon mooie en onderschatte wezentjes. Eigenlijk heeft elke taal wel zijn eigen schoonheid.


    Wat zeg je dat mooi :3

    @Leonie
    Omg, kijk ik oooook! Love UTD!!!! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •