• Ik zie veel mensen erover klagen, maar niemand die een klachtentopic opent, dus ik dacht: laat ik eens de oude zaag uithangen.

    Hoi,
    Het valt me op de de stellingen van de week geen echte discussieonderwerpen zijn en soms zelfs onjuist zijn.
    Kijk maar naar de stelling van deze week: Homo's mogen wel bloed doneren, tenzij een man recent seks heeft gehad met een andere man.

    En dit zorgt wel voor enige frustratie eigenlijk. Aangezien het wel interessant is om actuele descussies te voeren en te volgen.

    Mijn vraag is dus om de stellingen met meer zorg uit te kiezen, aangezien er ook goede stellingen worden gepost in het ''post je eigen stelling van de week'' topic.

    Groetjes,
    Debbaut

    ==============
    Edit:

    Om een voorbeeld te geven van een goede stelling:

    De politie zou hardhandiger mogen optreden bij een interventie.
    Afgeleid van dit artikel.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 17:15 ]

    De stellingen van de week moeten met meer zorg worden uitgekozen.


    Queer zijn is gewoon alles

    100% mee eens.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vind 9 op de 10 stellingen echt flut, sorry. ;x


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ourania schreef:
    100% mee eens.


    26 - 02 - '16

    Novoselic schreef:
    Ik vind 9 op de 10 stellingen echt flut, sorry. ;x


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ourania schreef:
    100% mee eens.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Novoselic schreef:
    Ik vind 9 op de 10 stellingen echt flut, sorry. ;x


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Moeten jullie betere stellingen verzinnen. 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moth schreef:
    Moeten jullie betere stellingen verzinnen. 8)

    't Kan aan mij liggen natuurlijk, maar ik zie dat er maar heel weinig uitgepikt worden en dan vaak de minder goede, eigenlijk. :x


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Klopt, ze slaan gewoon te vaak nergens op. Aan de andere kant: het is nog bijzonder lastig om op goede, originele stellingen te komen.


    i put the fun in funeral

    Novoselic schreef:
    Ik vind 9 op de 10 stellingen echt flut, sorry. ;x


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Overkill schreef:
    Klopt, ze slaan gewoon te vaak nergens op. Aan de andere kant: het is nog bijzonder lastig om op goede, originele stellingen te komen.

    Natuurlijk niet, pak nu.nl of ad.nl erbij en maak een stelling bij het nieuws van de dag. Dan heb je nog eens nuttige dingen om over te discussiëren.
    Voor, overigens.

    Hanaemi schreef:
    (...)
    Natuurlijk niet, pak nu.nl of ad.nl erbij en maak een stelling bij het nieuws van de dag. Dan heb je nog eens nuttige dingen om over te discussiëren.
    Voor, overigens.


    Een stelling waar je een 50/50 verdeling van eens en oneens hebt bedenk je niet zo één-twee-drie hoor.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    Een stelling waar je een 50/50 verdeling van eens en oneens hebt bedenk je niet zo één-twee-drie hoor.


    Maar betere stellingen dan die ze tegenwoordig hebben zijn nu toch niet zo heel moeilijk lijkt me.:/


    Queer zijn is gewoon alles

    Overkill schreef:
    (...)

    Een stelling waar je een 50/50 verdeling van eens en oneens hebt bedenk je niet zo één-twee-drie hoor.

    Ik heb niet gezegd dat dat moest, maar door het actuele nieuws te gebruiken krijg je sowieso al betere stellingen dan die er momenteel worden voorgelegd.

    Ik ben het op zich wel met je eens, want een hoop van de stellingen zijn inderdaad niet echt dingen waar je goed over kunt discussiëren. Ik denk alleen niet echt dat het erg helpt om gewoon te zeggen dat je betere stellingen wilt. Misschien zou je een lijst met goede voorbeelden kunnen maken die de mods zouden kunnen gebruiken, of misschien wat criteria voor een goede stelling verzinnen? Ik denk dat je op die manier wat meer op weg komt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan